![]() |
Foto's E.G!!!
Ik zat zo een beetje rond te kijken op dit forum, en ik zag soms foto's van een electrische gitaar.
Zelf speel ik ook e.g. (pas 2 maanden hoor) En tsjah, ik vind het altijd wel boeiend om andere gitaren te zien! Dus zet hier je eigen gitaar neer, of een die je mooi vind! Hebben jullie ook nog tips van liedjes die ik kan spelen? (niet te moeilijk, maar ook weer niet TE makkelijk, en niet te saai natuurlijk!) KoesKoes Marloes :eek: |
|
|
Citaat:
|
|
Citaat:
waarschijnlijk is die van mij toch nog wel een stukkie gaarder, maar goed zolang hij nog goed speelt vinnik het allemaal best (het feit daar gelaten dat ik gewoon geen geld heb om een nieuwe te kopen :rolleyes: ) :) |
En mijn basgitaar is de rechter op CreedGirl...ohnee Silveria's plaatje.
|
Citaat:
kon k maar bassen :p |
Citaat:
Maar hij speelt lekker hoor. Goed geluid, lekker 'smooth'. Tis alleen ff wennen, een 5-snaar. En de dag na 3 uur lang intensief spelen had ik last van RSI-achtige pijnen in m'n pols :| Maar verder echt (uiteraard) veel beter dan de GSR200 - ook helemaal geen last van gezoem ofzo :) |
|
De mijne en ik vind een SG gewoon de mooiste gitaar :) Dit is een epiphone g400 trouwens.......me want gibson.
http://www.shreveaudio.com/guitars/e...trics/g400.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:46. |