![]() |
[Potloodtekening] Theedoek en theeglas
Wat vinden jullie van deze tekening? Hebben jullie nog op- of aanmerkingen? Wat vind je goed of slecht?
Het is misschien een beetje een vage afbeelding, maar we hebben geen platte scanner, dus dit is een foto van de tekening. In het echt is 'ie minder "bruinig". http://sananas.exto.nl/gallery/dbima...03-o-23526.jpg |
mooi hoor :) die schaduw achtige theedoek.. vind ik erg mooi.
ik vind het thee glas iets minder.. maar alsnog een erg mooie tekening |
die theedoek is echt onwijs mooi gedaan (y)
t glas wat minder |
Hey Sannetje,
Die theedoek is écht een meesterwerk. Het glas is minder realistisch. Dat zit hem vooral in de vorm van het glas. Verder vind ik het een erug mooie tekening |
damn wat mooi.... :eek:
bij het glas is de rechterkant wat hoger dan de linkerkant...maar voor de rest echt zwaar vet! (y) |
Ik zou de volgende keert als je een glas tekent, ook duidelijk de achtergrond erbij doen. Bij iets van glas teken je namelijk alles wat je er doorheen ziet, behalve het glas zelf. :) Dus als er niets achter zit, kan je er ook niets bij tekenen.
Verder vind ik het klasse. (y) |
erg mooi!
16? :eek: ik vnid dingen als papiertjes en lappen op zon manier altjid zo moeilijk. theedoek is echt mooi |
:cool: wow!
De binnenkant van het oor van het glas is niet zo duidelijk. Maar de theedoek is best indrukwekkend (y) |
*zet grote ogen op*
wooow!!!!!! dat heb je mooi gedaan!!!!! (y) (y) (y) |
Theedoek is heel mooi. Het glas wat minder omdat de bovenkant ongelijk loopt.
|
wooow, die theedoek ja... k ben wel aardig in mensjes en dingetjes tekenen, maar jij kunt stofuitdrukking... tis een theedoek en dat zie je ook!
tip voor dat glas: als je een glas wilt natekenen, probeer dan geen glas te tekenen maar alleen wat je zíet, dus het idee 'ik wil een glas tekenen' uit je ghoofd zetten en puur alle vlekjes en streepjes van het glas tekenen (de reflectie dus) dan kom je er wel denk ik!!! succes... en verder: (y) |
Citaat:
@Gerito_Di_Mare: Het glas en de theedoek stonden op tafel, en die heeft een lichte houtkleur. Het glas was vrij dit en vervormde alles waardoor je van de tafel alleen een effen kleur overhield. die heb ik toen maar gewoon wit gelaten, want als je de hele achtergrond nog gaat kleuren, wordt het heel grijs allemaal en dan is er geen contrast meer... @Nas-t Zeekoe Dat heb ik inderdaad ook geprobeerd. Je ziet 't bij deze foto niet zo goed, maar in het oor bijvoorbeeld, lopen allerlei lijnen van de theedoek die gereflecteerd weren. Het enige dat ik niet helemaal getekend heb, zijn de reflecties in de linkerkant van het glas omdat die van dingen op tafel waren, en dat zag er heel raar uit. Bedankt voor alle positieve reacties! :D |
ja ,...heel mooi gedaan joh! haha die theedoek...
ik vind trouwens het glas ook zeer mooi, :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:14. |