![]() |
Welke spaghettisaus vind jij het lekkerst?
Welke saus doe jij het liefst over je spaghetti? Is dat uit een potje of een eigen brouwsel? En wat doe je daar dan nog meer door?
Verschil met dit topic is dat ik hier vooral naar het merk/ de soort spaghettisaus vraag. |
Gewoon uit een blikje, of een eigen mengsel met ham, kaas en wat tomaten
|
Sofritto met wat groenten
|
Die van mn moeder
|
bolognese
|
Potje saus van de Aldi met heel veel groenten erbij blijft het beste :p
|
gewoon bolognese uit zo'n glazen potje
|
carbonara. Vanavond eet ik die van Knorr of die lekker is weet ik dus nog nie... Maar ik ben dus gek op carbonara saus :)
|
Olijfolie, ui zachtjes fruiten, blik gepelde tomaten erbij. Zout. peper, bouillonblokje, suiker, knoflook, italiaanse kruiden en ook nog peterselie en kaneel. Dat laatste is mijn geheim.
|
'n Beetje olijfolie in een pan, dan een klein beetje knoflook en een heel klein beetje pesto.
Erg machtig en 't vult als een baksteen :D |
Citaat:
|
Eeeh een van de lekkerste saus is ' Tuna and Sweetcorn'
tonijn met mais , ik weet wat ik vannvond ga koken^_^ |
gewoon bolognesesaus uit zo'n zakje.
*denkt na over het merk* knorr denk ik, maar kweet het niet zeker |
Carbonara saus, ik houd niet zo van al die pastasaus op basis van tomatenprut.
|
Honig Bolognese saus, uit zo'n zakje...
|
Een tomatensausje van tomatenpuree uit een blikje met creme fraiche...enz...en dan wat grove groente erdoor (paprika etc.)
|
Zelfgemaakte [besjamel] ... een roomsausje met een soort groente door heen, bvb. champignons, erwten of mais.
|
zolang het niet kant en klaar is vind ik het ok. dat is zo smerig namelijk :eek:
Gewoon zelf maken ; tomaat , knofloos, kruiden, laurier, zout , peper etc. |
spaghetti con funghi (zakje) van knorr, maar dan niet klaargemaakt met champignons en gehakt, maar met:
-champignons -mozarella -groene olijven mmmmmmmmmmmm :) (y) |
'k heb gister de pastasaus van de aldi (smaak:olijf) gegeten: lekker&gemakkelijk
|
Spaghetti alla carbonara!
...helemaal vergeten :o |
bolagnese
maar hebben we bijna nooit we hebben vandaag ene mengsel van tomaten saus en cream tomaten saus |
Ook bolognese, maar dan niet uit een blikje, maar zelf gemaakt. :)
|
Citaat:
|
babi pangang saus van campbells :rolleyes:
|
heinz
|
bolognese uit een potje (vroeger Raguletto, hebben ze tegenwoordig niet meer :()
|
Carbonara, door mijn moeder gemaakt.
(ik heb gewoon nog nooit spaghetti of macaronisaus uit een potje gehad :/ ) |
(y) alle saus s goed vooral die met meer tomatensaus dan normaal
:rolleyes: |
eigen gemaakte... met uien, blokjes ham, champignons en tomatenpuree, is lekker!!
|
die ik zelf maar:)
met rundergehakt, uitjes, tomaten uit blik, champignons, paprika, pizzakruiden, knoflook en courgette |
De Spagheroni Traditionale van Heinz is de allerlekkerste!!
|
bolognese vind ik het lekkerst...meestal maakt me moeder die, soms al eens uit een pot
stiekum vind ik die uit de pot toch ietsje lekkerder :p |
zelfgemaakte tomaat-spinazi-champignon-roomsaus
met verse kruiden en een beetje pesto |
uhm gewoon, of tgeen dat mn moeder maakt, of zo'n honig-zakje dat door macaroni en spaghetti kan
|
zelfgemaakte is 't lekkerste.
Blikje gepelde tomaten, blikje tomatenpuree, beetje water, suiker en kruiden en whoppaa. :) |
zelfgemaakte met spinazie, uitjes, tonijn en creme fraiche.
|
Arrabiata (soort bolognese maar dan met een lekker heet smaakje eraan:D)
|
Bolognese als ik op de ski piste (snowboard!) zit en anders met zoveel mogelijk hap klare groenten erdoor heen :)
|
allerliefst zelfgemaakte natuurlijk
gehakt, tomaat (met zongedroogde tomaten is heerlijk, maar die heb ik niet altijd), look, chili, paprika's, ui, (champignons), (courget), (aubergine), ... |
Knorr geloof ik, uitgebreid met lekkere dingetjes.
|
Bolognese, bolognese, bolognese ik ben gek op bolognese!!! :D :p
|
De saus van me moeder, bolognese-achtig... tomatenpure, geruld gehakt, bouillonblokje (jezus, je moet niet gaan nadenken hoe je dat schrijft :( ) beetje bloem om te binden, scheut gekookt water, en dan gesneden groentetjes erin (prei, paprika, tomaat, gefruit uitje, etc) en gewone kruiden als peper, zout, beetje knoflook.
Ook heel lekker en simpel voor vlugge hap, maar meer voor macaronie... macaronie koken, dan een blikje tomatenpuree erdoor roeren en een zakje geraspte kaas, door elkaar roeren, gaat lekker mengen en smelten enzo, beetje kruiden, beetje oregano of basilicum erbij... jammie! :D |
Uhm..spaghette carbonara! En macaroni met rode saus en hamblokjes...hmmm :)
|
Mja, die van bertolli....:cool: (y)
|
bolognese van grand italia
en van heinz de smaak hot (vooral erg lekker met kant en klare tortellini van ah) |
bolognese
|
bolognese
|
zelfgemaakte roomsaus :p die is zoooo lekker hè!
|
saus uit een potje is de reden dat ik 18 jaar geen spaghetti gelust heb
nu ik zelf leer koken en dus zelf saus maak lust ik het opeens :) uhm ja ik doe het met uitjes, gepelde tomaten, tomatenpuree, beetje water, veel knoflook en peper, gehakt...en als ik in de mood ben ook nog groente zoals paprika en courgette |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:22. |