Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Gevaarlijke of dodelijke combo's? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=420448)

Severus 27-03-2003 20:17

Gevaarlijke of dodelijke combo's?

Hoi allemaal! :)

Ik wil ook 'ns beginnen met XTC en dat soort dingen, maar wel verantwoord; ik wil mezelf niet in gevaar brengen. Kunnen jullie mij vertellen welke combo's gevaarlijk of zelfs dodelijk zijn? Dan kan ik ervoor zorgen dat er niets met mij gebeurt. :) Het zal je maar gebeuren dat je een combo (waarvan je denkt dat het veilig is) slikt en het uiteindelijk gevaarlijk blijkt te zijn... :(

Dus, wat zijn de do's en don't's wanneer het combo's betreft? :confused:

Alvast bedankt voor de hulp! :)

Groetjes,

Ripper

Locke 27-03-2003 20:42

GHB + alcohol zowieso levens gevaarlijk

Chemische zooi door elkaar en met alcohol is ook nooit goed ( al doen veel mensen dat wel inc ik zelf)

Uncle_Sam 27-03-2003 20:58

Combineren raad ik sowieso niet aan als je geen ervaring hebt met de desbetreffende middelen. Wat heb je allemaal al gedaan?

Anti-depressiva en drugs is een no-no.

En met het eten van paddo's en bepaald alledaags voedsel zoals koffie, rijpe bananen, bonen en chocola moet je ook oppassen.

Locke 27-03-2003 21:09

Citaat:

Uncle_Sam schreef op 27-03-2003 @ 21:58:
Combineren raad ik sowieso niet aan als je geen ervaring hebt met de desbetreffende middelen. Wat heb je allemaal al gedaan?

Anti-depressiva en drugs is een no-no.

En met het eten van paddo's en bepaald alledaags voedsel zoals koffie, rijpe bananen, bonen en chocola moet je ook oppassen.

Mao remmers? geld niet bij paddo's geloof ik wel bij lsa peyote yohimbe en nog een aantal ..

Severus 27-03-2003 21:10

Citaat:

Locke schreef op 27-03-2003 @ 21:42:
GHB + alcohol zowieso levens gevaarlijk.
Bedankt! :) Maar wat is GHB eigenlijk? :confused:

Citaat:

Uncle_Sam schreef op 27-03-2003 @ 21:58:
Wat heb je allemaal al gedaan?
Nou ja, ik heb een tijd lang geblowt... :) Maar dat blowen trekt me nu niet meer zo, een beetje d'r op uitgekeken... ik wil wel 'ns wat heftigers. ;) Wat zijn sowieso goede middelen om mee te beginnen?

Maar al bedankt voor het vertellen wat allemaal absoluut gevaarlijk is, dan weet ik het in ieder geval. :)

Groetjes,

Ripper

Locke 27-03-2003 21:15

Citaat:

Ripper schreef op 27-03-2003 @ 22:10:
Bedankt! :) Maar wat is GHB eigenlijk? :confused:

GammaHydroxyButyraat vloeibare rotzooi

Nou ja, ik heb een tijd lang geblowt... :) Maar dat blowen trekt me nu niet meer zo, een beetje d'r op uitgekeken... ik wil wel 'ns wat heftigers. ;) Wat zijn sowieso goede middelen om mee te beginnen?

Paddo's Energie pillen dat soort shit

Maar al bedankt voor het vertellen wat allemaal absoluut gevaarlijk is, dan weet ik het in ieder geval. :)

Groetjes,

Ripper

Ik weet zeker dat je niet weet wat je overkomt als je xtc neemt :)

Psychadelic 27-03-2003 22:13

beter niet drinken tijdens een LSD trip, je hebt niet in de gaten dat je dronken wordt, en blijft dus maar door drinken.

een van de goude regels is: probeer nooit te veel ups of teveel downers te gebruiken

Mafheid 28-03-2003 19:57

Combineren kan zeer leuk zijn, maar je moet er idd wel goed mee uitkijken. Eerst weten wat je neemt en hoe de betrokken middelen afzonderlijk werken. Als je die kennis en ervaringen hebt opgedaan, kun je zeer leuke dingen uit gaan proberen ;).
Alcohol gaat meestal niet goed samen met andere middelen.
Wiet gaat met bijna alles goed samen.
Tripmiddelen kunnen zeer goed samen gaan met xtc.
En verder, tja, moet je t zelf maar uit vinden..

CokemanLalalala 29-03-2003 10:28

alcohol, zonder te combineren al levensgevaarlijk :p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:03.