![]() |
site maken
ik moet een site maken om plaatjes op te zetten, en deze dan weer in men cu2 te zetten... ik heb nl alleen heel veel plaatjes op de harde schijf die ik in men cu2 wil... waar maak je een site...?
op de meeste sites kun je weer alleen plaatjes van anders sites opzetten... zo blijf je aan de gang |
op hpphoto.com kan je foto's oploaden maar ik weet niet of dat met plaatjes ook kan :)
|
Wat jij wilt hebben noemt met "hosting". Dit betekent dat jij een stukje ruimte krijgt op het internet waar jij bestanden neer kan zetten.
Een bekende dienst is Geocities en Lycos. Dit zijn "hostingproviders". Jij kan bij hun een gratis stukje ruimte aanvragen zodat jij foto`s kan linken vanaf je CU2 profiel. Als je nog vragen hebt kan je ze stellen in dit topic of mij via MSN/ICQ vragen voor persoonlijke hulp. (Gegevens staan in mijn "info") |
Citaat:
alleen geocities blokkeert het extern linken |
Citaat:
|
Idd, dat werkt niet altijd. Maar je kunt altijd de webspace van je ISP gebruiken om je foto's op te zetten. Informeer daar maareens naar of kijk op de website van je ISP (provider).
|
Citaat:
|
voor foto's zou je www.picserver.tk kunnen gebruiken :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:51. |