![]() |
28 days
is het de moeite waard om hem te kijken?
ik heb natuurlijk weer gezien dat er een prettig exemplaar in rondloopt (= viggo mortensen), das weer een pluspunt voor de film! :p weet iemand of zijn haar lang of kort is in deze film :o |
'k heb um gezien. ik vond het een goede film en zeker de moeite waard om te kijken.
'k weet niet meer hoe z'n haar zit in deze film, hij is wel knap :) |
Ik ga m ook kijken vanavond denk ik :) En Viggo Mortensen is idd leuk, maar ik heb ook geen idee hoe zn haar zit..
|
leuke film, maar niet speciaal. gewoon een gezellige sandra bullock film
|
'28 days later' lijkt me beter :o
|
*Steve Buscemi...!!!! :D *
|
wat zijn er ineens een zooi Viggo Mortensen films op tv....? doen ze dat elk jaar ineens ja LOTR ofzo? goed voor de kijkcijfers ;)
mja.. 'bout de film, ik ga m denk ik wel kijken :D |
erg leuke film, leuk verhaal, ik hou wel van zulk soort films, beetje a la notting hill/2 weeks notice...
oow en sandra bullock niet te vergeten natuurlijk :D ja dat is t gewoon echt zo'n sandra bullock film :) dan snap je vast wel wat ik bedoel, maar iig wel de moeite waard om te kijken! |
Hij was wel ok :) Paar leuke scenes. Niet bijzonder, maar wel de moeite waard :)
|
ik heb m al es gezien....
ga m dalijk ook kijken als dr verder nix op is.... nix aan te merken op de film zelf.... |
is een best aardige film :)
|
waarom zijn er 2, 28 days topics :confused:
MAar het is idd een hele goeie film. MAar ja, wat wil je met sandra :p. Zij is gewoon de BESTE !!! :D Nee, zij is gewoon een hele goeie actrice en dat bewijst ze ook maar weer met deze film, omdat het toch weer heel wat anders is voor haar. Maar gewoon over de film en het verhaal zelf; opzich heel leuk, en zeker de moeite waard om te kijken maar het is geen film voor in de top 100 zeg maar. |
Citaat:
ow, nou doe ik het zelf ook :o [/verveelmode] ga wel slapen ofzow :o |
Ik vond het eerlijk gezegd een beetje een slappe film. 't Was naar mijn mening allemaal te voorspelbaar, vooral het laatste halfuur.
|
maar net5 was stom, want ze hebben er 2 scenes uitgeknipt! sowieso de scene dat ze veroordeeld word en ook een hele leuke dat die ene jongen met die bril (die homo*?*) tijdens dat uitstapje dat ze gaan klimmen zegmaar dat ie dan keihard valt en recht met zn ballen op zo'n balk terecht komt :D
(tenminste ik was er erg van overtuigd dat deze 2 scenes in de bioscoop wel te zien waren, of ik moet me heel erg vergissen?) |
Viggo was om een reden die ik zelf niet eens begrijp weer eens behoorlijk sexy, damn. :o Ik vind het echt maf dat hij Aragorn speelt, daar is hij zo anders! Maar goed.. ik vond het wel een leuke film. Zoensessie was erg fijn... :o :D
|
Citaat:
|
Was die tweede scene niet bij zo'n groepstraining-buiten-klimmuur-achtig ding?!?
|
ja, volgens mij dus wel
|
Hoi iedereen,
Ik vind 28 days echt een goede film. Eigenlijk zijn alle films waar Sandra Bullock in speelt goed. Ik ken haar ook persoonlijk en ze is echt een soort moeder voor mij. |
Citaat:
|
Ik mag er niet teveel over zeggen omdat het dan snel in roddlebladen kan staan. Maar ze is familie van mij. Ik woon nu in haarlem maar ben geboren in amerika.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze is heel aardig. Je kan erg met haar lachen. Alleen is ze vakk weg en horen we soms heel lang niets van haar. Maar het is echt leuk om haar te kennen.
|
Citaat:
|
doen ze wel vaker bij films, heel stom :mad:
die gast met bril zit ook in 'a knight's tale', komt daar ook niet zo goed uit z'n woorden :D |
Wat vinden jullei allemaal van Sandra Bullock in films? Ik vind dat ze een goede actrice is. Elke rol speelt ze goed.
|
*Steve Buscemi...!!* :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:38. |