![]() |
Geen geluid?!
Hoi,
Als ik internet, en bijv een flash flimpje of een spelletje wil spelen dan doet het geluis het niet weet iemand hoe ik dit weer normaal kan laten lopen? (winamp etc doen het wel) Ik heb al: De cookies + bestanden verwijderd |
Cookies verwijderen enzo helpt niet. Het is natuurlijk wel handig als je vermeld wat voor geluidskaart je hebt.
Download in ieder geval die nieuwste drivers voorje geluidskaart als ze er zijn. |
Kon je in de Flash plugin het geluid niet aan- en uitzetten? :|
(rechter muisknop en dan op settings?) |
Citaat:
|
Heb je toevallig én een onboard-geluidskaart en een andere geluidskaart? Dan kan daar het probleem in zitten.
Ik heb in mijn PC én een onboard en een gewone zitten en hoor bij bepaalde programma`s ook het geluid niet. Dit komt doordat de instellingen bij die programma`s zo stonden dat ie het geluid naar de onboard stuurt i.p.v. de gewone. |
Citaat:
MAar eergister deed ie het nog gewoon nadat me zus (god weet wat ze ermee doet) gedaan hebt speelt ie de flash enzo niet meer af (dit is alleen in explorer he) |
Explorer slaan, en Mozilla installeren.. de flash plugin downloaden, en die in de plugins directory zetten..
Verder kan het ook nog aan je muismat liggen.. je kan een upgrade maar muismat deluxe doen, die wel alle functies ondersteunt.. Ik heb ze op voorraad, slechts 99 euro. :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:01. |