![]() |
Scheurende condooms
Hebben jullie weleens gehad dat jullie condoom er halverwege geen zin meer in had, en dus scheurde?
Vertel vertel.... |
ja, en wat kan ik erover vertellen :confused: hij ging kapot that's all
|
haha :) logische reactie, er valt ook vrij weinig over te vertellen.
Maar ik dacht altijd van 'zoiets overkomt mij niet, die dingen zijn stevig' en nu is het in twee weken al twee keer gebeurd.... so much for durex :eek: |
Ja dat is wel eens gebeurd ja, ondanks dat we vlak voor 'het grote' moment controleerden of alles nog wel goed zat enzo. Tijdens zijn klaarkomen scheurde het dus blijkbaar.
Beetje vreemd.. |
paar keer gehad ..best wel schrikken op het begin als je vriendin nog niet aan de pil is !
maar goed ,, .. er is niks geks gebeurd :D |
Ik snap niet hoe het jullie allemaal overkomt, maar na al die keren seks heb ik dat nog NOOIT gehad!
Ben ik nu abnormaal? :D :D :D :confused: |
heeeey....IK wilde dat topic openen! :D bij mij is het ook al 2 keer in 2 weken gebeurd :eek:
|
Citaat:
hoe doen jullie dat? ik snap dat echt nie zenne! ligt het mss aan het feit dat je te kleine condooms hebt of zo? :confused: :confused: :confused: :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
Mss seks ik gewoon op de juiste manier zonder stuntelen! :p :p :p :p :p :p |
Citaat:
|
Citaat:
Wat doe ik dan verkeerd volgens jou? :confused: :confused: :confused: :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p |
Citaat:
je post teveel smileys :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p |
tis niet abnormaal dat ze niet kapotgaan hoor.
Anders waren die dingen zo nutteloos. Alleen vertrouw ik die kloterubbers echt niet meer. |
Al drie keer. Dus twee keer een morning after pil moeten halen, een keer zwanger geworden(miskraam).
En dan denk je Durex the best there is.... Of was-ie toen gewoon afgezakt? In ieder geval, klote dingen dus. |
Citaat:
:( |
Citaat:
Kut voor je meis... :( |
Citaat:
|
1 x gehad, en morning after pil geslikt
nu kan het niet meer gebeuren want ben aan de pil!! de pil is de beste uitvinding ooit :D en euhm condooms (n) |
Citaat:
en dat meisje in kwestie was niet aan de pil.. (n) |
Ik gelukkig wel, maar het is altijd even schrikken.
|
Citaat:
Vooral toen later bleek dat die keer onze 1 op 1000 kans was geweest om kinderen te krijgen, zonder IVF gedoe. (ze zwemmen niet, de jongens) Maar voor jou hoop ik dat er nu niets aan de hand is! |
Citaat:
maar lang leve de pil! (y) |
een aantal keer al. Vooral met fetherlight. Tis bij ons zelfs met topsafe gebeurd..:o
|
goh, lang leve de pil?
|
woow ik wist niet dat et zovaak voorkwam :eek:
|
Gewoon geen condoom gebruiken heb je er ook geen last van ;)
persoonlijk vind ik dat toch wel heel wat fijner.. :) Maja er blijft natuurlijk een kans dat je zwanger wordt ook al is die heel erg klein.. :( |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sterkte ... :(
|
Citaat:
en wat heb je toen gedaan?????? |
Citaat:
|
spacegirl, dat is onzin. Omdat jij zwanger bent geraakt ondanks condoom en pil, is de kans dat het gebeurt niet klein?
Als 1000 vrouwen een jaar lang regelmatig sex hebben terwijl ze de pil gebruiken, is er aan het eind van dat jaar 1 zwanger... dus de kans is wél klein. En degene die toch zwanger wordt, die reageert meestal niet goed op de pil. |
Citaat:
Zelf heb ik nog nooit seks met een condoom gehad, mijn vriend is er súper allergisch voor (ook voor die dingen die níet van latex gemaakt zijn). Dus tja, dan maar alleen de pil... |
Nog nooit meegemaakt :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
misschien moet je dan toch ff goed gaan lezen wat ik allemaal gezegt heb :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, je zegt ergens dat de kans bestaat... maar dat neemt niet weg dat-ie klein is. Waar staat dan je goede reden voor dat de kans op zwangerschap ondanks pil&condoom groot zou zijn? |
Citaat:
|
De keren dat ik die dingen gebruikt heb scheurden ze.
Van te voren goed gecontroleerd, het tuutje goed, etc.. klote dingen. (n) |
Citaat:
|
paar keer gehad ja ! :rolleyes:
|
Het probleem hier is, dat ik FVL heb en ik dus niet aan de pil MAG :mad: de morning after pil was dus ook geen optie voor mij... anders deed ik het heus wel dubble dutch hoor
|
Citaat:
en je zegt nergens dat de kans niet te verwaarlozen is... en dan nog, dat is-ie wel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:52. |