![]() |
Walt Disney muziek
Kent er iemand mooie liedjes van Walt Disney dat in films wordt gespeeld? Zo denk ik aan:
Circle of life - Elton John (the lion king) Can you feel the love tonight - Elton John Kent iemand er nog? |
Vanessa Williams - Colors Of The Wind (uit Pocahontas)
|
doe even normaal ofzo.
als ik moet kiezen ga ik voor hakuna matata. oid. |
Celine Dion - Beauty and the Beast
|
Citaat:
idd wat een vraag. dat iemand van 17 dat nog DURFT te vragen :P misschien had ze wel een trauma van bambi of zo en durft zich er nu pas zo overheen te zetten ;) :confused: |
Goh, īt zit eigelijk vol met mooie liedjes.
Kijk anders of er geen compilatiecdīs zijn ofzo. Lion King heeft idd erg mooie muziek. Vooral dat stukje waar de volwassen Simba zijn vader weer ziet :( Snif |
Diep in de zee, uit Arïel de kleine zeemeermin! Sebastiaan de krab is te tof!
|
colors of the wind ist mooist, maar (bijna) alle liedjes uit disney zijn moooi man!!
Ga eens naar Fantasia kijken, of bij de klokkenluider... Allemaal erg mooie nr's!!! (en zeker niet kinderachtig....) |
lilo & stitch maar das niet mooi.. maar gewoon leuk
|
dat liedje dat de kok van de zeemeermin zingt is cool
~le poison le poison ~ |
Citaat:
|
Belle :o
Prins ali :cool: The bells of the notre dame Savages |
Citaat:
|
Citaat:
|
die 'el dorado' film heeft echt :cool:e muziek
en lilo%stitch idd, elvis:D |
Citaat:
Met dat franse accent :D (y) |
Als ik nog 1 keer dat liedje uit eurodisney hoor bij dat it's a small world ding dan word ik gek
|
Dat nummer van Stravinsky uit Sleeping Beauty he :D (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
disney heeft er gewoon een filmpje op gemaakt andere liedjes, die zijn wel speciaal voor disney geschreven ja. |
|
of deze:
Disney - Oompa Loompa :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Something There vind ik trouwens leuker van The Beauty And The Beast Soundtrack :)
|
hey ho- sneeuwwitje,
en uit peter pan dat liedje en en en en, eigenlijk zijn ze allemaal gewoon leuk of mooi... |
Citaat:
once upon a dream uit sleeping beauty (y) :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:36. |