![]() |
Monster
Schoenen
Vette huid Schudden voor gebruik Tsjing Broeken Puistenkop Rincez-moi Tsjing Hemden Antiroosshampoo Achteraan aanschuiven Tram Experiment 1... Wansmaak |
mmm vind hem iets hebben... mis alleen iets.... iets dat alles aan elkaar koppelt zeg maar..
vind je stijl wel leuk deze lijkt dieper te zijn en toch ook niet, ja hij heeft iets.. |
Ja... wat is het verband tussen deze woorden? Zoals Kip al zei, er zit niets in het gedicht wat de woorden aan elkaar koppelt, dat is jammer. Ik weet nu niet wat ik er van moet denken.
|
okay, niet als bedoeling om te uppen, wel om een verklaring te geven.
T gaat over de wanhopige strijd om overal bij te horen, en uiteindelijk te mislukken en zelfmoord te plegen (onder een tram...) je sais, beke vergezocht. Je moet namelijk telkens de eerste regel van elke paragraaf lezen, dan de tweede enzovoort... Daarom dat ik em monster doopte , hij zit helemaal verkeerd, misschien slecht idee... Is wel nogal dom als je het moet uitleggen... Had em misschien beter puzzel genoemd? K probeerde gewoon eens iets nieuws uit, en t mislukte :) |
Citaat:
voorbeeld de derde regel is een lang stuk, maar in de tweede strofe is die dan korter, (en ook in het frans wat ik niet zo goed vind passen) terwijl elke eerste regel goe overeenkomt alléja ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel.. just my opinion xx |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08. |