![]() |
Logaritme, intelligente mensen gevraagd
Vrienden hoe reken ik het makkelijkst 9^(9^9) uit en het liefst met behulp van logaritmen
|
|
iemand IP check op Aaron en WJAG ?
|
Niet met logaritmen uit te rekenen.
|
als men het in je vorige topic niet kon zeggen, verwacht je dan dat het hier wel kan??? :confused:
|
mensen, mensen,
laten we concetreren op de aard van het probleem en niet op de buitensporige dingen hier. Dus wie zou mij de goede som 9^(9^9) oftewel (volgens mij) de vergelijking 9logx=9^9 Dus als iedereen nou gewoon een keeeertje normaal zich zou willen concetreren op de feiten en niet op de rest van jullie problemen |
nu weet ik het zeker:
WJAG en aaron = dezelfde :rolleyes: |
wat is er toch mis met jullie nederlanders :(
die misselijke neiging om elke oefening 'EEN SOM' :eek: :( te noemen doet mijn aarschspier in vreemde krampen trekken. hier gaat het toch duidelijk NIET om een som! jullie lijken wel een stelletje kleuterklaskinderen. GROW UP en noem de dingen bij hun naam! eva (ultiem gefrustreerd en nu al zichzelf excuserend. maar hetm oest ff gezegd) |
Citaat:
'een oefening' ofzow?? |
Citaat:
|
Simple minds....irritant als mensen niet intelligent zijn.
|
Citaat:
|
Wat kun je toch moe worden van simpele zielen. Ff een zucht voor al die types:
*ZUCHT* *ZUCHT* *ZUCHT* *ZUCHT* *ZUCHT* *ZUCHT* *ZUCHT* *ZUCHT* *ZUCHT* *ZUCHT* *ZUCHT* |
DAnkjewel mn alterego (IP check Aaron en WJAG? Ja we weten het nu wel ) Zijn jullie nou echt oz stom oflijkt dat maar zo? Als ik jullie met een simpel hersenspinseltje zo de probleemhoek indruk dan kan ik het natuurlijk ook niet helpen als jullie op een dag vuilnisman worden. Zijn jullie nou echt zo infantiel? Of zijn jullie gewoon inferieur aan mijn kwaliteit?
Dus houd S.V.P. eeeeevvventjes op met jullie kinderlijke gedrag te etaleren (IP check? ja goed idee) en concetreer je even op wat jullie negrofiele jongentjes nog lang nodig hebben... Inderdaad school. Hoogachtend, Uw Meester |
Weet je slimheid is zeker niet alles. :p
enne niet overdijven he :D |
gaat het hier over het vraagstuk of
over wie het slimste is van al deze domkoppen. ?¿?¿?¿?¿? dit is echt kuikenhanengedrag de mzzl |
Citaat:
een vraagstuk is een vraagstuk of oefening of weet ik veel wat |
Citaat:
Ik neem mijn leerlingen die bijvoorbeeld vragen: "wil je som 58 uitleggen" niet serieus. Het gaat dan om een opgave! BTW: Belgische leerlingen zijn zalig! (er is onlangs een Belgisch meisje in mijn 5V klas erbij gekomen, alle leerlingen zouden zo moeten zijn:d) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar wel zo dat belgische leerlingen uit een wetenschappelijke rictingen voorsprong hebben op nederlanders met een wetenschappelijk profiel. (merk ik toch bij een vriend van mij) |
Citaat:
Volgens mij is de gemiddelde Belgische leerlinge netter dan de gemiddelde Nederlander dus k denk dat jij ook wel zo was hoor:D. |
Citaat:
|
JOgnens, waar slaat dit filosofies gebrabbel op? Ga lekker allemaal de wereld van Sofie lezen en je kan heerlijk je ei kwijt over de invulling van bepaalde definities
|
filosofisch
|
Citaat:
@WJAG: De manier waarop jij je hier tegenover andere forumbezoekers meent uit te moeten laten tart werkelijk iedere verbeelding. Als je dan zo graag een antwoord op je vraag wilt hebben kun je in ieder geval op zijn minst proberen om je enigszins fatsoenlijk te gedragen, en niet zo uit de hoogte als je hier doet. |
Sorry papa ik zal het nooit meer doen
|
Citaat:
No hard feelings :) |
Heeft het nu nog iets met exacte vakken te maken dan???
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03. |