![]() |
MAGS zijn die nog IN??????
MAGS HEy ik vraag me eigenlijk af of jij ook mags draagt en of ze dit jaar ook nog in zijn!!!
:rolleyes: :p :eek: |
Ja ik draag ze soms nog :) maar het maakt toch nie uit of ze nou uit of in zijn :confused: als jij ze maar leuk en lekker vind zitten
|
Ze hebben laatst weer nieuwe modellen uitgebracht,kzag ze buiten staan toennik door de stad liep :)
Tzag er een beetje vaag uit...van die laarzen zonder hak enzow..niet echt mijn smaak,ik vind dat ze een beetje rare modellen hebben. |
Jaa ik heb de originele.. Maar echt vaak heb ik ze niet meer aan want kheb nieuwe andere schoenen en die vin ik coolerderder :) Maar soms nog wel..
|
Ik vind ze niet erg mooi, zeker niet in combinatie met zwarte spijkerbroek, gouden ketting en Fila-trui.
Als je ze combineert met een Tommy spijkerbroek en een lichtblauw overhemdje ofzo, kan het opzich nog wel. Zelf zou ik ze nooit kopen. |
ja ze hebt ze nu in allemaal verschillende gevallen
vind het er echt niet uit zien maarja smaken verschillen nou eenmaal. gelukkig:D |
:o wat zijn mags?
|
Heb er wel een paar van. (beetje vaag model maarja) Draag ze eigenlijk nooit meer. Vind ze ook niet zo geweldig eigenlijk.
|
Citaat:
|
ach joh wat maakt t uit... als je ze nog mooi vindt...gewoon aantrekken... boeiuhhhhh
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind ze echt lelijk, vrijwel alle modellen:(
Van die lompe zolen naar mijn mening... |
Citaat:
en of ze nog in zijn? geen idee, en eerlijk gezegd boeit me dat ook niet, ze zitten gewoon lekker :D |
Vind alleen die gympen die ze er van hebben dan nog wel redelijk... die had mijn zusje vorig jaar, als je ze dan leuk combineert staat dat wel hupsch... maar voor de rest, die standaard bekende modellen zeg maar, vind ik echt superlelijk.
|
Citaat:
Ik heb niet tegen kragen omhoog hoor!! Alleen bij sommige jongens staat het in sommige combinaties gewoon heel fout.. |
Citaat:
|
gheb geen flauw idee wat t zijn :S ja schoenen, zo ver ben ik ook wel, maar ken t verrder niet, dus kan niet oordelen, nou doei
! |
ehm nou kijk ik heb zowat 4 paar ofzo de helft pas ik nie meer maar mij boeit het ook nie of ze in zijn of nie... :rolleyes:want ik draag op dit moment ook mags dusseh..... kuzzies
|
Citaat:
|
lmd
|
Mags : ik vind ze niet echt leuk. Ik had ze iets van 3 jaar geleden, maar nee ik vind ze echt niet leuk! Zou ze iig nooit meer aandoen!
|
vind het trouwens ook niet staan bij de door friso hierboven beschreven kleding...:S
|
Citaat:
Dat heb ik me ook heel lang afgevraagd.. :) maar nu weet ik hoe ze dr uitzien en ik vind ze niet zo mooi... |
Ik heb ze gehad..*schaam*
Ik vind ze nu echt afschuwelijk, en die ontwerpers van dat merk zijn ook zo totaal niet origineel meer, het lijkt nu allemaal op elkaar, en als ze dan al enige variatie laten zien, zijn dat de modellen die ik helemaal niet koel vind. |
geen id of ze in zijn, ik heb ze wel :) en ik vind ze mooi :)
|
Citaat:
|
Ik kan me vergissen, maar 2 jaar ofzo geleden zag je soms van die bruine MAGS bij meisjes, beetje hoog voor de zomer, met veters...die vond ik wel heel gaaf.
Hoe de MAGS van nu eruit zien weet ik niet... ik zal eens op de site gaan kijken... |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee ik vind de meeste modellen niet mooi, bij sommige mensne staan bepaalde modellen wel koe maarja over het algemeen vind ik Mags niet zo mooi ... :)
|
ik heb Mags werkelijk nooit mooi gevonden ofzo, en dus ook nooit gehad. Die van tegenwoordig vind ik vreselijk, dat er veel jongens op lopen vind ik ook een afknapper. Maja, iedereen zo zijn eigen smaak.
|
3 jaar geleden was ik gek van Mags.....Ik heb 5 paar :o
Toen vond ik ze echt heel leuk en liep nog niet de heeeeeeleeeeee wereld ermee....dat kwam later.....Maar ze staan nu verloren op zolder, ik ben er totaal op uitgekeken en draag ze dus niet meer... |
ik heb 1 paar, gekocht 2 jaar geleden, draag ze nog steeds in winter, ze zitten gewoon superfijn.. niet echt mun smaak op zich, maar boeie, kan geen leuke vinden dus..
|
Citaat:
maar nee ik vind mags helemaal nix en of ze in zijn? ik heb geen idee |
Citaat:
|
Citaat:
|
k zie er nog wel veel mee lopeh ... k vin ze nie eg supper mooj .. k vin ze ook nogal duur voor die schoenuh :p :p
|
Citaat:
PHP-code:
:eek: :rolleyes: :p |
omhóóóóóóóóóóóóóg
|
Uuuuuuuup! Ja, tuurlijk zijn MAGS nog hip! :rolleyes: Duh!
|
Wat 'up' je nou, ADHD, hij staat toch al bovenaan :rolleyes: :p
|
Citaat:
|
ik heb 4 paar!!! (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) dus ze zijn hip!
:rolleyes: |
Citaat:
:cool: :cool: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:48. |