![]() |
Echte shitmuziek
Hallo allemaal!
Ik ben ns benieuwd wat de afgrijselijkste muziek op deze planeet is! Dus ik zou zeggen,kom op met je takkeherrie!!! :p |
grindcore
|
emo
|
Bestaan er ook EmoGrindCore bandjes?
Wat is GrindCore trouwens? Extreme versie van..? |
grindcore = extreme versie van hardcore/death metal.
Pig Destroyer, Napalm Death, Nasum (check maar eens uit). Ik vind Country verschrikkelijk, Marketingbandjes en de meeste emobandjes kots ik uit. |
Citaat:
en emogrindcore is beetje Circle of Dead Children? |
Circle of Dead Children is gaaf.
Ik zou zeggen probeer de volgende bands: Daughters, The Red Chord, The Locust, Shikari, Swallowing Shit... |
En da's trouwens gaaf en niet afgrijselijk...ook al zal jij t wel vinden.
|
Heuh, Grindcore is volgens mij per definitie niet emotioneel :D
Straks gaan mensen nog vragen of er ook EmoBlack Metal is... |
EMONOISE, de nieuwste trend
|
Shikari is wel emoachtig...niet echt grind, maar wel heel erg snel en psycho. 1 van m'n favobands in nl.
|
britney spears en soortgenoten zijn erg(kan je dat muziek noemen trouwens??)
en trance, het maakt niet uit van wie of wat voor soort. |
emoblack metal
|
schlager
R&B Trance |
Ik vind Country echt zwaar klote. En die Rappers Ja Rule en Ashanti kan ik ook echt niet lije!
|
de meest R&B
schlager en suuuuuuuuperharde en snelle metal :eek: Zowieso alles wat zang bevat wat meer op krijsen ofzo lijkt |
Citaat:
An der nordsee kuste :D |
shitmuziek...voor mij: R&B, dance/trance, tekno, techno, britney enzo en dat was het wel weer aan echte shit.
|
Mensen moeten niet zo ouwehoeren over country want Johnny Cash is ook country. Soort van.
Grindcore dat is best vervelend imho. |
R & B, trance, hardhouse, house.
|
elke muziek waarbij puur goede muziek maken niet meer het belangrijkste is, jammer genoeg gebeurt dat nog wel eens.
In elk genre heb je shit muziek en ik elk genre zal je ook wel goede muziek hebben, alhoewel ik nog maar heel weinig trance heb ik gehoord die ik goed vind :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
hardhouse, country en trash vind ik niet om aan te horen
|
klopt
|
"Napalm Death -01- Continuing War on Stupidity"
Net geluisterd en ik vind 't niet mooi. Maar op zich vond ik 't als DeathMetal klinken. Nu heb ik totaal geen verstand van DeathMetal, dus op zich is dat niet raar. Maar iniedergeval, dit soort type muziek vind ik niet mooi. |
Citaat:
|
Dat zou 't wel verklaren ja.
:eek: |
Citaat:
|
Trashcore en skatetrash is gaaf!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
De h menschen! |
country
hip hop, vooral wanneer er veel chickies en blingbling in voor komt r&b extreme herrie metal a la messugah of amon amarth extreme herrie electronica a la hocico en hypnoskull opera´s met aria´s die niet ophouden dodecafonische muziek (schonberg) natuurlijk generaliseer ik en zijn er vast uitzonderingen ;) |
smartlappen.. *bibber*
|
Citaat:
euh.. sure.. |
ik hoorde vandaag een nummer waar ik me egt ongelovelijk aan irriteerde... kweetnie van wie enzow maar de text was iets in de trant van 'worked form 9 to 5, caught in a trap, worked from 9 to 5, trying to keep myself alive'
damn wat een kutlied |
grad damen
degene die hem neerschiet krijgt van mij een pilsje |
Citaat:
|
country, schlager, apresski etc.
walgelijk gewoon |
R&B trek ik echt niet .. Dan hoor ik nog liever klassiek of country maar die zoet sappige r&b vind ik zoooo ongeloofelijk Klote
|
Citaat:
haha :p |
Citaat:
|
Siksaibur is echt kloteherrie :D ik vind slecht geproduceerde deathmetal meestal niet om aan te horen... zal wel aan mij liggen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Snees niet miereneuken he? :) die band ist niet waard om de naam goed te spellen |
Citaat:
volgens mij is grindcore niet de extreme versie van dm... eerder van punk o.i.d |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53. |