![]() |
In wat voor kleding wil jij niet gezien worden?
Vertel! (y)
|
boeiend
|
Citaat:
|
in hotpants, glimmende trainingspakken, wijde slobbertruien, op spicegirlschoenen (remember those?), in naveltruitjes.
maar daar zal ik ook nooit in gezien worden :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sorry mensen, ik heb hier de grootste lol met mn broer en mn ma dus ik was ietwat melig :) maargoed, zoals hermoine zegt, glimmende trainingspakken :) |
Ik vind die Gothic-kleding echt afschuwelijk! (n)
Verder alle CoolCat dingen enzo, echt een super foute winkel! En dan heb je nog dat 'net niet'. Mensen met neppe Burberry sjaals, Puntschoenen uit een lagere categorie als bronx, en het allerergste: zonnebrillen op met uitgaan! :eek: |
hotpants, witte afzakmaillots, dat soort dingen
hoewel hotpants nog best grappig kunnen zijn. |
Citaat:
Nou ja, maakt ook eigenlijk niet uit. Maar what happened to your rolleyes? :rolleyes: ;) |
zo'n gothic jurk (ja en ik kan het woord niet eens spellen)
|
Citaat:
En dat als inplaats van dan is Ernhems! ;) :rolleyes: (hehe) |
puntschoenen
handtasjes :D en verder van die overdreven glimmende "kakker"kleren, waar breezersletten vaak worden op beoordeeld ofzoiets :\ |
Citaat:
|
kleding waar je 80 keer teveel voor betaald en wannabe mode is... of wat helemaal in en trendy is bij die bepaalde soort mensen..
|
Alles wat te strak zit. Zit klote.
|
Citaat:
:rolleyes: |
Karl Kani
|
volendamse
|
Citaat:
|
gothic jurk
|
die ook ja
|
alhoewel een groene fluffy pruik... *hmmm*
|
maakt me niet uit, zolang het maar wel bij elkaar past :)
|
ik zou niet voor een wildvreemde in mn birthday suit willen staan.. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
partyboy setje zou je wel erg sexy staan :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Van die ultralame alto kleren. Die enorme broeken zijn zo early 90s en al die fuckin regenboog shit.....
|
Citaat:
|
SKATE/ALTO KLEDING!!! :rolleyes: :eek: EN VAN DIE GOTHIC SHIT!! :(
|
- In een legging (Al dan niet met slobsokken ;) )
- campingsmokings - voor €6000,- aan gouden kettingen om m'n nek - wijde (beige) wollen kabeltruien - Nike Air max - van die zigeuner-folklore wijde truitjes met geschmockte hals en paisley-bloemetjes print - Coolcat truitjes (van die superstrakke lycra-synthetische gevalletjes) - (Nep) leren broeken - Spijkerbroeken met allerlei bloemenapplicaties, veters, e.a. frutsels - Van die lompe schoenen met ronde neus, enorme blokhakken en een dikke zool more to come ;) |
Citaat:
inderdaad, vooral die neppe burberry sjaals in combinatie met die puntschoentjes en met een fake-chanel bril op je neus. |
Citaat:
|
Citaat:
wat is een Cryptie outfit??? maar ik zal me er maybe niet geweldig prettig invoelen, maar als het bij elkaar past dan vinden mensen het of vreemd, of mooi, dus zal niet veel kwaad kunnen.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Terror Koe, schot voor open doel.
Help deze jongen uit z'n lijden. |
marktkleding
pastel kleding woonwagencamp kleding BreEZaaHh kleding overdreven gothic kleding ( inclusief van die ringen die om je hele hand ofzo zitten ) van die zeil kleding :eek: eigenlijk alles waar ik niet in loop zelf :o |
van die jody bernal kleren, of van die trainingspakken in vrolijke kleurtjes wat we doorgaans ook wel campingsmokings noemen:D
ohja en sandalen |
Citaat:
|
In een trainingspak. Ik vind het er sowieso niet uitzien maar bij mij is het nog erger. (zo'n standaard trainingspak bedoel ik dan he)
|
Citaat:
ik wil van mn leven niet in een lange legging worden gehesen ... in een korte eigenlijk ook niet |
in me digros werkpakje
|
In mijn dikke winter truien :o :| diei k overigens niet veel aan heb.
En in een strakke minirok/legging ook niet. |
van die saaie Louis Vuitton-tasjes die gewoon gedragen worden om het merk, want iets anders staat er niet op
metalkledij kermiskledij trainingspakkeb van die saaie Burberry sjaaltjes pastelkleuren die toch niemand gaan en waardoor iedereen er als lijk bijloopt lompe gothickledij, dus de doorsnee wijde bommajurk met pagan-kettingen en bottines onder. over mooie gothic zeg ik niets. beige |
oh en van die vestjes zonder mouwen (vooral als ze van leer zijn)
|
Citaat:
En in leggings wil ik nooit gezien worden.. En (hoge) hakken.. Niet omdat het lelijk is, maar ben al lang zat en ik kan er niet op lopen en ik kan ze nooit combineren... :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36. |