![]() |
Welke piercings heb jij?
Oke mijn lijstje
Kep een labret piercing :D een wenkbrauwpiercing gehad een navelpiercing en 6 gaatjes in mijn oren en jullie? |
|
En je kunt nog wel veilig vliegen? Niet als je onder dat poortje doorloopt dat meteen twintig kleerkasten met CIA-logo bovenop je springen?
|
Ik heb geen piercings.
Get lost |
in navel en neusje
5 oorbellen (zijn toch geen piercing ? ) en binnekort lippiercing |
ik heb een schaamlippiercing......
echt geil ;) ik wil er binnenkort ook nog 6 door mn tepels |
Op je fucking 15e :eek:
Kheb alleen maar 6 gaatjes in me oren... Labretpiercing komt eraan.. En dan zitten er wel genoeg kunstmatige gaten in me lichaam :) |
Ik neem 'n stomapiercing als ik later groot ben.
|
Citaat:
ontopic: neus en lip |
Citaat:
|
Citaat:
|
momenteel 1 in mn neus
oorbellen vind ik geen piercings. |
Citaat:
(ik had namelijk zelf op mijn 13e een navelpiercing ;)) |
Citaat:
Citaat:
|
:D het kon weer niet anders |
heb een navel piercing (van mijn 11)
een tongpiercing (van mijn 15) en 7 gaatjes in mijn oren (weet al niet meer van wanneer veel te lang geleden) en een tattoo'ke |
Citaat:
Ik mocht eerst absoluut geen piercings van mijn ouders. Ik zeuren en zeuren want ik wilde 2 jaar geleden al een labret piercing en het antwoord bleef maar nee. Ruzie en drama's verder en het bleef nee. Tot mijn ouders zeiden oke je mag een navelpiercing maar dan mag je verder geen piercings. Oke het was dan geen labretpiercing maargoed dan maar een navel volgens mij was het toen nog niet zo ''in''. Ik had hem laten zetten. Maar wilde nog steeds mijn labret tot mijn ouders zeiden oke, je mag een wenkbrauwpiercing maar verder niks. Oke ik zet mijn wenkbrauw. Hij groeide eruit, doordat iedereen er steeds tegen aan stoote. En dat vonden mijn ouders zo naar voor mij, dat ze zeiden oke je mag een labretpiercing. Dus ik had hem laten zetten toen ik net 15 was. Ik ging gewoon alleen er werd niet eens gevraagt of ik wel 16 jaar of ouder was omdat ik daar ongeveer vaste klant ben... :p Volgens mij zijn alle dingen die door je huid gaan piercings inclusief oorbellen... maar ik kan het fout hebben natuurlijk |
Citaat:
Eigenlijk is mijn neuspiercing ook niet 'echt' ; ik vind het pas een piercing als het gepierced is en mn neus en oren zijn geschoten. Vandaar. |
een labret piercing.. wtf.. 'n labret is gewoon dat staafje met platte achterkant... ik zeg toch ook niet dat ik 'n ringpiercing heb??
kalm bertje, ying yang ying yang... anyway: lip (links), neus, neusbrug, industrial, en ben m'n linkeroor aan t stretchen om 'r een fleshtunnel in te vrotten. (oh ja, en nog paar veiligheidsspelden in m'n oren, maar die vind ik niet echt als piercings tellen, al heb k ze zelf geprikt..) |
Een flesh tunnel??? Is dat dat je er zo doorheen kan kijken.. :eek: :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.bmezine.com/pierce/01-ear...h/gxbj9upt.jpg onderste ding... |
omg die kop erbij :D
|
Ik heb een neuspiercing en 6 gaatjes in m'n oren, waarvan wat zelf geprikt is goedkoper :D
|
K heb zo'n staafje in mn wenkbrauw ik heb een ringetje in mn lip en mn tong piercing is dichtgegroeit omdat k mn balletje had doorgeslikt tijdens het eten :D enneh ja 3 gaatjes in mn oren aan bijde kanten maar da zijn toch geen piercings?
|
piercings zijn bah.
beschaafd oorknopje oke, maar verder :eek: |
Ik heb gaatjes in mn oren en een labretpiercing...
|
Citaat:
[edit] He, wat is dat voor 'n heftig stukje forum code dat afbeeldingen in '[afbeelding]' veranderd? |
Citaat:
|
neuspiercing en een eskimo:)
|
2 oorbellen en 1 wenkbrauwpiercing
|
nee heb in het verleden wel een wenkbrauw piercing gehad maar die is uitgegroeid waarvan ik nu dus een mooi lidteken over heb.
|
Citaat:
en natuurlijk heb ik zelf ook het nodige staal in mijn lichaam. 300grams staaf door me tepel, 500grams ring door me navel. |
neuspiercing
wenkbrauwpiercing gehad navelpiercing tongpiercing 2 oorbellen woooooooooooooooooo wa geweldig toch weer. |
navelpiercing en tepelpiercing
|
Citaat:
|
ik heb tepelpiercing, en volgende maand tong laten zetten.
|
Lippierc.
|
uuuhm ik heb in totaal 7 in me oren
ik heb een neuspiercing gehad, maar diej vonk tog niet zo leuk na een tijdje nu heb ik buite me oren alleen nog navelpiercing, maar ik ga denk ik binnekort voor de tepel (y) |
Citaat:
|
Labret.
|
bah tunnels,
hou je daar geen flinke littekens van over? |
Tot 0,5 cm groeit het weer prima dicht
|
wapperend door de wind! feel de freedom!
en *opeens* vliegt er een vlieg doorheen! |
Citaat:
same here :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
Aw bah! :| (ik weet eigenlijk niet of mijn eerste gaatjes in me oren geschoten zijn of niet.. Kan me niets van een pistool herinneren en wel veel gefrunnik... :confused: ) |
Je oor wordt er zo groot door. Naja 't kan wel cool staan daar niet van.
|
Gaat dat niet vreselijk hangen als je oud en rimpelig wordt :confused:
|
Wenkbrauwpiercing.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37. |