Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Verliefd maar... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=420383)

Davine 27-03-2003 19:27

Verliefd maar...

Ik ben verliefd op Alexander uit de 2de. Hij wil nix met bruggers en ik ben een brugger...
Hij weet dat ik smoor op um ben, ik durf nix te doen.
Als hij in de bus zit durf ik wel te knipogen en glimlachen ofzo en dan lachtie altijd heeeeel lief trug :rolleyes: (zo'n lach om voor te smelten, weet je wel). Maar dan zijn zijn vrienden er nie bij.
Op school kijkt zijn beste vriend mij altijd aan van: Daar heb je HAAR weer!

Dus het moraal: Ik ben verliefd, hij weet het, zijn vriend ook en we doen er allebei nix aan.
Kan iemand mij helpen?

Heeeeel erg bedankt!
-x-jes Davine

ABgirl 27-03-2003 19:39

Ik zou het ook niet weten. Weet hij al dat jij verliefd op hem bent? Je geeft hem al wel hints, maar sommige jongens zijn daar heel erg blind voor.

Gothic 27-03-2003 19:42

Citaat:

ABgirl schreef
Ik zou het ook niet weten. Weet hij al dat jij verliefd op hem bent? Je geeft hem al wel hints, maar sommige jongens zijn daar heel erg blind voor.

Citaat:

Davine schreef op 27-03-2003 @ 20:27:

Dus het moraal: Ik ben verliefd, hij weet het, zijn vriend ook en we doen er allebei nix aan.

Davine 27-03-2003 19:43

psies

ABgirl 27-03-2003 19:44

Citaat:

Gothic schreef op 27-03-2003 @ 20:42:
Oh sorry, overheen gelezen dat hij het al weet.
Tja, dan weet ik het ook niet wat je het beste kan doen.

Davine 27-03-2003 19:53

ghe, daar hek ook nix an... :(

wat moek nou doen (iemand die t wel weet?)

perseus 27-03-2003 20:08

Hem vragen waarom er niets aan gedaan wordt? Kom je gelijk te weten of hij jou ook leuk vindt.

AtHell 27-03-2003 20:43

Wat cute.

Nu maar hopen dat je gebruikt wordt en je snel je lesje leert (y).

Pippeloen 27-03-2003 21:37

:rolleyes:

ten eerste loop je die gast al veel te lang zijn ass achterna, en hij negeerd je toch. dus laat hem en zoek een ander.

x je zus

hansjuh 27-03-2003 21:50

Juist, als hij zich tegenover zijn vrienden schaamt om om te gaan met een brugpieper (heet dat nog zo?) dan kan het voor jou alleen nog maar uitdraaien op een teleurstelling...

DeltaOne 27-03-2003 23:18

Citaat:

ABgirl schreef op 27-03-2003 @ 20:39:
:o dat 'blind zijn' probleem ken ik :o

nare man 28-03-2003 00:27

Citaat:

AtHell schreef op 27-03-2003 @ 21:43:
Wat cute.

Nu maar hopen dat je gebruikt wordt en je snel je lesje leert (y).

Heh, heh, heh :D

Cinamon 28-03-2003 08:35

Ahw... wat schattig.
Nu mag ik niks zeggen natuurlijk, ik ben pas 2 jaar ouder dan jij.
Maar serieus, wat een kinderspel.
Gewoon zeggen ik ben verliefd op je. "vat em op zun bek" (zoals ze dat zo mooi zeggen hier int brabantse) en als hij je nie wil, duwt hij je weg ben je der vanaf eet je wat chocolaatjes en ga je verder met je huiswerk...

Cinamon 28-03-2003 08:36

*kucht* eh ik bedoel natuurlijk leven... :rolleyes:

Pippeloen 29-03-2003 17:33

Aan jullie hek dus ook nix :p

Jim+AnnaFan 29-03-2003 21:31

je bent verliefd op een onbereikbare?? maar niet helemaal..
Ik ben verliefd op iemand die onbereikbaar is en dat weet ik zelf ook een shit gevoel..Maar jouwe is best bereikbaar je moet er gewoon voor gaan..ik bedoel heeft hij recht in jouw gezicht gezegt dat ie niks met bruggo's wil?? waarschijnlijk wil hij stoer doen tegenover zijn vrienden door te zeggen: Ik neem niet met een bruggo...aan de ene kant snap ik het wel..Maar ik zou er als ik jouw was voor gaan!!! EN anders een jaartje wachten tot dat je in de 2e zit..alhoewel je dan misschien al over je verliefdheid heen bent..hmmm.. nee ik zou er NU voor gaan..en als ie Nee zegt dan weet je het..!! Geen twijfels meer!!
*en dit is een enorm vaag verhaal :rolleyes: *
Succes!! Kus Anna

poesiefox 29-03-2003 22:20

Maar straks zit je toch niet meer in de brugklas? Als je na de grote vakantie nog steeds verliefd bent, spring je hem toch zo in zijn armen?

En anders, ach, de ongelukkige liefdes trekken ook in rotten van vier aan mijn geestesoog voorbij hoor. Kan helemaal geen kwaad, is een soort droogzwemmen. Gewoon een oefenrondje.

kHebTrekInWatLekkers 29-03-2003 23:31

Goed je best doen op school.... Over een paar maanden zit je niet meer in de brugklas.... (y)

Bamblerose 30-03-2003 14:57

Nou ja, als ik de seksueel gefrustreerde basisvorming-jeugd zie, dan denk ik dat hij ook maar enige lichamelijke aantrekkingskracht tot je had gevoeld, je allang eens flink had gezoend.. Vooral als hij zou weten, dat hij bij jou geen blauwtje zou lopen.

Ik bedoel, welke seksueel gefrustreerde tweedeklasser zou nou de kans laten schieten om met een meisje dat hij best knap vind, te zoenen? *en welke niet seksueel gefrustreerde jongen zonder vriendin ook :p*

Helaas meisje, hij wil je niet. Welcome in the grown-up world.

kHebTrekInWatLekkers 30-03-2003 15:00

Citaat:

Bamblerose schreef op 30-03-2003 @ 15:57:
Nou ja, als ik de seksueel gefrustreerde basisvorming-jeugd zie, dan denk ik dat hij ook maar enige lichamelijke aantrekkingskracht tot je had gevoeld, je allang eens flink had gezoend.. Vooral als hij zou weten, dat hij bij jou geen blauwtje zou lopen.

Ik bedoel, welke seksueel gefrustreerde tweedeklasser zou nou de kans laten schieten om met een meisje dat hij best knap vind, te zoenen? *en welke niet seksueel gefrustreerde jongen zonder vriendin ook :p*

Helaas meisje, hij wil je niet. Welcome in the grown-up world.

Je vergeet dat een brugger zoenen gewoon niet stoer is tegenover je vrienden..... Je moet je natuurlijk op school wel nog kunnen vertonen.

Mark 30-03-2003 20:51

Kijk weet je wat je doet? Je loopt naar hem toe, zegt, wat heb jij toch een mooie lippen en dan zoen je hem gewoon. Maargoed, dat moet je wel durven.

Snow :cool: (die graag na een compliment over zijn lippen zoent)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:02.