![]() |
[tekening] girl in the wind
Hier dus mijn (1e) tekeningetje...
gemaakt met behulp van die how to draw manga site... kweenie of het wat is.. http://vulcanus.its.tudelft.nl/~phan...images/254.jpg kritiek is altijd welkom :) p.s kwee nie hoe je hem direct hierow neer kan zette dus heb ik de link maar neer gezet... |
kewl
|
Echt lelijke k*t tekening, jij kan echt niet tekenen, lellie
|
;)
Citaat:
|
Citaat:
voor zijn eerste tekening vindt ik het wel goed:P |
ik vind hem wel kewl :D:D
hahhaa... maar jullie vinden het nix dus..? :confused: |
Echt lelijke k*t tekening, jij kan echt niet tekenen, lellie
??????? hoe bedoel je kinderachtig ben jij jou 20? als je um lelijk vind oke maar dat lelly derbij beetje..............................zielig |
Citaat:
(ff overnieuw):P nu op de goeie manier |
THNX :D hahaha
en wat vind jij er van? :-) |
ja wel grappig hoor! Mooi gelukt voor je eerste tekening:)
xxxxx |
thank yoew !!
:) het is denk ik de enige x die lukt want ik probeer nu steeds wat en he lukt nie meer haha |
Citaat:
juist wel lief, dat beetje kinderlijke.. is wel een apart iets.. niet zo standaard manga.. kun je nog meer laten zien? |
ik ben nu bezig met een nieuw tekening, zoals ik zal zei was het me 1e tekening...
en me volgende wil nie erg lukke haha maar ik doe me best.. zodra ik denk iets te "hebbe" zet ik het wel neer... maar kheb eigenlijk nog nooit sereius getekent... maar k probeer wel wat :) |
http://vulcanus.its.tudelft.nl/~phan...images/273.jpg
hier nog 1... kvind deze niezo heel erg leuk... maar ja.... wat vinden jullie..? |
Citaat:
|
oooh een manga/anime fan????cool ikke ook!!!!!!(ik probeer ook manga tekenen.)
Ken je www.mangaworkshop.net al??Daar kan je (anime) pic plaatsen, en kunnen andere anime fans tips geven. En kijk ook eens op mangadvd.nl onder fan-art. Is ook erg leuk. p.s zit er goed uit voor je eerste pic!!!!!!!!ga zo door! :D |
YEAH !! cool, ikke = ook fan !! niezo zeer van dgz ofzo hoor maar meer van de manier van tekenen :D
vet cool !! ik ga gelijk ff je sites bekijken die je gaf :D heb jij ook wat tekeningetjes die wil laten zien? :) kuz |
Citaat:
|
Citaat:
www.howtodrawmanga.com :) |
Citaat:
|
he edje
Ik heb ook tekening op mangaworkshop staan....maar dit zijn wel oudere pic....mijn nieuwste staan op : http://lunap.deviantart.com/ Ik ben ook geen fan dgz...Ik hou meer van Clamps, macig girls verhalen enz |
Citaat:
zo goed kan ik het niet.. :( kben nog wel steeds aan ut oefenen, maar heel vaak lukt het gewoon niet ! :( |
ik heb het niet zo op de mangahype van tegenwoordig... allemaal mensen om me heen zijn bezig met mangatekenen en ik wordt er een beetje moe van... ik vind het wel goed van je dat je ze zo kan tekenen, mara het is zo standaard, probeer zelf iets anders te verzinnen, is veel leuker!!!!
|
Citaat:
je word echt dood gegooid met al die serie van dit en van dat.. :S echt nie normaal en ook de hele hype er om heen, je heb wel gelijk.. kvind ut alsnog wel leuk om te tekenen hoor :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
hmmm ik vind manga niet echt een hype.....teminsten daar merk ik niet zoveel van.....
Ik ben al een manga freak voor aantal jaar( sinds 1995 kijk ik al anime en lees ik manga)......tekenen doe ik nog niet zolang( een jaartje) Ik denk dat er heeeeeeeel veeeeel verschillende stijlen manga/anime zijn.....dus niemand tekend standaard het zelfde manga figuur....de is zo groot verschil ik tekenen stijlen. shounen is al anders dan shoujo....en zelf daar in zitten weer verschillen.... maar wat is nou eigelijk wel orgineel????de zijn al zoveel stijlen..... |
Citaat:
:) |
tis wel geinig :) alleen de kwaliteit is niet echt super ossow
|
9 van de 10 keer is het (manga dus) achterlijke troep. imho
|
gaaf, ze kijkt beetje zielig, alsof ze al 3,5 uur in de regen op haar geliefde staat te w88 bij un bushokje zonder dak...maar dat kan aan mij liggen :D
Maar hijs wel mooi hoor |
Ah die is echt lief! Man ik HOU van die gezichtsuitdrukking...
|
ik zou WILLEN dat ik zo'n tekening zou kunnen maken :( Best grappig! :D
|
Ze doen het hier allebei niet
|
Citaat:
|
Cool gemaakt!! Oftewel uhhh, ik zie helemaal niks.. Doen het niet..
|
hij doet het niet :(
|
idd staat er ni op... :confused:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:04. |