![]() |
[Hardcore!]Midsummer Hardcore Festival
June 21 & 22, 2003; Midsummer Hardcore festival
(previously known as; the Mtown Hardcore Valley Summer Event) as of 2003 also in "de Platte Zaol" in Maastricht Hatebreed, Madball, Poison Idea, Real McKenzies, Roger Miret & the Disasters, GBH, Throwdown, Born from Pain, N.A.O.P., Discipline, Astro Zombies a.d., Hardsell, Cataract, Backfire! +/- 10 tba bands Hell yeah:) dat word weer een leuk weekendje maastricht! Wie is er nog meer? |
Niet met zo'n kutline up. Ik ben meer down met Reflectionsfest...misschien van de zomer ook nog een editie daarvan.
|
Citaat:
|
He?
|
Haha lama:) maar er komen nog 10 bands bij en ze waren ook bezig met Sick Of It All had ik gehoord, dus dat word echt wel vet:)
|
Ach tis niet mijn soort hardcore eigenlijk, maar kan me voorstellen dat mensen er psyched over zijn hoor. En vorig jaar ben ik ook geweest...vond ik de bands ook niet super, maar t was toch leuk....maar dat was wel nog in die tent.
|
dit is echt een RUK line up
what's up met al die eeuwige fuckn eurocore en oi circle en converge stonden er wel bij op de flyers bij de ehcp(maar converge komt niet?!?!?!:() hatebreed, converge, circle, throwdown is opzich genoeg voor mij om te gaan |
Als converge komt ben ik van de partij. Ze moeten ook Razor Crusade erbij zetten en eens wat europese bands als Deadstop en Sworn In Bijv. Meer diversiteit please!
|
Citaat:
|
Ja ze zijn bezig met hun nieuwe full length genaamd You Fail Me. Ze komen later wel geloof ik om nog een eurotour te doen. Althans zoiets zei Bannon.
|
waarom altijd van die tough guys hardcore..
bandjes als D.R.I., five knuckle.. das pas HARDCORE (voor mij dan in ieder geval) heb et niet zo op madball achtige hardcore |
Citaat:
|
Hoe cool is DRI heiden!
|
Toughguy hc sucked shit op enkele uitzonderingen na.
|
Ik heb DRI op graspop gezien en vond het niet echt dat je zegt van: joh boeiend.
|
wordt vet :D
maastricht is zowieso vet met een lekker weertje, en er zitetn best vette bands tussen dus |
Citaat:
Ow jah en killer je had nog wat bietdouns te goed he?;) Plus de Edah daaro is dope:D |
Citaat:
|
Die shit is erg relaxt. en het zou helemaal dope zijn als converge en Sick Of It All komt! maar voor madball, hatebreed, throwdown, Born From Pain en Backfire! ben ik ook wel erg in.
|
Citaat:
Haha nee als ik weet wie je bent drinken we wel ff een biertje (y) |
Binnekort BFP release show met Terror!!!!! ook erg leuk.
|
Citaat:
|
Citaat:
en FUCK ze zijn haast allemaal bezet! jammer is dat. |
Citaat:
|
Citaat:
en we drinken wel wat bier (y) |
Citaat:
Maarjah hun vinden ons ook raar praten denk?:) dus dat maakt het minder erg |
ze moet gewoon der bek houden :) ze heeft wel wat anders te doen toch? :D :cool:
|
Citaat:
|
hardcore!
|
ach.. die lineup, ik woon hier :d
present dus :) |
Citaat:
ik voelde me echt genaaid toen ik bij de a&h stond en ze hadden enkel palm ;) |
Citaat:
en zelf heb ik niet zoveel maastrichts / z-limburgs accent gelukkig, ik ben eraan gewend maar ik kan me voorstellen dat het behoorlijk belachelijk klinkt :d |
hey king, je hebt wel een vette ding onder je bericht
signature ofzo? ik ken dat ergens van... help me es... |
Citaat:
american nightmare - the ice age is coming |
yep, dat was :)
meteen ff opzetten :) |
Citaat:
Maar weet nie of ze Hoegaarden hadden , ze hadden inieder geval Heineken in overvloed:D |
Citaat:
|
vorig jaar was mtown hardcore summer valley (ofzoiets, Niemand onthoudt die kut naam btw) in een tent in maastricht, beetje jammer dat dit nou ook in de platte zaol is.
|
haha over american nightmare gesproken, die heb ik live gezien, damn dat was echt superslecht, die zanger die heeft gewoon geen vingers en hij liet steeds die microfoon vallen! En hij zong ook nog es ruk naja mijn mening natuurlijk
|
Moet je tegen Wes van AN zeggen de volgende keer. Dan rijgt hij je aan een bierflesje......
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee hoor. Slaat gewoon nergens op omdat erbij te zeggen in zo'n post. Ja Lou van Soia is impotent....slaat ook nergens op toch. Besides de man heeft bijna Dinand van Kane in elkaar gebeukt....hoe hard ben je dan :)
|
Citaat:
Trouwens verwacht je smaak van iemand met 'emokids suck' in sig en avatar...NEE. :p |
Nee emo kan gaaf zijn :P hehe
RxF en AN speelde in 013 en in de grote zaal speelde Kane...een van die Rxf gasten schijnt een grapje gemaakt te hebben tegen die gasten van Kane en dat vatte ze niet zo goed op en gingen em bedreigen ofzoiets....en die zanger van AN wilde toen Dinand een paar beuken verkopen hehehe, maar dat is met een sisser afgelopen. Althans zoiets was t. |
Citaat:
|
Earth Crisis niet. Soia kan ik live wel aanzien, maar er thuis een cd van op zetten nah.
|
Soia rules, en is helemaal niet zo tough.
XXXXXXXXXXXXXEarth crisisXXXXXXXXXXXXXX ;) is wel aardig... |
Allebei bands waar ik niet of nauwelijks om geef. Volgens mij bivakkeer ik weer in een subdivisie van een subcultuur ofzo qua muzieksmaak. Dat zal t zijn :D
|
weet iemand ook wat het gaat kosten?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:54. |