![]() |
vraagie
hum ik blow regelmatig maar de laatste tijd krijg ik vaak zo ongeloofelijk last van mijn strot dat het niet echt fijn is (ik rook ook niet ofzo) ik maak ook weleens space cake, maar ja dat gaat niet altijd zomaar ik bedoel mijn ma moet er niet achter komen en ben niet vaak alleen thuis ofzo...
maar vind het gevoel van blowen zo relax alleen de pijn dus niet, zijn er andere dingen tegen betaalbare prijs die het zelfde soort gevoel geven? |
uh zou je niet gewoon water kunnen drinken dat het een droge keel is of is het iets anders.
of probeer andere wietsoorten. misschien is deze te scherp voor jouw |
Shiva Bhang. Een klein bolletje hennep (met nog een aantal kruidenextracten) van 4 euro 75. Het is te verkrijgen in de smartshop en erg aan te raden, aangezien je er enorm stoned van kan worden.
|
koop goede, niet te scherpe soort wiet
rol met milde of extra milde shag drink veel tijdens smoken |
Vaak is de temperatuur van de rook de oorzaak van irritaties aan de luchtwegen (bij mij dan).
Wat ik heb ondervonden is dat wanneer de rook gekoeld word, bijvoorbeeld als je een waterpijp van formaat (geen pocketuitvoering dus) gebruikt je én je longen beter gevuld krijgt, het langer in kan houden en minder tot geen last hebt van irritaties in de keel of elders. Wat je ook kunt proberen is de genomen teug alvorens in te ademen een paar seconden in je mond te houden, dit werkt niet zo goed als een waterpijp maar wel enigzins. Nadeel van deze methodeis dat in die paar seconden rook neerslaat op je toch, wat ook kan gaan steken. Suczez! |
Citaat:
hoe gebruik je dat? |
thx allemaal voor jullie tips zal het inderdaad ook eens op andere manier proberen etc...
maar nog meer tips van andere soorten stuff zijn van harte welkom |
Dit is echt het beste van het beste KOOP EEN VAPORIZER !
Een vaporizer is misschien wel vrij duur maar 't heeft grote voordelen Je verdampt THC, maar geen teer enz. dus alleen lekkere lucht met een wiet/kruiden 8tige smaak :) (dus geen rook) Met het vebranden van wiet/hasj wordt de THC zo heet dat een gedeelte verloren gaat. Met verdampen wordt het 200 graden C. en daarmee kookt/verdampt het alleen. Dus je rookt zuiniger (of je word gaarder :D) Je ruikt het ook (bijna) niet. Je zou het opzich gewoon in de wc kunnen doen zonder dat iemand het merkt (voor de zekerheid natuurlijk wel ff met zo'n luchtverfrisser spuiten) ;) |
Citaat:
|
vaporizer heerscht (y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22. |