![]() |
hellup
c:\Program Files\Kazaa\Quarantine\Super Mario Bros 2 (2).exe is infected with IRC Trojan
c:\Program Files\Kazaa\My Shared Folder\Super Mario Bros 2.exe is infected with Hacktool.Flooder Maar wat voor virussen zijn dit? Kan nu iemand altijd in mijn computer?? hoe zit dat? btw ik kan mario bros 2 er niet afhalen omdat het bestand mogelijk in gebruik is zegt dta berichtje. maar dat is helemaal niet zo?? |
Flikker al die infected zooi meteen weg! Ik denk dat je een trojan horse te pakken hebt! Dat is een scriptje waarmee ze je pc over kunnen nemen. Als het al te laat is: run een virusscanner, en laat m alle slechte files deleten. Als het dan nog fout is; windows overnieuw installeren. Suc6 ermee! (ps op kazaa staat meestal hele vage software dus daar zou ik betermee oppassen)
|
:( dan is t al te laat ben k bang.
mario krijgk er niet af! is er een manier om m eraf te krijgen behalve via rechtermuisknop verwijderen?? btw kheb nog geen last ondervonden in mn comp.... |
Trojans moet je mee oppassen, dan staat je pc wagenwijd open voor een cracker.
Opnieuw opstarten, in veilige modus (druk op F8 na de piep voor het menu). Probeer nu je in veilige modus bent de bestanden te verwijderen. Lukt het nog niet? Dan opnieuw opstarten (normaal) en run een virusscanner. Firewall zoals ZoneAlarm is ook aan te raden. |
Misschien is het ook wel handig om dit topic te lezen. Hier worden mogelijke oplossingen en handige websites gegeven.
|
hey thanks man:P
kga nu de comp opstarten en in veilige modus etc. |
Citaat:
|
Citaat:
Greetz, |
Zonealarm is een van de weinige firewalls die Trojans kan weerhouden om je computer open te zetten voor de buiten wereld, omdat het uitgaat van toegang per applicatie, en niet per IP of port.
ZoneAlarm icm een Package filtering firewall is natuurlijk het beste, maar het gaat nu even om de trojan die zij mogelijk heeft. Daarnaast is ZoneAlarm makkelijk in te stellen, alleen de beveiliging moet je op Medium zetten, High kan soms problemen geven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25. |