Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   wat vinden jullie het mooist aan jezelf? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=418578)

steentje 25-03-2003 21:00

wat vinden jullie het mooist aan jezelf?

en wat zou je veranderd willen hebben?

Ik vind dus mijn lippen het mooist en zou graag een mooiere buik willen hebben....

Fly_away 25-03-2003 21:03

Handen

en euh... mn bovenbeen mag slanker, maar opzich ben ik tevree

StefanLovertje 25-03-2003 21:05

euhmm geen flauw idee..

'k weet wel dat ik ietsjes dunnere bovenbene wil, ietsjes minder dikke reet en cupje minder mag ook wel

dyfusica 25-03-2003 21:13

mooiste zijn mn ogen

verder wil ik mn buik en mn heupen maar al te graag veranderd zien.. hoewel op 1 nogsteeds het cijfertje van de weegschaal staat

Multilot 25-03-2003 21:19

vin mn tanden het mooist....
Maar cupje meer mag wel.... (kan ik die niet van jou overnemen, stefanlovertje???;) )

StefanLovertje 25-03-2003 21:25

Citaat:

Multilot schreef op 25-03-2003 @ 22:19:
vin mn tanden het mooist....
Maar cupje meer mag wel.... (kan ik die niet van jou overnemen, stefanlovertje???;) )

van mij mag het...je zul 't alleen nog aan me vriend moete vrage, want die zal 't wel niet willen haha

marlies 25-03-2003 21:31

Mijn handen zijn mooi, ook al zijn ze heel klein.

Ik zou graag een stuk dunner zijn en dan vooral mijn buik

Cola_Light 25-03-2003 21:38

Ik ben eigenlijk heel tevreden met mezelf, vooral met mijn slanke buik. Ik heb van die twee verticale strepen zeg maar, weet niet hoe ik het moet zeggen maar je snapt het vast wel.

Ik zou wel wat langer willen zijn en dan vooral wat langere benen.

Ellesje 25-03-2003 21:49

hm, mooist denk ik bovenrg / schouders...
en van m'n gezicht m'n ogen.

ik zou graag m'n billen-bovenbenen wat slanker willen zien, wat minder donkere lichaamshaartjes en 'n wat minder brede neus...

maar het zij zo, en ik kan er wel mee leven :)

Somebody Special 25-03-2003 21:52

Ik ben zeer tevreden met mn kont en zou niet echt iets willen veranderen.

SpiritX 25-03-2003 21:52

Mijn bovenlijf / torso denk ik ...

poesiefox 25-03-2003 22:49

Ik heb mooie ogen, die zijn groen/blauw/grijs, mooie witte rechte tanden door drie jaar beugelen, mooie volle rode mond die geen lippenstift nodig heeft. Ik heb mooie kleine borstjes met kleine roze tepeltjes, ik heb een mooi slank lijfje(net een kat, zoals mijn vriend dat noemt). Ik heb mooi dik lang haar. Een mooi zacht gewelfd buikje, mijn nagels zijn mooi, ik ben mooi blank van huid.

En wat ik wil veranderen? Ik vind mijn reet te dik in verhouding tot de (erg slanke) rest, en ik wou dat ik nergens ongewenst haar had, maar dat is de keerzijde van dik haar hebben. Ach, scheermes erover, foetsie. Ik heb snel last van rode vlekken in mijn gezicht vanwege de hooikoorts. Als ik 1 dag mijn pillen niet neem... En ik heb moedervlekjes. Kleintjes, gelukkig, maar ik was liever vlekkeloos. Als ik in de zon ga word ik rood. Ik zou meer spier willen hebben, en niet van die schonkige schoudertjes. En niet van die puntige knieen en steltige kuiten. En vooral die gok in het midden van mijn gezicht zou best een maatje beschaafder mogen.

Lethalis 26-03-2003 09:13

Wat vinden jullie het mooist aan jezelf?

:|

En wat zou je veranderd willen hebben?

