![]() |
Extreem Links moet verboden worden
Het wordt tijd dat extreem links verboden wordt. Op dit moment berust er een verbod op extreem rechtse uitlatingen/propaganda.
Het is duidelijk dat er met twee maten gemeten wordt. Het extreem linkse zal gezocht moeten worden in vele natuurbewegingen, vredesactivisten en soortgelijke. |
ik vind ook dat extreem links verboden moet worden..
er moet eerst iets ergs gebeuren voordat het verboden wordt ... extreem rechts is verboden omdat er in het verleden een bezetting is geweest van een extreem rechtse overheerser. |
Extreem links gaat niet zoals extreem rechts in de basis tegen een flink aantal democratische grondbeginsels in.
De reden dat extreem rechtse activiteiten en uitingen in veel gevallen worden verboden (zover ik weet is er geen wet die extreem-rechts per defintie verbiedt?) is dat er met die uitingen en activiteiten rechten worden geschonden. |
Extreem links is iets heel anders dan natuurbewegingen... Extreem links is zoals wat ze in de USSR hadden met de communisten.
|
Fuck You. Extreem links geweld mag verboden worden, maar we hebben hier wel vrijheid van meningsuiting.
|
Citaat:
Ik vind dat extreem-rechts erger is... Dat is dus het enige wat verboden moet worden... |
Dit heeft met F&L niets te maken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:42. |