![]() |
Tomb Raider 2 : Cradle of Life
trailer
Citaat:
|
:cool:
Gotta love Angelina Jolie (y) |
:cool:
|
Owh man... als ie maar niet zo saai was als die eerste
|
Hopelijk wordt het een beetje een fijn onderhoudende actiefilm.
Anders zou het zo zonde zijn voor Jan de Bont... |
ik weet dat heel veel mensen nogal negatief zijn over de eerste film, maar ik vond hem wel okay (y). Ik vond het iig zeker mijn geld waard toen ik naar de bios was gegaan.
Die 2e zal ook wel aardig zijn denk ik. Was die eerste ook van Jan de Bont? |
oh yeah :cool: eindelijk :D
angelina rocks gewoon en de 1e film was ook erg gaaf! dus de 2e ga ik zeker kijken :) *ik wil na het zien van Tomb Raider ook altijd zo'n broekje met van die pistolen :D* |
Citaat:
|
De eerste vond ik al waardeloos.
Dus m'n verwachtingen liggen erg laag. |
hopen dat er meer verhaal in zit dan vorige x.
t zal iig wel leuk zijn om te kijken, maar een topfilm zal t denk ik niet echt worden |
De film vond k niet zo super, maar Angelina kijken is altijd leuk! :D
|
Tombraider = (n)
de film is nog erger dan het spel(!) |
is supermooi
|
Citaat:
|
t is trouwens wel een erg slick trailertje
ook al is het mudderfucker-kwaliteit beeld... |
Wat een ongelooflijk gare bagger film was t zeg :o
Ik hou best van sterke verhalen, maar je kunt het ook overdrijven... (n) |
Goede film, grappig verhaal...
Als je van actie houd zeker kijken... gaat allemaal vrij snel... |
Ik heb deel 1 pas nog op video geken, maar ik vond em echt slecht.
Het enige positieve was zoals al vermeld Angelina Jolie. of ik deze in de bioscoop ga zien weet ik nog niet. Mischien als ik me verveel ofzo en geld teveel heb. |
Gezien, maar niet bijzonder veel van genoten. :)
|
Citaat:
|
1 werd gruwelijk gehypt maar bleek bras, en deed het ook niet goed aan de kassa's, als 2 dan al niet zo gehypt is, zal er wel helemaal geen tak aan zijn, zeker niet met een brakke B-film poster als deze
http://i.imdb.com/Photos/Ss/0325703/TR2-KEY_ART1.jpg rijp voor de videotheek/voordeelbakken bij de V&D lijkt mij |
Een verschrikkelijk slechte film. Pretentieus verhaal, slecht acteerwerk(niet zozeer van Jolie, alswel van haar medespelers), Zwak script(met enkele amusante oneliners, dat wel) en bovenal: tamme actiescenes.
Die scenes deden me sterk denken aan de oude james bond films: veel stunts, die weinig opwindend in beeld worden gebracht. En dat is nu juist het probleem, want de biosgangers willen geen simpele stunts en lamme carchases meer. Ze willen beeldschuddende explosies, hongkong-style martial arts, en kewle cgi. Dat laatste zat er wel in, maar veel te weinig om de film te redden als simpel popcornspektakel. M.a.w: een mislukte poging om een goede Tombraider film te maken. |
Citaat:
|
(n)
|
Citaat:
|
hmm, zo te horen is het dus niet echt veel soeps?? ach ja, maar meestal vind ik zulke films juist wel erg leuk dan :o:D
ik ga hem volgende week zien :) |
Citaat:
|
tis nix.. nog slechter dan deel 1... in ALLE opzichten...
acteerwerk, verhaal, stunts... ALLES. |
Waardeloze film. De actiescenes zijn vreselijk in elkaar gezet en worden nergens spannend, waardoor ik de film zelfs saai durf te noemen. Om maar niet over het slechte script te spreken.
Het zou verboden moeten worden voor Jan de Bont om na Speed 2, The Haunting en deze film ooit nog te mogen regisseren. |
Speed 2 was (y)
|
alles aan deze is film is slecht vooral al die saaie actie scenes.
Het enigste wat leuk was was het laatste half uutje. |
Citaat:
|
Citaat:
De meeste films kan ik best waarderen, maar dit... Deze was echt te slecht voor woorden, dat t gewoon niet eens leuk slecht was, maar saai slecht... |
Deel 1 vond ik een knip-en-plak film. Deel 2 durf ik gewoon niet in de bios te zien, aangezien de trailers mij ook niet echt trokken
|
vond deel 1 wel aardig, maar om nou 8 euro voor de bios te betalen, dat gaat me te ver.
|
Citaat:
|
gezien in de sneak afgelopen dinsdag
slechte film, maar wel onderhoudend |
Dat wordt weer een inhoudsloze, neppe actiefilm, waarin het enige vermaak voor de jongens en lesbos onder ons zal zijn, namelijk het schudden van redelijk omvangrijke tieten...
|
nou nou, niet overdrijven he..
1 ze zijn bijgevuld 2 ze schudden niet echt 3 ik als jongen vond het niet echt vermaak |
Ik vond 1 wel leuk, maarja toen ik em zag was ik 13 ofzo en keek ik niet erg veel indrukwekkende films :o Iig vind ik het jammer dat de 2de blijkbaar zo slecht is, was een nieuwe kans voor Jan De Bont om zichzelf te 'bewijzen' met zo'n grote film, na 2 flops. Nu wordt hij natuurlijk al helemaal gezien als slechte regisseur
|
Ik ben er vandaag geweest, je moet ook niet voor de film gaan, je moet voor angelina gaan (y)
|
twee was echt nep (n) , alleen het einde is een beetje verassend maar daarvoor hoef je echt niet naar de bios te gaan...
|
Citaat:
ow en ik vond deel 1 btw wel erg leuk... |
|
Een recensie... Zal ik ook eens aan beginnen als ik niets te doen heb...
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou, ik moet zeggen dat ik ze ook niet spectaculair vind hoor... En als ik een knappe Jolie wil zien, dan zet ik wel Gone in 60 Seconds op... Leuker kapsel, leukere kledingstijl, en je krijgt er nog een paar mooie auto's bij ook. (mooi meegenomen, toch ;) ) Bij Gone in 60 Seconds vond ik het trouwens wel subtiel dat je eerst masturbatietips kreeg (The Stranger ;) ) en dat daarna Jolie te zien was... hehe... |
gisteren bij "Filmspot" een interview met Jan de Bont gezien, haha, hij kan geen Nederlands meer. Hij had niet veel zinnigs te zeggen over de film verder hoor
|
Citaat:
Verder wel een symphatieke man. |
Idd een verschrikkelijk aardige kerel, maar zijn Nederlands is roestig geworden. De laatse keer dat ik hem hoorde in een Nederlands interview ging het hem nog ietsje beter af.
Bij Paul Verhoeven is het nog erger :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:38. |