![]() |
Alternative love
oww ik heb het ondekt hoor :D
19:00u Yorin (na friends ;)) komt alternative love, een programma waarbij 3 vrijgezellen (2 mannen 1 vrouw of 2 vrouwen en 1 man) bij elkaar zitten voor een dag. De ene man (of vrouw) moet steeds 1 vd 2 van het andere geslacht kiezen om een activiteit mee te doen en aan het einde van de dag moet diegene kiezen voor een van de twee. Zo zouden er nieuwe koppeltjes kunnen ontstaan. Ik heb het nu een paar keer gezien en vind 't wel humor, vooral die met Boxy (?) en Kelly (wat een arrogante big :o), maar nu met die nieuwe 2 vind ik 't niet leuk. Heeft iemand anders het al gezien? :D |
Haha toen ik nog thuis moest zitten met mn kapotte voetje zag ik het elke dag :D
Nu moet ik weer na schooltijd werken, dus kan het niet meer volgen :( Vond het altijd wel grappig, altijd die spanning om een leuk interessant gesprek te beginnen voor de camera tussen de 2 mensen :o |
opzich best te doen als je niets beters te doen hebt...
|
Heb een paar keer wat stukjes dr van gezien.. niet zo heel bijzonder, maar goed om de verveling tegen te gaan :)
|
Daar was een keer zoooon leuke gozer!! En ze stuurde hem nog naar huis ook! :eek:
Hij heette ashram ofzo.. vet cuteee. :D |
Axh het is weer is wat anders.
|
Zap er altijd heen als er tijdens Charmed reclame is :P
Vond alleen Boxy wel leuk, maar die Kelly was een muts (n). En die nieuwe zijn ook niet leuk.. |
nee, kijk ik niet naar..
|
Ik moet toegeven dat ik er een paar keer naar heb gekeken ja :D En die meid die Boxie koos (heette ze Kelly?) was inderdaad behoorlijk arrogant! My God.
|
Citaat:
|
ik kijk het bijna altijd.
ik vind het wel leuk om te zien |
Ik heb het één keer gezien, en ik vind er niks aan.
|
ik heb het ook eens gezien.. gingen ze linedancen :eek: :D
|
Citaat:
|
Het komt tijdens The Simpsons, dus ik kijk het niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
ehhh dinges |
ik heb het wel een paar keer gezien jah. Het is op zich wel leuk, als er een beetje boeiende mensen inzitten. Anders is er echt nix aan
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alternative Love is een vatsig aftreksel van The Dismissed van MTV. Ik kijk The Dismissed altijd op MTV Germany, maar het is gewoon een Amerikaans programma, met van die zieke Britney sletjes en van die Ja Rule-gasten. Echt veel cooler dan dit Yorin (of wat is het) gezeik.
|
Ik heb het wel een keertje gezien, maar het boeide me niet veel. Ik snapte het ook niet echt..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
k heb he tvrijdag geloof ik gezien...k vind het net echt boeiend...
|
ik vind het een boeiend en verslavend programma :)
|
Voor degenen die boxie leuk vinden: ik heb hem vandaag in de stad gezien!! :p Hij woont hier in Haarlem.
|
ik vind het wel een leuk programma, kijk het elke dag omdat het na friends is en ik meestal dan moet eten :)
Veel mensen zeggen misschien: wat nep, NL doet Amerika na met die dating programma's... maar ik vind dat echt leuk! Want toen ik in de zomer in Amerika was keek ik ook vaak van die dating programma's, die waren daar echt elke dag 3 keer ofzo, en dat vond ik heel leuk en nu is er eindelijk zo'n programma hier op tv (y) :D Wel jammer dat de meeste gasten niet zo knap zijn... valt me heel erg tegen van NL... maar ja, tvalt me sowieso wel tegen.. :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:54. |