Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Huiswerkvragen: Exacte vakken (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Logaritme, intelligente mensen gevraagd (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=419842)

WJAG 27-03-2003 11:20

Logaritme, intelligente mensen gevraagd

Vrienden hoe reken ik het makkelijkst 9^(9^9) uit en het liefst met behulp van logaritmen

Andijvie 27-03-2003 11:27

sorry, maar dit is gewoon echt hetzelfde:

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=418385

EvilSmiley 27-03-2003 14:42

iemand IP check op Aaron en WJAG ?

Miess 27-03-2003 14:55

Niet met logaritmen uit te rekenen.

FlorisvdB 27-03-2003 15:55

als men het in je vorige topic niet kon zeggen, verwacht je dan dat het hier wel kan??? :confused:

WJAG 27-03-2003 20:35

mensen, mensen,

laten we concetreren op de aard van het probleem en niet op de buitensporige dingen hier. Dus wie zou mij de goede som 9^(9^9) oftewel (volgens mij) de vergelijking 9logx=9^9

Dus als iedereen nou gewoon een keeeertje normaal zich zou willen concetreren op de feiten en niet op de rest van jullie problemen

FlorisvdB 27-03-2003 20:55

nu weet ik het zeker:

WJAG en aaron = dezelfde :rolleyes:

damaetas 28-03-2003 07:02

wat is er toch mis met jullie nederlanders :(
die misselijke neiging om elke oefening 'EEN SOM' :eek: :( te noemen doet mijn aarschspier in vreemde krampen trekken. hier gaat het toch duidelijk NIET om een som!

jullie lijken wel een stelletje kleuterklaskinderen. GROW UP en noem de dingen bij hun naam!

eva (ultiem gefrustreerd en nu al zichzelf excuserend. maar hetm oest ff gezegd)

FlorisvdB 28-03-2003 08:44

Citaat:

damaetas schreef op 28-03-2003 @ 08:02:
die misselijke neiging om elke oefening 'EEN SOM' :eek: :( te noemen doet mijn aarschspier in vreemde krampen trekken. hier gaat het toch duidelijk NIET om een som!

jullie lijken wel een stelletje kleuterklaskinderen. GROW UP en noem de dingen bij hun naam!

eva (ultiem gefrustreerd en nu al zichzelf excuserend. maar hetm oest ff gezegd)

hoe noem jij het dan?
'een oefening' ofzow??

Andijvie 28-03-2003 08:47

Citaat:

damaetas schreef op 28-03-2003 @ 08:02:

'een som' is een rekenkundig of wiskundig vraagstuk, erger je niet aan dingen waaraan niet te ergeren vált.

aaronrdevil 28-03-2003 17:16

Simple minds....irritant als mensen niet intelligent zijn.

EvilSmiley 28-03-2003 18:04

Citaat:

aaron schreef op 28-03-2003 @ 18:16:
KIJK IK KAN FLAMEN
jij bent anders duidelijk zelf niet inteligent genoeg om in te zien wat nou helemaal het probleem is, en dat ben jij. :)

aaronrdevil 28-03-2003 18:41

Wat kun je toch moe worden van simpele zielen. Ff een zucht voor al die types:
*ZUCHT*
*ZUCHT*
*ZUCHT*
*ZUCHT*
*ZUCHT*
*ZUCHT*
*ZUCHT*
*ZUCHT*
*ZUCHT*
*ZUCHT*
*ZUCHT*

WJAG 28-03-2003 20:54

DAnkjewel mn alterego (IP check Aaron en WJAG? Ja we weten het nu wel ) Zijn jullie nou echt oz stom oflijkt dat maar zo? Als ik jullie met een simpel hersenspinseltje zo de probleemhoek indruk dan kan ik het natuurlijk ook niet helpen als jullie op een dag vuilnisman worden. Zijn jullie nou echt zo infantiel? Of zijn jullie gewoon inferieur aan mijn kwaliteit?

Dus houd S.V.P. eeeeevvventjes op met jullie kinderlijke gedrag te etaleren (IP check? ja goed idee) en concetreer je even op wat jullie negrofiele jongentjes nog lang nodig hebben... Inderdaad school.

Hoogachtend,

Uw Meester

jbtq 28-03-2003 21:06

Weet je slimheid is zeker niet alles. :p
enne niet overdijven he :D

annetjuh 29-03-2003 17:58

gaat het hier over het vraagstuk of
over wie het slimste is van al deze domkoppen.
?¿?¿?¿?¿?
dit is echt kuikenhanengedrag

de mzzl

damaetas 29-03-2003 18:20

Citaat:

Andijvie schreef op 28-03-2003 @ 09:47:
'een som' is een rekenkundig of wiskundig vraagstuk, erger je niet aan dingen waaraan niet te ergeren vált.
een som is een optelling

een vraagstuk is een vraagstuk of oefening of weet ik veel wat

Miess 29-03-2003 18:22

Citaat:

damaetas schreef op 29-03-2003 @ 19:20:
een som is een optelling

Precies!!
Ik neem mijn leerlingen die bijvoorbeeld vragen: "wil je som 58 uitleggen" niet serieus. Het gaat dan om een opgave!
BTW: Belgische leerlingen zijn zalig! (er is onlangs een Belgisch meisje in mijn 5V klas erbij gekomen, alle leerlingen zouden zo moeten zijn:d)

damaetas 29-03-2003 18:24

Citaat:

Miess schreef op 29-03-2003 @ 19:22:
Precies!!
Ik neem mijn leerlingen die bijvoorbeeld vragen: "wil je som 58 uitleggen" niet serieus. Het gaat dan om een opgave!
BTW: Belgische leerlingen zijn zalig! (er is onlangs een Belgisch meisje in mijn 5V klas erbij gekomen, alle leerlingen zouden zo moeten zijn:d)

waarom zijn belgische leerlingen zalig?

