![]() |
Bevroren obstakel
Vergaan zwart, stroomt zij nimmer
op de golven van leven, geen mondingen of haven, geen plaats om in te stappen verdronken in haar eigen gloed Leven sterft uit, geboorte verliest in dodelijk gevaarlijke stoffen, vervuild in haar adem halen, verliest de zon haar schittering waar zwart niet weerkaatsen kan Woeste kering, bevroren vlagen wind door de afgesloten wanden zand, geen modder of opkomende obstakels, enkel het vriezen die doorgang steeds weer onmogelijk kan maken Vergaan zwart, leven sterft uit, woeste kering, zal zij nimmer stromen, verliest geboorte, tegen bevroren vlagen wind -- Ik vind hem niet zo mooi, maar kan er niet achter komen waarom niet, vroeg me af wat jullie ervan vinden.. -- |
er zitten mooie woordspelingen in maar het spreeekt me in het geheel niet echt aan...te afdwalend...
overigens zwart weerkaatst toch niet? Zwart trekt aan...tenminste dat is wat ik me nog van natuur en scheikunde herinner? |
Er zitten teveel woordspelingen in.. waardoor het mij niet aanspreekt.. Ik denk dat dat ook hetgeen is wat er gewoon mis mee is
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:59. |