Ik zou graag een stuk zwaarder, breder en gespierder willen worden. Dan ben ik nog steeds niet mooi ofzo, maar zou ik wel tevreden met mezelf zijn.

perseus 26-03-2003 11:09

Ik ben eigenlijk tevreden met mijn lichaam zoals het is, alleen mijn armspieren zouden iets groter mogen. Maar die kan ik natuurlijk makkelijk gaan kweken zodra ik volgroeid ben (anders gaat het namelijk ten koste van mijn lengte en haal ik de 1.83 m. nooit :p (nu 1.70)).

Andijvie 26-03-2003 11:52

Mja, ik ben bezig om m'n buik en kont wat strakker te krijgen, verder vind ik alles wel ok... Soms wat bultjes in m'n gezicht, dat mag wel minder...

Mijn mond & neus vind ik het mooist, omdat ze allebei goed in m'n gezicht passen.. niet een te grote neus, precies goed, en m'n mond precies hetzelfde...

't Enige wat ik echt graag zou willen veranderen zijn mijn ogen, ik heb een bril en daar wil ik graag vanaf (lenzen werken niet) maar 't is +4,5/ +5 valt niet zo veel aan te doen, of 't is erg duur...

Tryptamine 26-03-2003 12:26

T mooist? M'n schouders (nou ja, eigenlijk ook weer niet, ze zijn abnormaal gespierd en groot en stevig in verhouding met de rest van mn lichaam)

Wat ik zou willen veranderen? Diezelfde schouders, zodat mijn lichaam weer in verhouding komt te staan (aangezien 'de rest' meer dan 1 ding is :P)

Daantje_0705 26-03-2003 13:40

Mijn haar en ogen vind ik het leukste / mooiste.

Ik zou wel graag wat minder kont willen hebben, dunnere bovenbenen en een plattere buik.

Verder ben ik wel tevreden.

Get Psycho 26-03-2003 14:10

ik vind mijn ogen het mooist.. licht groen en soms heeel fel; groen.. (dan vragen mensen of ik kleurlenzen heb...niet dus)

en ik zou mn figuur zelf wel willen veranderen.. langere benen kleinere borsten en een stukkie slanker..

Yolcu 26-03-2003 16:32

m'n gebit vind ik wel mooi

en wat ik zou willen veranderen? ik zou wel wat dunner willen zijn en dan vooral bij m'n bovenbenen en m'n kont!

N*A*Shezbaernon.temp 26-03-2003 17:01

Eh ... wat ik mooi vind ... OK, ik ga voor de ogen (voor de
afwisseling). En veranderen ... mijn hele lichaam vervangen misschien ?

sunnevot 26-03-2003 17:03

Mooiste aan mezelf mn borsten.
Mn buikje mag wel wat minder.

Breg 26-03-2003 17:24

ik ben heel erg blij met mn oren :/

wat ik wel zou willen veranderen is een iets strakkere buik, maar daar ben ik mee bezig :)

WishfulDreaming 26-03-2003 18:14

Citaat:

******** schreef op 25-03-2003 @ 22:13:
mooiste zijn mn ogen

verder wil ik mn buik en mn heupen maar al te graag veranderd zien.. hoewel op 1 nogsteeds het cijfertje van de weegschaal staat

Evito 26-03-2003 18:35

Mijn piemel.

Missy Muffett 26-03-2003 18:50

hmm het mooiste zou ik zo 1,2,3 nie weten, maar wat ik zou willen veranderen,...dunnere bovenbenen en kont (of dat het gewoon wat steviger is,...ipv dat 'lubberende' :rolleyes: vet)(maja daar ben ik dan weer gewoon te lui voor :o ),...en ik zou graag wat minder moedervlekjes willen,...op sommige plaatsen zitten er gewoon te veel,...

the tourist 26-03-2003 19:44

ogen

Loontjuh 26-03-2003 21:18

vin dak mooie ogen heb en mn buik en mn bovenbenen mogen wel wat dunner..

