![]() |
11 uur werken veel?
Vinden jullie 11 uur werken op zaterdag veel?
|
voor iemand van 15 wel
|
ja heel veel.. ik werk 11 uur in een heel weekend en dan ben ik al helemaal kapot
|
das te veel en volgens de wet is dat ook verboden. 15-jarige moeten rust hebben tussen 19.00 en 07.00 uur. Ze mogen op zaterdag maximaal 8 uur werken en tijdens schooldagen 2 uur.
|
wat doe je dan? markt ofzo?
|
Citaat:
werken van 9:00 tot 19:00 uur pauze om 12:00 uur en een uur pauze om 16:00 uur dan mag het wel uiteraard want je bent niet aan het werk :) |
Persoonlijk vind ik 8 à 9 uur op 'n dag wel weer voldoende ;)
|
Citaat:
|
Ik heb wel es 13 uur gewerkt, ik zit in de horeca.
Dit was echter gwoon door omstandigheden, nix aan te doen. Maarruh wat is veel? Zo lang je betaalt krijgt en je het zelf niet vervelend vind maakt het toch nix uit? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tis 1x gebeurd, no problem. |
Citaat:
Citaat:
|
Je bent 15 man doe ff normaal! dat is echt teveel! Ook voor een bakkers ''knechtje'' Enne niet alleen je baas heeft een probleem overgrens. En wat heb je te zeggen. volgens mij ontslaat je baas je gewoon om een stomme reden omdat jij de hele tijd zit van nou nu heb ik precies acht uur gewerkt ik STOP NU. Dat werkt natuurlijk niet. Heb zelf ook weleens van 8 tot 9 gewerkt en ja het kon niet anders. En dat je dan doorwerkt waarderen ze zeker weten!
|
Citaat:
|
ik moet zaterdag van 09:00 tot 18:00 werken bij de c1000, daar wordt je ook niet goed van.
Er zijn inderdaad wel een aantal regels, maar bij ons let niemand dr op. Gelukkig is het waarschijnlijk eenmalig |
nee, doe ik ook elke zaterdag, ben er blij van... (werk toruwens ook bij de bakker) beter dan 2 dagen 5,5 uur toch!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ligt eraan wat je doet en hoe oud je bent
ik werk op zaterdagen ook wel eens 11 uur maar ik hoef dan ook niet veel te doen.. dus ik heb er verder geen problemen mee maar het is inderdaad niet toegestaan tot een bepaalde leeftijd. |
zaterdag werkt ik hoogstens 9,5 uur
maar 11 uur valt wel mee, als je doordeweeks neit wekrt |
Ja, en zeker als je vijftien bent.
|
Citaat:
|
idd wel lang ja...
dat je zowieso niet moe bent, want incl pauze ben je dan wel ruim 12 uur op je werk... Van 7 tot 7 ofzo...?? |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51. |