![]() |
Xp + 98 (2)
Hey peeps,
Ik heb een vraagje... Want ik wilde nu 98 + xp op men comp zette.. Ik heb nu op partitie E: men spulle die ik wou behouden, en op C: heb ik windows XP pro staan, en nog wa andere rotzooi die eraf mag.. Nou had ik een eerdere topic.. Maar daar is nix van gekome.. Maar ik heb daar uit opgemaakt dat ik eerst 98 erop moet zette, en derna XP pro, nou wou ik via de 98 cd men c: formatere... Maar dat ging niej.. Met boot schijfjes ook niet.. Wat moet ik doen? Om C: geformateerd te krijge, 98 daarop te krijge, en xp of op C: ook of op een andere partitie te krijge.. Please help.. Greetz, |
Je hebt al een topic over hetzelfde probleem:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=416382 Een nieuw topic aanmaken wordt dan ook niet gewaardeerd. Post je vragen maar in je vorige topic dus. |
Ik gebruik voor dit soort problemen altijd Partition Magic. Met dit programma (en de twee rescue disks die erbij horen) kun je makkelijk partities aanmaken, formatteren, verplaatsen etc en sinds versie 8.0 zit er zelfs een simpele wizard bij om een tweede (of derde, vierde etc) operating system te installeren.
Info over het programma kun je vinden op Powerquest website of gelijk hier een evaluation versie downloaden. Dennis |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:05. |