![]() |
[kazaa] paar vragen
1. als je kazaa installeert krijg je tegenwoordig gratis en voor nix bestanden als raggea.kpl, R&B.kpl enz. wat voor bestanden zijn het en waar dienen ze voor? kan ik ze verwijderen zonder dat dat problemen oplevert?
2. ik krijg een bericht dat ik een deel van kazaa verwijdert heb en dat ik alles opnieuw moet installeren. wat zou ik dan verwijdert moeten hebben? ik heb wel savenow verwijdert, maar dat heeft volgens mij nix met kazaa te maken. tnx |
je moet zoizo kazaa LITE nemen (k-lite.tk)
die .kpl files zijn volgens mij playlisten... |
De normale KaZaA bevat spyware. Deze kun je het best verwijderen met Ad Aware. Deze kun je downloaden op www.lavasoftusa.com
Download dan KaZaA Lite (link staat hierboven) 2.1.0, ik vind Engels het handigst, maar Nederlandse versie is er ook. |
yep, savenow is spy/ad ware ingebakken in kazaa,a ls je dat handmatig verwijderd geeft kazaa een foutmelding. je kunt proberen met ad-aware de spyware te verwijderen, maar ik weet nie zeker of kazaa dat wel pikt. beter is om kazaa netjes te deinstalleren en kazaa lite te nemen, daar is de spyware al van te voren uitgehaald, en wordt tevens geleverd met een aantal handige tooltjes.
|
Als je KaZaA uninstalled, blijf je de spyware houden. Dus even Ad Aware downloaden is wel zo verstandig. :)
1. Uninstall KaZaA 2. Ad Aware 3. KaZaA Lite downloaden en installeren |
Citaat:
veel succes.... (y) |
is het enige verschil tussen lite en kazaa dat lite geen spyware heeft?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:30. |