Miess 29-03-2003 18:28

Citaat:

damaetas schreef op 29-03-2003 @ 19:24:
waarom zijn belgische leerlingen zalig?
ze (eigenlijk alleen over haar gesproken) zijn stil, lopen altijd bij, stellen goede vragen, weten veel, als je iets tegen ze zegt doen ze het ook en ze zeggen niet direct wat ze denken:d.

damaetas 29-03-2003 18:30

Citaat:

Miess schreef op 29-03-2003 @ 19:28:
ze (eigenlijk alleen over haar gesproken) zijn stil, lopen altijd bij, stellen goede vragen, weten veel, als je iets tegen ze zegt doen ze het ook en ze zeggen niet direct wat ze denken:d.
pfrt :) zo was ik niet hoor :)

maar wel zo dat belgische leerlingen uit een wetenschappelijke rictingen voorsprong hebben op nederlanders met een wetenschappelijk profiel. (merk ik toch bij een vriend van mij)

Miess 29-03-2003 18:32

Citaat:

damaetas schreef op 29-03-2003 @ 19:30:
pfrt :) zo was ik niet hoor :)

maar wel zo dat belgische leerlingen uit een wetenschappelijke rictingen voorsprong hebben op nederlanders met een wetenschappelijk profiel. (merk ik toch bij een vriend van mij)

klopt, belgen hebben meer parate kennis.
Volgens mij is de gemiddelde Belgische leerlinge netter dan de gemiddelde Nederlander dus k denk dat jij ook wel zo was hoor:D.

Andijvie 29-03-2003 19:12

Citaat:

damaetas schreef op 29-03-2003 @ 19:20:
een som is een optelling

Sorry, maar dat is echt alleen wat jij ervan maakt... Een som is natuurlijk een optelling maar net zo goed een wiskundig vraagstuk... Dat je goed bent in wiskunde wil nog niet zeggen dat je alles naar je hand kan zetten, leer je taal.

WJAG 29-03-2003 23:36

JOgnens, waar slaat dit filosofies gebrabbel op? Ga lekker allemaal de wereld van Sofie lezen en je kan heerlijk je ei kwijt over de invulling van bepaalde definities

WJAG 29-03-2003 23:37

filosofisch

mathfreak 30-03-2003 10:19

Citaat:

Andijvie schreef op 29-03-2003 @ 20:12:
Sorry, maar dat is echt alleen wat jij ervan maakt... Een som is natuurlijk een optelling maar net zo goed een wiskundig vraagstuk... Dat je goed bent in wiskunde wil nog niet zeggen dat je alles naar je hand kan zetten, leer je taal.
Laat ik je verzekeren dat het volstrekt niet de opzet van damaetas is om alles naar haar hand te zetten, en dat ze, in tegenstelling tot wat jij meent te veronderstellen, haar taal uitstekend beheerst. Je hebt gelijk als je stelt dat het woord "som" zowel een synoniem kan zijn voor een optelling als voor een vraagstuk (of opgave als je dat liever hebt), maar ik geef er persoonlijk, net als damaetas, de voorkeur aan om het woord "som" in de strikt wiskundige betekenis, dus als een optelling, op te vatten.

@WJAG: De manier waarop jij je hier tegenover andere forumbezoekers meent uit te moeten laten tart werkelijk iedere verbeelding. Als je dan zo graag een antwoord op je vraag wilt hebben kun je in ieder geval op zijn minst proberen om je enigszins fatsoenlijk te gedragen, en niet zo uit de hoogte als je hier doet.

WJAG 30-03-2003 12:30

Sorry papa ik zal het nooit meer doen

Andijvie 30-03-2003 21:28

Citaat:

mathfreak schreef op 30-03-2003 @ 11:19:
Laat ik je verzekeren dat het volstrekt niet de opzet van damaetas is om alles naar haar hand te zetten, en dat ze, in tegenstelling tot wat jij meent te veronderstellen, haar taal uitstekend beheerst. Je hebt gelijk als je stelt dat het woord "som" zowel een synoniem kan zijn voor een optelling als voor een vraagstuk (of opgave als je dat liever hebt), maar ik geef er persoonlijk, net als damaetas, de voorkeur aan om het woord "som" in de strikt wiskundige betekenis, dus als een optelling, op te vatten.

Dank je, zelf zal ik ook eerder gaan voor opgave of vraagstuk, maar ik wilde het even duidelijk maken :)

No hard feelings :)

Multilot 30-03-2003 22:38

Heeft het nu nog iets met exacte vakken te maken dan???

Tampert 31-03-2003 13:25

Citaat:

Multilot schreef op 30-03-2003 @ 23:38:
Heeft het nu nog iets met exacte vakken te maken dan???
euhm... nee?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03.