![]() |
Voor de mensen die in een (cover)Punk(Rock) bandje zitten; een vraag!
Jawel!
Ik luister nu 'NOFX - The Decline'. Heeft ooit iemand van jullie geprobeert die live te spelen? Ja, hij is lang en ja, hij is moeilijk(denk ik). Maar hoe gaaf is dat als je 't live speelt? Precies! Dus ooit iemand gedaan? Zo ja, waarom? Zo nee, waarom niet? |
Volgens mij heeft Nofx em zelfs nog nooit helemaal gespeeld.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
serieus... doe NIET the decline live...
je moet eigelijk al niet teveel covers in je set doen... en zeker niet covers van 18 minuten.. |
het is natuurlijk wel te vet als je hem live kunt spelen, maar ik denk persoonlijk dat het er niet beter op zal worden...
en je zult toch wel een drummer moeten hebben die vies aan de speed is en toch wel redelijke gitaristen! |
Grapjas ;)
Ik zou me er niet aan wagen en bovendien is t lame....hoelang duurt je set? Zal toch niet gek veel meer als een half uur zijn of wel(wat ik al lang vind). |
Citaat:
|
nee noooit, ik vind zo'n nummer veel te lang.
als het nou een bekend nummer was oke, maar ik ga geen nummer van 18 minuten spelen dat toch niemand kent. we hebben trouwens wel eens een 9 minuten durende versie van pennywise' - bro hymn tribute gespeeld en toen ging de hele tent plat, maar ja, dat zit ook wel het ultieme meeschreeuw stuk in. |
't Is een bekend nummer! Jezus! Ga eens vaker naar Rock tenten! Zo! HARGH!
Maare te lang, tja. Ik en met mij meerdere zouden 't toch extreem gaaf vinden om 't een keer live te horen. Maar 't is inderdaad wel lang. En als je voor publiek staat die 't niet kent, dan is 't inderdaad niet zo geweldig nee. Maare speelt ooit iemand 't dan voor een deel? En wouszer, hoe goed ben jij wel niet in bassen? :) Hoe speel je dit: Code:
03:08 Want ik bekeek net die basstab en die is eng moeilijk. |
Citaat:
oeh jah..bro hymn..lekker simpel en tog uiterst effectief! :D:D kan uhm egt fokkin lang achter mekaar doro speluh met de band,....wel lachuh! :D:D |
Citaat:
anyway vrienden van mij die in een band zitten willen um in iedergeval kunnen spelen.. dus er zijn mensen die het 'proberen' |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind er echt geen bal aan.
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.mxtabs.net/tab_versions.p...LL+ALBUM,52094 daar staat het veel duidelijker uitgelegd, en hij klopt volgens mij wel helemaal. En dat lukt me wel. Alleen dit stukje vind ik rottig: Code:
# 9:43 # X6 !***IN' FAST! |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind hem ontzettend gaaf, maar kdenk niet dat mijn bandje the job goed zou kunnen, jammer genoeg :)
|
Citaat:
|
Dat weet ik. Maar ik had 't ook over die hele tab. Ik vind 't echt knap trouwens dat je dat kan. Vooral na 1 jaar. (y)
|
Citaat:
Trouwens, ik speel het hele stuk met plectrum, behalve een stukje waar ook in de tab staat dat het zonder plectrum moet. |
hmz, lijkt me vet als nofx m n keer live speelt, maar als de gemiddelde provinciale nederlandse cover punk band m speelt zal ie er neit beter op worden en bij een onwetend publiek verslapt de aandacht en de zwellichamen...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:45. |