![]() |
Enge gozer van leningreclame
Jullie hebben em vast wel gezien, die gozer die een beetje hypnotiserend kijkt, vooruit naar de camera loopt en dan opzij, waar een andere camera staat waar ie dan weer naar toe loopt. Ik lag echt he-le-maal gaar toen ik deze zag.
Weet iemand waar ik deze kan downloaden? Want die andere vreselijke verzekeringsreclame stond ook op hun site, maar ik kan de naam van deze reclame niet onthouden :p Iemand? |
Hij is idd freaky haha
|
plaatje zou ook leuk zijn :) maar ik weet simpelweg niet meer hoe dat bedrijf nou heet :p
|
die man kijkt echt eng! hij heeft ook een hele vervelende stem
|
Hij is van de brofinca
www.brofinca.nl gloofik |
klopt :) geen reclame jammergenoeg (n)
|
jah en dan klikt ie op iets en dan verschijnt er in beeld weer een procentbedragje en dan loopt ie stukje en dan weer klik. bah echt een mafkees :D
|
klikt ie ergens op? never noticed that..lol
|
hij heeft een rekenmachine ofzo...en dan zegt íe 'die 3,9% is veel minder dan die *tik* 20% die sommige anderen vargen...profiteer van die 3,9%'.....waaah die vent is eng!
|
ooooooh die :D
|
:confused: Ken ik niet... Maar ik vind Paul van Vliet in de Unicef spot die ook een reclameboodschap voor ons heeft ook heel eng...
|
ik lag echt slap van het lachen toen ik de titel las... pardon... dat vond ik dus ook, ik had het er al met mijn mams over gehad, die kerel doet echt gewoon een poging om iedereen te hypnotiseren ofzo ja... creepy... maar :cool: :D
|
Gatverdamme, o wat een engerd is dat. Echt zo'n crimineel typje. :eek: :)
|
ik zei al tegen m'n ouders van: het zou me nix verbazen als die gozer in een of andere horrorfilm speelt, daar is 'ie echt perfect voor :D
|
foto!! :eek: :o
|
vooral het einde is erg :eek:
|
Citaat:
|
daar vroeg ik ook zon beetje om in het eerste berichtje van dit topic :) maar ik heb geen idee hoe die gast heet. Ik ga ze ff mailen :D
|
Kijk ik te weinig tv ofzo :confused: nog niet gezien in ieder geval
|
Reactie E-mail
Hartelijk bedankt. Uw reactie is met succes verstuurd. Wij zullen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u opnemen. Haha ik heb mn telnummer niet opgegeven, kben nie gek! Nouja ze hebben mn mail adres. |
Citaat:
|
Damn die gast is eng. Pfff.
|
Hij lijkt op mijn huisbaas :(
|
ik heb echt geen idee welke reclame je bedoelt..? en ik kan toch niet zeggen dat ik weinig tv kijk...hm ik zal s goed gaan opletten :D
|
die kut blik van die gast, damn: profiteeeeeer....
damn, gast ga dood |
waaaah ik heb de reclame gewoon op video! dat wist ik geneens, maar hij bleek ineens voor een aflevering van my family te staan (klote timers ook!). Dus Elke keer als ik MF wil kijken moet ik eerst die hele enge man zien...das nie fijn hee.
|
Citaat:
|
is dat niet die gast met die hond of is het degeen die zo'n grote doos in z'n auto wilt laden en dat je vervolgens een stemmetje dat zegt: "Lastig he"?
|
Citaat:
|
Die vent liegt trouwens ook nog. Hij zegt dat ze zo veel goedkoper zijn dan andere bedrijven, maar Frisia geeft ook 3,9% dus hij lult uit z'n nek. Misschien is dat de reden dat ie hypnose probeert, zodat wij geloven dat ze wel goedkoper zijn.
|
Enger dan die kerel van 'alleen je auto niet verzekeren is goedkoper' met z'n goofy stem?
Ik heb 'm nog niet gezien, maar ik kan niet wachten! :) |
Citaat:
VEEL enger :eek: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:05. |