![]() |
misschien meer een onderwerp voor de kantine...
Maar ik wil het juist van jullie weten en niet van de kantine forummers: Hoe kom je aan je nickname?
|
Dat oranje ventje in South Park.
|
Uit een boek.
|
een grote fantasie
|
Eh, dat word een ingewikkeld verhaal http://forum.scholieren.com/wink.gif Maarja, je hebt er om gevraagd.
Toen ik lang, lang geleden (2, 3 jaar?) internet kreeg en langs de wicca sites ging, las ik iets over heksennamen en dat veel wicca's een naam aannamen, voor een bepaalde periode in het leven. Ik vond het een leuk idee en besloot uit te kijken naar een naam voor mij. Toen las ik Arthur en Merlijn, een van de vele Arthurromans. En daar was Morgause, onze oh zo gemene halfzuster van Arthur. Bingo, daar was mijn naam. Maar waarom Morgan... nou, op een gegeven moment bouwde ik mijn site en ik vond Morgause toch een iets te ongewone naam, daarom koos ik Morgan als online naam - daar sta ik over het algemeen ook als bekend. 't Is dus niet afgeleid van Morgan LeFey, Morgause's evil zusje... Die vind ik niet zo cool ~_^ |
Als ik trouwens Morgan niet kan gebruiken online is het Morgause Nokami (Nokami als in no kami als in Japans voor (de) god ~_^).
|
het is m'n heksennaam en kon nix anders verzinnen
BB |
Omdat ik draakies heb getekend, toen ging iedereen mij draakie noemen....
|
Van een liedje van Switchblade Symphony, en t heet wallflower *verrassing*
Ik vind de txt heel mooj, duz vond t wel koewl als naam http://forum.scholieren.com/smile.gif |
Ik houd me al heel lang met het mystieke spirituele en onverklaarbare bezig en zo iemand heet een Mystiekus. Dit is de engelse versie. http://forum.scholieren.com/smile.gif
[Dit bericht is aangepast door Mysticus (30-03-2002).] |
3x raden...
vind hem alleen niet leuk meer maarja |
wicce komt van wicca..
het is de vrouwelijke vorm van een wicca beoefener. alleen zien mensen dat tegenwoordig niet meer zo echt. meestal is het nu wicca of wiccan.. het onderscheid hoeft nu idd niet echt gemaakt te worden. maar deze nick heb ik een jaar geleden gekozen met haast.. |
uh........ nirvana;) ik ben jarenlang gek geweest van de band Nirvana, en toevallig in die periode veel geleerd over boedisme door mn vader. dus was wel toepasselijk, maar dat is onderhand 3 jaar geleden.
bdw er zit nog een nirvanagirl op het forum zonder '_' tussen nirvana en girl, misschien wel goeie gelegenheid om te waarschuwen dat je ons niet verward;) net als dat ik ooit angel_eyes als nick had. er zit nu een ander meisje op het forum die angeleyes heet.. ok.. thats it:) |
Citaat:
ik von die van mij wel kewl klinke.. |
rijke fantasie:)
|
Van vrienden gekregen, is de nick van gandalf (uit in de ban van de ring, Grey Pilgrim), omdat ik als enige die ze kennnen in magie geloof :D
|
deze naam is ontstaan uit een geen-inspiratie-moment:(
|
gejat van een belgische band genaamd dEUS.
|
van pluk van de petteflat:) ;) :D :D
|
Ik weet niet hoe het komt maar in de les biologie was er een of andere eencellige die een of andere naam had en mijn vrienden hebben er Amuwébee van gemaakt omdat het beter klonk en omdat ik het had uitgevonden werd ik ook zo genoemt, nu niet meer.
|
tzou kunnen ik ben niet echt een goede leerling, ik leer eigelijk zelden
|
Ergens 8 jaar geleden, moest ik een nick verzinnen, want vanaf begin af aan is er door mijn ouders ingestampt dat je niet je echte naam op internet gebruikt zomaar. Dus ik had op dat moment een hamstertje die Digger heette. Maar helaas was die nick toen al ergens in gebruik, ik zette er toen maar een 3 achter, want dat was mijn gelukgetal, en die nick heb ik sindsdien niet meer veranderd. Verder zijn er nog 4 mensen ofzow in mijn kenissenkring met dezelfde naam als ik, althans degene die op mijn geboortebewijs staat. Daarom wordt ik in het echt gewoon Digger genoemt, ja, ook door mijn ouders. Behalve leraren dan, vinden ze het vreemd dat ik soms niet luister ;). IIG, het is voor mij dus iets meer dan alleen maar een nick.
|
De gelijknamige film, met de gelijknamige hoofdrolspeler.
|
hehe :rolleyes:
|
omdat ssjpan van dbz is en dbz is cewl!!! (ik wist gewoon nix beters ik ga daar echt niet lang over nadenken):rolleyes:
|
elfjes zijn lievvv.. en sterretjes horen durbij natuurlijk
|
ik heb deze naam gewoon genomen omdat ik alles wat ik probeerde niet wilde werken dus toen werd ik een beetje kwaad en typte ik (als geintje) 'krijgdepleuris' in, maar toen drukte die grappenmaker van een zus van mij op enter en toen had ik dus deze naam. GRRRRRRRR
|
Tsja...... mijn naam is wel duidelijk denk ik?
Meestal gebruik in niet deze btw, meestal Vex Angelus (betekent min of meer: kwellende engel) of Vox Nocti (Stem van de nacht) |
vernoemd naar legato bluesummers, een psycho uit trigun.. omdat ie gwoon een heel cool en interessant 'persoon' is..:D
|
Het was een amoebe
|
Citaat:
|
Citaat:
|
makkelijk, Joris Bestond al, en dus werd het Joris-Den-2e
|
van een winkeltje in Gent,dat noemt shanti,maar omdat die al in gebruik was nam ik shanli.
|
lacyra...
Zelf bed8...al heel lang geleden..(ja, ook voor dat de nieuwe blonde heupwiegende doos kwam...) En het is ook mijn witch-name... En misschien noem ik mijn kindje (Veel en veel) later zo....(of Hazel....wel in het engels uitspreken he...!!) Kuzz Lacyra |
nou ik heb een pc spelletje diablo en daarin maak je mannetjes en the terminator was a in gebruik...
toen d8 ik heeee ik ben de echte terminator en dat werd realterminator. sindsdien ben ik bijna overal realterminator |
Citaat:
|
Snow White
vertaald uit het engels: Sneeuwwitje Ik vind sneeuwwitje een prachtig verhaal. En het kwam ineens in me op. Het is wel erg toepasselijk, en een bijzondere naam. dus: Snow White |
Mijn 2e naam is Rhea dus ja.. En om nou mn voornaam (Mirjam) als nick te doen vond ik weer saai of zo..
Ja kweenie had niet echt inspiratie of zo :p |
hmm.. MoonNature......
Maan omdat ik iets heb met de maan... Natuur omdak van de natuur houd.. alleen dan allebij in het engels en dan wordt ut moon nature.. *zowmaar ineens in me opgekomen eigenlijk... :) :rolleyes: * |
lief schattig beertje
Het logo van nutricia bambix voeding komt precies over1 met mijn karakter!.. :rolleyes: :) |
is een figuur uit lord of the rings.. en aangezien lord of the rings heerst en ik vrij inspiratieloos was....was de keuze snel gemaakt
|
mijn naam blijkt fins te zijn voor "droom". vond het een geinig woord en ik hou me veel met dromen bezig.
|
Heeft mijn vriendin bedacht... Mijn ogen veranderen vaak van kleur. Toen ze dat voor de eerste keer zag zei ze: Je bent net een kameleon! Zodoende, een beetje ver-engelsd en vóilà. :D
|
Havock=Havoc=verwoesting/vernietiging.
is daar ook een god van? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Toen ik 3 jaar geleden net i-net had zei iemand tegen me dat ik een speciaal iemand was. Dat heb ik naar het Engels vertaald.
Nu ik dit opschrijf komt het eik best verwaand over, is dus niet zo bedoeld.. |
dunno ik was me oude nick wat beu en koos ik voor deze domme naam :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:28. |