![]() |
Zoenen
Ik voel me beetje lullig bijna al mijn vrienden hebben wellis met een meisje gezoend en ik gvd nog nooit... ik ben er bestwel erg onzeker door...
De 1e keer zoenen , kan je dat goed of fout doen? en wie kan mij een beetje zeggen hoe het moet of gaat egt alles vanzelf zoals iedereen altijd zegt En dan nog iets ik heb EEN vriendin die ik heel erg leuk vind ik ga best veel met haar om en ik weet zeker dat ze mij wel aardig vind maar hoe kom ik er achter of ze mij ook leuk vind(aub geen antwoord als :gewoon vragen...) alvast bedankt... |
een vraagje hoe oud ben je
het is hellemaal niet moeilijk hoor je moet eerst rustig kusjes op de mond geven en dan rustig over gaan tot tongzoenen steek je tong niet in haar stront en spa ze ook niet te hard op dat is lastig probeer gewoon er wat gevoel inte leggen xxxxxxxxx hopelijk was dit goede raad |
gewoon een keertje oefenen met je kleine zusje, nee sorry die is wel heel erg flauw maarja
langzaam met je tong haar tong verkenen. een beetje mee spelen. maar wat je ook doet probeer niet zo diep te gaan dat je kunt proeven wat er in haar maag zit. |
Citaat:
dan is er geen gevoel niet meer aan maar dan is het precies dat hij je wil stikken leuk hoor :rolleyes: |
Is opzich wel goede raad:) thnx
Ik ben net 16..... |
Joh, het ergste wat je kan doen is je er teveel druk om maken. Je hebt nog niets verloren en je hebt nog alle tijd. Zoenen is heel gemakkelijk en iedereen kan het, want het gaat echt vanzelf.
|
In der daad. Je hoeft je niet zo veel zorgen te maken.
De eerste keer dat ik moet iemand gezoend heb was ik 18. (dat was ook tevens mijn huidige en eerste vriendin) En he tgaat idd wel (bijna) van zelf.. de eerste 5 seconden is het een beetje raar, maar daarna is het alleen maar fijn! succes!!! |
Citaat:
nah...dat is ZEKER een hele goede raad. mhoehahahaha :D (sorry...beetje flauw maar ik konnut niet laten ;)) |
Citaat:
en meer advies is nie nodig lijkt me :) |
als je het maar niet al te snel doet. Bij de eerste....10 meisjes die ik zoende deed ik gewoon exact wat zij deden, lekker makkelijk.
|
Citaat:
|
16 is nog helemaal niet zo oud hoor... bij L&R staat een heel topic vol met mensen die na hun 16e voor 't eerst zoenden:) ('nog nooit gezoend, erg?' heet het). Bij L&R kun je je vraag hoe je moet weten of ze je leuk vindt ook beter stellen.
Je kunt de volgende dingen fout doen: - je tong in haar keel proberen te steken - je tong 'hard' maken - heel hard en snel in haar mond roeren - je mond zo wijd mogelijk open doen en dan zo'n beetje in haar gezicht happen Als je deze dingen niet doet, dan gaat alles wel goed:) (en dat rijmt, dus dan is het waar) |
naar mijn mening kan je de eerste keer zoenen niet goed of fout doen, net als dat je de eerste keer seks niet echt goed of fout kan doen.
De een vind dit lekker, de ander dat, de een houdt van zachte tedere zoenen en de ander van behoorlijk heftige zoenen. het is gewoon even uitproberen wat jij en zij het lekkerst vinden. Zou niet gelijk heel heftig beginnen, maar eerst gewoon (letterlijk en figuurlijk) het allemaal een beetje aftasten. Zoals iemand hiervoor al zei, is het in het begin een beetje raar, maar wordt het na een paar seconde al stukke leuker en lekkerder. Je moet het gewoon doen, niet bij nadenken. Als je gaat nadenken en druk gaat maken is het lang niet zo lekker als wanneer je het gewoon allemaal over je heen laat komen. 16 is trouwens nog niet echt een leeftijd waarop je je zorgen moet maken of je al een oude vrijer wordt hoor. De meeste jongens die ik ken waren allemaal 16-18 toen ze voor het eerst zoende en ik ken zelfs een hele leuke jongen die pas op zijn 23ste voor het eerst zoende. Over die vriendin: Tja, ik zou graag ander advies willen geven, maar ik ben bang dat met gewoon vragen, of vertellen wat je voor haar voelt, je toch de meeste duidelijkheid krijgt. Of gewoon heeeeeel erg duidelijk laten merken dat jij haar superleuk vindt en kijken hoe ze daar op reageert. |
je zei dat je veel met haar omging? hebbn jullie ook wel es romantische momenten? ik bedoel, lekker hangen voor een flim savonds kamer beetje donker ensow?
dan kan je dur wel es gewoon een sagt kusje geven op dur mond, en als ze niet te giegelig of verontwaardigd reageerd doe je het nog es maar iets sagter en langzamer en net iets langer.... jezal zien... als ze je leuk vind ben je zomaar aan het zoenen, zo niet geeft ze blij een kusje terug en kijken jullie de film verder... ik spreek uit ervaring, met 2 goeie vriendinnen soort gelijk iets gedaan, 1tje sliep ik naast na het uitgaan, ik ging nachtsoentje geven op dur mond (normaal tussen ons) en toen kuste ze terug en toen waren we aan het zoenen. |
Gewoon even afwachten hoe de tegenpartij zoent, en daar rustig in meegaan. Niet te snel en niet te nat,
|
Citaat:
|
Oke :) hardstike bedankt voor al jullie adviezen ik hoop dat het nu allemaal wel los loopt:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Doe wat ik deed, laat een 3,5 jaar ouder dame (van 18 :o) het je leren.
|
geef haar eerst kusjes op wang dan op mond en dan duw je voorzichtig joun tong naar binnen en ga je rondjes of andere bewegingen maken om haar tong
|
Citaat:
:) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:13. |