![]() |
Computer rookte...
--------------------------------------------------------------------------------
heeft iemand hier ervaring mee of een idee wat het is?, ik wilde net me computer aan zetten, en deze ging niet aan, dus ik druk op dat 1-0 knopje achterop 2x dus zet hem om zeg maar, en ik druk weer startknopje in en hij start op, dus ik loop even naar beneden, kom terug en me hele kamer stinkt naar rook , dus ik alle stekkers eruit, kast open, coolers gecheckt enzo, weer opgestart en nu lijkt er geen stank uit te komen? maar geeft me toch niet echt een veilig gevoel... dus iemand die weet wat het kan zijn geweest? |
Eh, nou een vriend van mij heeft hier ervaring mee:D
Op de middelbare school deed hij in de klas de stekker van de computer in het stopcontact, en toen hoorde je een klein plofje, en allemaal rook. Je zou kunnen zeggen dat de computer dood was...:D :D Dus het zal vast niet veel goeds betekenen. Ik zou in ieder geval snel door iemand naar je PC laten kijken, want rook=doorbranden van iets, en dat leidt vroeg of laat ertoe dat je hele moederbord (of voeding kapot gaat). |
110-230? :D
|
Citaat:
of uh.. te weinig watt voeding... |
ja er was brand in me voeding, was een pijpje of wat het ook was afgebrand, binnenkant zwarte plek enzo :), maar dus nieuwe voeding gekocht, en ja er stond 230 V op :o, en ja het was ook een hoog genoeg wattage :o
|
Citaat:
Citaat:
-de postbode- |
Waar rook is, is vuur! :D
|
Citaat:
|
Ik zou er een nieuwe koeler op zetten. Of in iedergeval een betere. Of 2. Als dat niet werkt weet ik het ook niet meer
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Plantenspuit misschien??? :D :D :D :D :D
|
nosmoke.exe opstarten... :D
|
Citaat: