![]() |
Voorstel:
Een voorstel-topic misschien een idee? Ik weet bij god niet hoe je een beetje kan "minglen" hier nl.
Ken alleen wat mensen via mijn zusje (weezzz). Goed. Wilde ik zeggen :D |
voorstel:
Open iig niet zulke topics. |
whatever
ik post ook een keer :( |
doe dat op onzin ofzo
|
oké mr. admin reageer en dump het topic plz
|
stel jezelf dan eerste ff voor :rolleyes:
|
Citaat:
|
zie je wel, wél een goed idee :D
Ik ben tax, broer van weezzz 20 (oh ja, ik typte gewoon 19) into hardcore (als in: the now-denial enzo), klassiek, emiliana torrini, trashmetal en vanalles sinds 6 dagen weer single :'( nuff said :D |
Citaat:
nouja, mijn forumnaam is bertbart, maar ik heet in het echt bart. ik ben 19 en ik kom uit almere. ik ben into fashion, art, lezen en uitgaan. en ik ben sinds 6 weken weer single:) en als je weten hoe ik er uit zie, dan moet je maar eventjes in het fototopic kijken... |
hét fototopic? :p
er zijn er echt té veel hierzo! :) maar goed, cool |
Wj, hoi :)
Maartje hier, spreek je melvin nog weleens? |
ja hip man! de big brotah of weezzz!
goh.. straks hele family op s.com :p en hardcore... vette shit :) maar the now-denial ken ik niet :eek: daar zal nu gauw verandering in komen. verder, welkom hiero en groeten aan alies (y) |
hallo maartje en toevallig moest ik mel nog bellen :D
Hij heeft sinds kort weer i-net en hij was gewoon op msn! 8l maar goed, hoi cesar :D |
Hallo ik ben Roel en ik heb konthaar.
|
Citaat:
|
Hoi ik ben Jonathan en ik heb een grote Jan-des-Bouvries poster boven mijn bed. KOEL HE.
|
Citaat:
|
eXo
|
Informatie kun je vinden als je op het info knopje klikt. Andere informatie vind je vast ook wel ergens anders met de zoekmachine ofzow.
(Ben echt blij met die zoekmachine :D) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:12. |