![]() |
Wat is DiscoDeephouse?
Wat is DiscoDephouse?
Lijkt me duidelijk, vertel t me. Misschien zijn enige voorbeelden handig? |
deephouse met discoinvloeden?
rhinocerose - lost love (felix da housecat remix) silicon soul - chic-oh-la jori hulkkonen - let me luv u |
Mmm ik denk wat konflict al zei, en dan kun je denken aan nummers als:
Junior Sanchez - B with you Sharon Phillips - Touch me (Kenny Blake remix) Het is gewoon heel funky, je moet t horen en dan herken je t. Misschien ken je de Hed Kandi cd's, die staan vol met dit soort house. |
DJ Roog is behoorlijk discodeephouse bedenk ik me net.
|
Discodeephouse?
Noemen we dat zo tegenwoordig? :P Staat bij mij gewoon bekend als 'house' of desnoods 'groovy of funky house' oid. Maar ja onderhand moet elk beestje een naampje ofzo. Gewoon house vind ik al goed :) |
WTF is dat :D
Ik ken alleen gewoon 'house'...voor mij is dat Steve Lawler of James Lavelle, misschien Deep Dish of FC Kahuna... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Deephouse zag ik inderdaad ook op flyers van best wel 'underground' feestjes staan.
|
Citaat:
|
Deephouse is wel heel erg bekend, dat is vrij rustige house muziek die net niet groovy genoeg is om gewoon 'house' genoemd te worden, ook weer niet progressive genoeg om daaronder te vallen. Veel rustige melodische tracks met solo's van electronische instrumenten. DJ's zoals Alton Miller, Marshal Jefferson, DJ Deep, Greg Alvaro, etc.
Maar Discodeephouse? Is dat dan weer deephouse met disco invloeden ofzo? |
En zijn er hier ook mensen die into techhouse/tekhouse zijn?
Misschien of men me dat wil uitleggen en een paar tips ervan heeft? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:22. |