en echt iets heel drastisch heah, wat je nooit kan verandere: een korter bovenlijf en langere benen.

de ijsprinses 26-03-2003 21:33

ik vind mijn gezicht en borsten denk ik het mooist aan mezelf.

ik zou graag wat langer willen zijn en ik zou heeel graag kleinere voeten willen hebben

poesiefox 26-03-2003 22:22

Citaat:

Evito schreef op 26-03-2003 @ 19:35:
Mijn piemel.
* ziet het al helemaal voor zich*

Evito die wil sjansen en dan maar aan het potloodventen slaat omdat zijn piemel nou eenmaal zijn sterkste punt is...

Leg dat maar eens uit aan de zedenpolitie!

Arenda 27-03-2003 03:09

Ik vondt mijn rug het mooist :)
weetikveel wrom, en mn ogen zijn toch wel speciaal.
Groen/bruin met een dikke donkerblauwe rand. En heb ook mooie nagels. En een superzachte huid. Krijgdr altijd complimenten op, en heb mooi egaal kleurtje en geen acne o.id. *juigt* *trots is* mjah... genoeg daarvan...

euh, mn buik moet dr iets af, maar als ik dat eht zou willen zou het ook wel lukken, ben gewoon lui. en euuuuuuuuh. ja mn kont.. niet zo geweldig, en mn bovenarmen vind ik niet super ofzo

Miracle 27-03-2003 07:50

hmm, soms ben ik best tevreden met m'n haar en gezicht (niet altijd dus)

ontevreden ben ik met m'n buik, bovenbenen en kont

Hawahaai 27-03-2003 08:36

Citaat:

wat vinden jullie het mooist aan jezelf en wat zou je veranderd willen hebben?
Mooist: nix
Veranderd: nix, er valt toch nix beters van te maken...
:o

ESCO 27-03-2003 09:09

mooiste m'n rug en m'n lippen

veranderen weet ik niet

m@rie 27-03-2003 11:55

mooiste m'n ogen...

martijn1985 27-03-2003 12:41

ik heb eigenlijk geen idee. ik ben op zich wel tevreden met mijn lichaam, maar ik heb niet iets van: dát vind ik het mooist.

Ik heb ook niet echt iets dat ik wil veranderen....kvind t wel best zo....

mja...das idd geen nuttige post...

Freyja 27-03-2003 13:33

Momenteel ben ik tevreden dus ik ga niet denken aan wat er allemaal niet goed is :)

Sarah 27-03-2003 19:55

ik vind 't wel leuk dat ik er uit zie als een meisje op een kindertekening, helemaal blauwe ogen met vrij donkere wimpers en wenkbrauwen, geelblond haar, rode lippen, witte tanden, roze mond... dat zeg maar:) en als ik een goed humeur heb dan ben ik blij dat ik slank ben...

minder vind ik dat donkere haartjes ook in overmaat aanwezig zijn, dat ik nogal knokige-en-toch-gespierde vingers heb (van het pianospelen), echt botjes met een laagje spieren en dan meteen de huid, en dan soms met afgekloven nagels, dat m'n billen een beetje hangen, en ik ben niet altijd blij met de kleinheid van m'n borsten :) en als ik geen goed humeur heb, dan vind ik mezelf te mager...

Blisss 27-03-2003 22:55

ogen

Guybrush 27-03-2003 23:41

Citaat:

Ellesje schreef op 25-03-2003 @ 22:49:
hm, mooist denk ik bovenrg / schouders...
Dat vind ik zelf ook altijd erg mooi aan meisjes... als ze met een blote rug lopen en ze hebben daar zo'n hele mooie bruine strakke huid, oh oh oh, dan zou ik niet liever willen dan dat even aan te raken :p

Ennuh, het mooiste aan mezelf vind ik denk ik m'n buik, al hoewel die nog ietsje breder mag. En m'n handen. M'n bovenbenen vind ik ook erg geslaagd ;)

Minst mooie vind ik m'n onderbenen. Het scheenbeen is heel dun en daarachter van die dikke kuiten, staat beetje freaky. Verder mag m'n borstkast wel iets meer in verhouding staan met de rest, die is nog net iets te klein (ben druk bezig met fitness om daar verandering in te brengen ;)).

