![]() |
hoe vind jij friet 't lekkerst?
met mayo, ketchup, curry, picadilly, mosterd, mad-sauce..? met of zonder zout?
|
oorlog :cool:
|
met zout en mayo, al is op zin tijd een friet speciaal ook erg lekker
|
met curry en zout.
|
Met véél zout en af en toe wat satésaus
|
met appelmoes :D :)
|
met zout,
mayo (van de mac) appelmoes, soms speciaal en jij????................. |
Met Heinz green, mayonaise uien en satehsaus!
ps zonder kwekkeboomkroket erbij kan natuurlijk niet! :cool: |
Met slasaus van Calvé.
Klinkt gek, maar het smaakt bijna net als mayonaise, alleen wat minder dik en een stuk zuurder (een beetje als Franse mayonaise). |
zout en normale mayonaise van calvé (niet die amerikaanse -macdonalds- frietsaus dus (n))
|
lekker bruin en knapperig, met satésaus
|
Meestal "original". Alleen een beetje zout dus.
|
beetje zout... maar dat moet er wel goed inzitten niet dat het erbovenop ligt. Vaak met majo :)
|
Citaat:
|
met uh..... patatkruiden en peterselie en curry en mayo :D:D:D
|
Met zout en fritessaus
|
zout en mayonaise... en af en toe een heel klein beetje curry
|
Ten eerste wordt mijn zelfgemaakte patat gefrituurd in de ossewit, dan beetje zout en mayonaise van Calvé
|
Ik vind friet meestal niet lekker, maar soms heb ik er wel zin in ... dan met zout en mayo, anders vind ik het niet te eten (n)
|
Bij de Mac vind ik die erg madsauce lekker maar dat moet je niet te vaak eten .. dan kun je het op een gegeven moment niet meer zien (wij hebben eens zo'n fles gehad).
Verder gewoon met mayo. Thuis maak ik vaak een soort mengseltje van mayonaise en ketchup, dat is erg lekker. Een vriendin van mij gooit daar ook nog uitjes door:D. En idd ook met appelmoes, mmm. |
Speciaal of alleen mayonaise. Ik heb er iig wel saus bij nodig :)
|
raspatat, oorlog is ook erg lekker en het liefst met mayo of ketchup (niet beiden)
|
Met zout, en een beetje pindasaus is ook lekker. Pindasaus moet niet zo dun zijn. Appelmoes met mayo en curry door elkaar is ook erg lekker.
|
Veel zout en mayo
|
Citaat:
Ik zelf vind raspatat het lekkerst. En het liefst met mayo, madsauce of speciaal. |
Citaat:
|
Gewoon met mayo (en extra veel zout :o )
|
Citaat:
|
speciaal of oorlog
|
Citaat:
|
Oorlog of mayo en er moet wel zout op de patat.
|
Ik geloof dat er veel mensen zijn die het vies vinden, toch is het (y)
|
Euhm met zout dat sowiezo en met mayo en ketchup door elkaar heen....Ik lus geen patat oorlog/speciaal....
Dat nieuwe joppiesaus is ook wel lekkah! (y) |
Friet met schil er nog op.. beetje zout... mayo of chili-saus.. yammie (y)
En wanneer ik naar de frituur ga.. dan ga ik het liefst naar eentje waar ze de aardappelen zelf schillen en snijden, das namelijk veel lekker dan de frietjes die je krijgt bij frituren die gewoon diepvries friet gebruiken. En dan altijd in un bakje met mayo erop en dan in un papieren zak.. wanneer ik dan thuis kom scheur ik die zak kapot en dan ruik je die heerlijke warme geur en door de warmte is de mayo ook un beetje warmer geworden.. naja smaakt dan gewoon veel lekkerder dan wanneer je friet krijgt op un bord en ijskoude mayo erop |
Mac patat met Mac mayo :) :o
|
mayo of pinda
|
Met zout en mayo. En dan raspatat. (Of is dat niet de officiele naam?
|
Ik hou niet zo van patat... maar als ik het dan toch eet: Thuis met appelmoes, elders met pindasaus en/of ketchup.
|
Ik eet eigenlijk niet zo vaak patat, hou er ook niet echt van... Maar als ik het eet, dan met mayonaise...
|
klein beetje zout, met satesaus, curry, ketchup of oorlog
|
Citaat:
Maar mij maakt t op zich weinig uit. Meestal (de paar keren dat ik friet eet) gewoon met mayo (en evt zout), mengsel van mayo en ketchup (of curry) of satésaus. Ligt ook een beetje aan wat voor friet t is. |
met veel zout, Zaanse Mayonaise (andere lust ik niet...) of met die saus van de Mac...Ow ja, t moeten wel franse frietjes zijn, andere zijn ranzig... :o
|
Vlaamse frieten met peper en zout.
|
alleen met zout
|
met zout en calvé fritessaus (y)
|
met zout en mayo :)
|
Met ketchup of met satesaus
|
Citaat:
|
knapperig, maar niet te
met zout met mayo (y) |
veel zout, teveel mayonaise en curry+ uitjes.
En anders met die Mcdonalds saus. Heerlijk! :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:15. |