![]() |
eettentjes ed in leeuwarden
weet iemand leuke (en goedkope) eettentjes/restaurantjes ed in leeuwarden?? graag waar je ook fatsoenlijk vegetarisch kan eten..
alvast bedankt :) grz |
beter laat dan nooit, maar nee, helaas :o
|
nou ja, kheb nu zelf het pannenkoekenschip in leeuwarden al gevonden en dat was goed genoeg :S
|
die falafel tent vlak bij aktie sport
|
"De lachende koe" is erg lekker, gezellig en goedkoop. Er komen vaak studenten te eten.. Je kan er vanalles eten, een weekmenu had je geloof ik vanaf 6 euro ofzo (!!)
Dan heb je nog Eethuis Siderius (voorheen: in den vetten os), een iets duurder restaurant, maar wel erg goed. Die zit daar ergens tegenover de Waeze ;) Vlaknaast Eethuis Siderius heb je een Mexicaan (volgensmij heet die El Pacho). Die is ook erg goed, een weekmenu is ongeveer 16 euro. Een erg gezellig en goed restaurant is Murphies. Die zit midden in de stad, vlakbij de bioscoop Tivoli. Ze serveren er erg goed eten en het restaurant is er groot en gezellig ingedeeld. Zo heb je een soort "bibliotheek" en nog meer allemaal kamers die open zijn. Ik heb er laatst heerlijk gegeten voor rond de 20 euro. Trouwens, bij deze restaurants heb je geloof ik sowieso wel een of meerdere vegetarisch gerecht(en) |
wah je moet bij onz op school komen eten :) rengerslaan 8, hogere hotelschool :) woei (y) van maandag tot en met vrijdag......hahaha is best lekker.......voor de rest in de stad....Humpreys, vliegende hollander, spaans iets tapas (y) zit in de oosterstraat, siderius is helemaal niet zo duur werkt een huisgenoot van me :) is leuk (y) eehm 't leven is ook lekker (y) leuke kaart hebben ze daar.......'t wapen van Leeuwarden is ook wel gaaf...beetje kroeg idee, maar wel lekker eten (y) en ehm tsja vast nog wel veel meer ensow :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:13. |