MissEvil 28-03-2003 11:19

ogen

Raven 28-03-2003 11:30

Citaat:

******** schreef op 25-03-2003 @ 22:13:
mooiste zijn mn ogen

Ja zeg, .. wil ik eens kijken hoe mooi die ogen dan wel niet zijn , staat er niteens een fotootje van je in 't foto boek ...

ZHAzha 28-03-2003 11:53

Het mooiste: gezicht, benen, borsten
Wat ik heel graag wil veranderen is mijn buik.. maar daar ben ik nu druk mee bezig.

wissie 28-03-2003 17:43

Mooiste: ogen, lippen, nagels

Wat zou ik aan mijzelf willen veranderen?
Ik ben tevreden met mezelf, ik hoef niet zo nodig te veranderen.

Quiana 28-03-2003 20:36

Zou m'n neus wel anders willen..
Heb er alleen geen operatie oid voor over.
Hm.. en m'n haar, tis nu vrij raar. :\
En wat langer zou ook leuk zijn..
Hm, als 'k dan toch al bezig ben, m'n voeten
mogen ook wel ietsjes groter, maat 37/38 oid.
En misschien iets aan m'n huid veranderen,
littekens verwijderen ed.

(n)

biep 29-03-2003 14:09

mooiste vind ik mn ogen/wenkbrauwen/lange haar en piercing
wat ik zou willen veranderen: m'n figuur, k zou wel dunner willen zijn

nare man 29-03-2003 15:15

Ik ben blij dat ik redelijk slanke en elegante handen en vingers heb, niet van die kolenschoppen of worstvingers. Verder ben ik wel tevreden met m'n onder- en bovenarmen en m'n kont.

Minder blij ben ik met m'n bierbuik (maar dat is helemaal eigen schuld en gevolg van het student-zijn) en met het feit dat ik een nogal gevoelige gezichtshuid heb. Aangezien ik me erg vaak moet scheren loop ik erg gauw met een geïrriteerde huid rond, zodat ik me blauw betaal aan zalfjes e.d.

Fortisi 29-03-2003 15:18

het mooiste vind ik ehm...mijn taille, ik ben blij dat ik (gezien mijn gewicht) nog steeds een aantoonbare taille heb en een niet al te dikke buik.

Wat er verandert mag worden, nou mijn huid ten eerste, die mag wel wat gaver zijn, geen littekens en andere lelijke dingen, en het mag wel iets slanker, vooral mijn bovenarmen en benen.

[edit] mijn kont mag trouwens ook wel lijken op een kont, niet op een uitgezakte,vormloze zak met vet [/edit]

Laïs 29-03-2003 18:43

Citaat:

terror koe schreef op 26-03-2003 @ 14:44:

en die haartjes op mn armen mogen ook weleens oprotten :o

heb ik ook last van :|

het mooiste vind ik mijn ogen en wat ik wil veranderen is de maat van mijn borsten,die mogen toch wel ietsje groter :) .

kleine wicca 29-03-2003 19:20

mooi? ben wel blij met mn wenkbrauwen, mn mond en mn lange benen owjah en mn schouders (al moet ik nog leren ze goed recht te houden) :P

minder? mn buik en heupen (origineel!!) En mn uitstraling, kan vaak beetje braaf uit mn ogen kijken, vinnik nogal SAAJ!. En mn rug doet altijd onwijs pijn maar das puur functioneel he. ;)

Nothing 29-03-2003 19:25

Mooiste mijn ogen met combinatie van mijn haar.

Blauwe ogen donker bruin haar.
In mijn rechter oog zit ook nog een bruin vlekje, das ook wel mooi :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:28.