![]() |
Jong
Kijken jullie hier wel eens na en zo ja, wat vinden jullie van dit programma? (woensdag - nederland 2) Ik vind het zelf wel interessant, vooral de aflevering van vorige week over een meisje wiens vriend was doodgeschoten.
|
ja ik kijk t wel eens, als ik er voorbij zap,
t is echt wel een goed programma vind ik t confronteert je gewoon met dingen waar je eigenlijk niet zo snel over nadenkt xxdelal |
Als ik er voorbij kom dan kijk ik het. Ik vind het een goed programma en vooral de sobere opzet bevalt me wel.
|
Als ik het toevallig tegen kom kijk ik het.. zijn erg aangrijpende verhalen vaak..
|
Deze week waren er twee meisjes met gilles de latoerette (ik weet niet hoe je het schrijft).
|
EO maakt een goed programma :)
|
Ik vind het ook een heel interessant programma!! Ik kom dagelijks weinig in aanraking met bepaalde mensen en met zo een beelden laten ze men toch op een werkelijk prachtige manier zien hoe realistisch je soms moet zijn. Ik kan soms gewoon echt meejanken als ik zoiets zie!!!
|
goed programma, alleen een beetje storend dat ze het elke week moeten hebben over het feit dat God hun uit hun benarde situatie heeft gered. Maar verder een zeer goed programma...
Was ook erg blij toen er bij de aflevering waarin de vriend van dat meisje werd doodgeschoten geen bijgelovige shit kwam, goed programma |
Citaat:
het viel mij op dat als die meiden bezig waren dat je minder van die verschijnselen zag(y) tis een goed programma |
erg interessant programma, alleen ik mis het zo vaak :(
|
goed en interessant programma, alleen weet ik nooit precies wanneer het komt of ik kan het niet zien...maar als ik er voorbij zap kijk ik het altijd, zijn vaak aangrijpende verhalen die je toch wel aan het denken zetten..:)
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik neemhet me elke keer weer voor om te kijken, maar het is er nog nooit van gekomen..
Ik vergeet het vaak enzo (n) |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:05. |