![]() |
Bandlettertypes (zit ik hier wel goed... ? )
Ik weet niet zeker of ik hier goed zit in Muziek, maar anders hoop ik dat de modjes hem verplaatsen..
Maar goed.. De vraag Weet iemand waar je Fonts/lettertypes kan vinden van wat "minder" bekende bands kunt vinden, let's say, Cannibal Corpse en zo ? Alvast heel erg bedankt!!! (ja ik heb zelf ook gezocht hoor ;) ) Groetjes Kevin :cool: |
Dat zijn logo's geen lettertypes...
|
Het lettertype waar het logo mee is gemaakt :rolleyes:
|
Ok ok, ook goed! :) Maar ik moet het l-e-t-t-e-r-t-y-p-e hebben
|
Die lettertypes van KoRn zijn wel mooi, zoek maar op google ofzo.
|
Ik moet geen fonts hebben van f*cking nu-metal/whatever bands... maar van de wat minder bekende bands..
|
En je hebt een pandabeer in je avatar :D
|
Dat zeg ik, die dingen zijn getekend/ontworpen op de PC. Daar gaan ze echt geen heel fucking lettertype van maken.
|
Er zijn een hoop fucking lettertypes te vinden.. Maar das van bands als Korn, Deftones etc.. maar dan moet het van hun toch ook te vinden zijn, lijkt me?
|
Citaat:
|
Ah, dat verklaart een hoop! :) ( Ik dacht even dat je van black metal hield ;) )
|
Nee, ik luister alleen Linkin Park, en Limp Bizkit is ook vet cool en heb je die nieuwe EmineM al gehoord? echt vet :rolleyes: :rolleyes:
|
Nee man dan liever Sugababes!! :O
Hmm weet iemand dan anders waar je mooie _grote_ bandlogos kan vinden |
|
http://www.rockrage.com/cool_stuff/music_fonts.html
Vondt ik op google.. weet niet of je der wat aan heb |
Citaat:
btw CC is echt neit onbekend ofzo. |
Citaat:
klik hier voor uw prijzen |
http://www.halloweenfonts.com/
wel grappig |
Ik zeg ook minder bekende, tussen "", maar vergeleken met die bands..
<off-topic> Der loopt hier een mongool met zijn doedelzak door mijn muziek heen te blaten </off-topic> |
Citaat:
|
Citaat:
ok, flauw. |
Nnnnngggggggggg IK LUISTER GEEN KORN EN WAT DAAROMHEEN HANGT WAAAAAAAAAAAAAAH IK BEN TOCH GEEN ALTO OF FUCKING STINKGOTh...
Ah dat lucht op * niet te serieus opvatten * |
Citaat:
|
kansloze aap
|
Citaat:
|
Ik? :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom zou je dat willen hebben? Die letters zijn lelijk.
"Bedoel je geen 'vind ik' in de plaats van 'zijn'?" "Nee snotneus!" |
Citaat:
damn ik moest hier serieus 2 minuten om lachen.. hehe :) *nomineert AM voor meest droge opmerking* |
Citaat:
|
Soulwax: Balls on the rampage. Leuk met van die stipjes.
|
Met ik bedoel ik of ik een kansloze aap was.. Antwoord daarop overigens is denk ik ja :P
|
|
heeft ieamnd de nieuwe cd van times new roman al?
|
Citaat:
|
kansloos
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:40. |