![]() |
+/-
Geheel volgens een oude messageboardtraditie de PLUS en MIN van deze week!
+++Hardcore+++ - De nieuwe nummers van de band zijn pretty cool al zeg ik t zelf - Een kleine overwinning op de baas&consorten qua stagevergoeding - Lekker weer - De maand april word de bomb qua bands kijken! - - - Duitse veganmetalmosh - - - - Vrienden die t kut hebben - een chronisch gebrek aan geld nu en in de toekomst - De lening die ik daardoor moet nemen - De stage |
op muziek? :confused:
|
Zucht.....alsof iedereen op dit forum in elke subtopic meelult. Lijkt me niet. Ik alleen hier en lifestyle eigenlijk(lurken in seksualiteit ;)) dus daarom post ik t hier.
|
ik snap de ballen van je topic
|
Citaat:
|
Zet de + en - van je week/afgelopen tijd neer. Gebeurt op elk messageboard behalve hier, maargoed blijkbaar zijn ze hier niet klaar voor dit revolutionaire concept.... :D
|
Citaat:
|
Ach....het gaat toch niet werken op dit board. Daar zijn ze veelste uptight voor hier :( ik zal nog eens een topic openen *snif*
|
Aaaaaaaaaahww shit! (y)
|
+
veel leuke feestjes leuke gesprekken/bekentenissen gehad op geniale ideeën gekomen, waarvan achteraf bleek dat ze toch niet zo geniaal waren, maar toch m'n lief was grappiger dan like...ooit! ;) - veel moe veel verloren (sleutels, vestje) moet echt studeren en ik ben te lui |
en grootste -
poes nog altijd weg :( :( |
+
Nieuwe cd's luisteren Choking Victim - 5 Finger Discount Lekker rapportje - rugpijn dus vandaag dagje thuis blijven nerdjes uit mn klas |
+
stratovarius vakantie wacken graspop no mercy bier vrijdag - school school school werk werk werk werk |
Niet toegelaten tot t grafisch? welke opleiding?
|
+++++++++++++
+Afgelopen zaterdag ehcp +Me nieuwe cd's +Het fokking chille weer +De hele week vroeg uit +Vandaag geen huiswerk +Bijna weekend ------------------- -School dat was het wel volgens mij:) |
Is dat die niveau 4 opleiding? Ik doe nu de cheapass niveau 3 variant daar op. Werd in de 2e ronde niet toegelaten....omdat m'n tekeningen shit suckte :D
|
Citaat:
|
Dan doe ik ook maar mee :)
+ Mooi weer rijbewijs gehaald bijna jarig volgende week een weekje vakantie - Vrijdag statistiektentamen, waar ik erg weinig van snap Leren met dit geweldige weer |
Oja!
- nog steeds niet begonnen met rijbewijs(ben al 21 hehe)..hoe lame. |
Citaat:
|
Het ergste is nog dat m'n ouders het willen betalen nu en ik nog steeds geen aanstalte heb gemaakt :D
|
g00d luck d00d (cHa0s)
urm + Ik ben de meest heerschende persoon op deze vervloekte aardbol. - Eigenlijk toch niet |
Haaha gast die niveau 3 opleiding doe ik. MultimediA productie en Dtp. Ook in Rotterdamn
|
Continu achter de comp in: Photoshop, Illustrator, Indesign, Quark, Dreamweaver, Flash etc etc etc + theorie over kleuren en drukprocessen etc. That's about it haha
|
tof (y)
|
+geen schoolonderzoeken deze week(dus vrij)
+500 euro meevallertje - schoolonderzoeken volgende week |
+ Bijna aangenomen bij Rock-E-Zine, deze week 1e cd's thuis
+ Tentamen statistiek goed gevoel over + Mooi weer +++++ Isis - Nog steeds geen bijbaan kunnen vinden (gezeik bij uitzendbureau) - Te druk met stage |
+ +
-Geweldig weekend gehad. Oke, geweldige vrijdag- en zaterdagavond gehad. -Dat ik minder ziek ben dan gister. - - -Dat ik toch niet zo goed tegen kansloos zuipen kan, want nu ben ik ziek. |
+++++
waarschijnlijk toch naar Paaspop Volgende week naar Brussel morgen eerste uur vrij eindelijk weer ice tea in huis (y) -------- veel huiswerk voor morgen veeeeeeeeeels te hard gefietst uit school en dus moe :( |
aight.. ik ook maar dan
+++ + het weer + het weer + het weer + the suicide file + veeeeeeeeel shows in april --- - weinig geld in april - vrienden die veranderen in lame ass-dudes. :mad: - ziekjes - ik wil meer kleren. |
OW JAH EEN DIKKE +
Al die vette concertjes de komende maanden :) |
Juist! Rosabelle verruild de youthcrew voor de echte shit ;) hehe(nee hoor yXc is ook cool).
|
+ dit weer
+ Juni: 2 Juni Silverchair, 6 Juni Blind Guardian, 9 Juni nieuwe Metallica en Radiohead, 26-30 Rock Werchter - De rest Verder lijkt me het geen goed idee om vaker zo'n topic te doen :p[ |
+ Ik heb heel erg veel wiet bij me
+ Het is een prachtige avond + Ik heb zin in ongelovelijk veel bier + Ik heb heerlijke muziek bij me - Ik zit nu op mijn werk |
+
vrijdag blackout2 - had liever naar motel mozaique gegaan |
Citaat:
Maar goed, jammer dat je niet aangenomen bent.. + hmm...het weer dan maar + nieuwe alkaline trio cd geleeched + paar goede cijfers erbij - paar slechte cijfers erbij - vervelende jongetjes in een museum - verveling |
sisters of mercy zondag?
phat waar? |
+ www.screamy.net eindelijk in de lucht, door een foutje vertraging opgelopen, maar hou jullie maar vas
|
Citaat:
|
+ het jaar is bijna over, nog maar 4 weken naar school
+ ik ben weer eens lekker op mijn bek gegaan (daar leer je van) + ik sta in de krant :rolleyes: - moet veel leren - volgende week spreektoetsen - nog maar 4 weken ja, maar daarna VEEEEEEEL leren |
Citaat:
+ kheb weekend - mijn giraffe sleutelhanger die ik vandaag op de kinderafdeling van de h&m had gekocht is nu al kapot :( |
Citaat:
komt neer op photoshop, dreamweaver, flash, en kleur- en mediatheorie.. Q. |
ohja, en de voorband van m'n fiets is lek :rolleyes:
|
Citaat:
+ vrienden die van drum 'n bass houden - geen vrienden die van gitaarmuziek houden |
Wel is iemand in de 170?
|
Citaat:
|
Citaat:
voel je alvast verantwoordelijk |
Citaat:
*psp militia* toch bedankt :D ps. slaat nog nergens op dat zapperdezap (behalve de NES zapper op de achtergrond :) |
Citaat:
|
+ nieuwe rooster periode 4 - 2 dagen school per week! (y)
+ vandaag lekker niks gedaan en beetje door R'dam 'gecruist' met 'n vriendin + afgelopen maandag lekker geoefend met band + vanochtend extra les gevolgd en ik snap het nu redelijk! - de hele week fokking leren leren leren voor volgende week tentamens |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51. |