![]() |
Probleem met MSN en Hotmail
Hé beste mensen,
Vandaag kwam ik tot een onaangename ontdekking; bij mijn MSN en Hotmail kon ik me iedere keer niet aanmelden. Het probleem bleek de hele tijd bij het wachtwoord te liggen. Ik dus mijn wachtwoord aanpassen, maar 's avonds was het weer raak. Weer mijn wachtwoord verandert, maar nog geen half uur later weer problemen. Toen ik daarna op hotmail kwam bleek dat er gesnuffeld was in mijn hotmail en dat men getracht had een bericht te verzenden naar iemand, die ik wel ken maar niet in mijn lijst van contactpersonen heb staan, echter wel in m'n msn lijst (nu weet ik toevallig dat deze persoon last heeft van een stalker, en dit kan een poging zijn om via mijn adres dat adres te bemachtigen) Enfin, om een lang verhaal kort te maken; ik heb last van een hacker of hoe je zo iemand ook noemt. Ik heb mijn geheime vraag verandert (wat heel veel moeite kostte, het leek erop dat men er alles aan deed om dat tegen te houden). Een virus lijkt mij in ieder geval uitgesloten; ik heb hier een paar wizkids in mijn huis die alles van virusscanners weten. Maar in het geval van een hacker wil ik toch even jullie raadplegen, hoe meer ik weet hoe je zo'n ziek persoon kan stoppen, hoe beter! Dus mijn vraag aan jullie: wat is de beste methode om deze psychopatische naarling te stoppen? |
Heb je al een firewall?
Verander de geheime vraag eens naar iets onzinnigs: Vraag: Hoe oud ben je? Antwoord: Hufter (of iets van die strekking ;)) |
Citaat:
Vraag: (maakt niet uit wat) Antwoord: hufterblablafdsghdgdsfgkjesnjngjnsd4njfdng Zoiets, als je dat doet... Kunne ze nooit rade ofzo.. Heb ik zelf ook.. En het is slim om je password af en toe te wijziggen... Na een maandje of 2 a 3. Loop je minder kans om gehackt te kunne worde.. En die vraag.. Echt.. Pak zo'n soort antwoord :) Ik ben nog nooit gehackt...(Afkloppe) En ik heb mijn mail adres al een aantal jaar.. |
Citaat:
Neemt niet weg dat ik de bastard ga aanpakken :mad: |
Firewall installeren :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou je afraden hotmail te nemen! :eek: Die servers van Microsoft lekken als een gek en je wordt helemaal volgespamd met allerlei rommel. Bovendien; heb je toevallig ns een bestandje via msn gekregen en geopend? T kan een keylogger zijn. Die stuurt om t kwartier info (je password,waar je gesurfd hebt etc.) naar die naarling van een hacker die je de tool gestuurd heeft.
Neem tog lekker een account bij 12move ofzo en beheer tvanuit outlook express en je bespaart je een hoop ellende! |
Citaat:
|
Die troep is allemaal gaar :D Iedereen moet hier eens checke: Searchalot
Een hele goeie (die ik zelf ook gebruik) is: Mail.com Daar kun je ook nog wat leuke domein naampjes achter je @ zette :D |
Tot nu toe kan ik in(met de cookie van diegene) iedereen's Hotmail, Lycos, Yahoo en Excite email adres komen.
Helaas heb ik het lekje in het systeem niet zelf gevonden :( Maar door middel van een simpel script en de cookie kun je overal inkomen. En de enige die tot nu toe dat lek heeft gedicht is Hotmail. Maar daar is alweer een nieuw lek gevonden. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42. |