![]() |
Makkelijkste examen?
Er is een topic over het moelijkste examen, maar wat lijkt je nu het makkelijkste, waar kijk je bijna naar uit?
Economie en M&O lijken mij het makkelijkste, kan ook weinig meer mis mee gaan. |
Nederlands, Engels en Duits...dat zijn tekstverklaringen en samenvattingen. Heb ik niet zo veel moeite mee :D
Biologie vind ik niet supermakkelijk, maar wel leuk om te leren (ja, toch wel :)). Dus dat zal ook wel goed te doen zijn, denk ik! (Hoop ik..:o) |
M&O en Wiskunde.
|
Citaat:
Onbegrijpelijk :p |
Geschiedenis de rest is :mad:
|
Wiskunde natuurlijk:D:P. Overigens heb ik makkelijk praten, ik heb 2 jaar terug al eindexamen gedaan (had een 10 voor wiskunde B en een 9 voor wiskunde A op m'n eindlijst). Volgend jaar ga ik het eindexamen afnemen bij mijn huidige 4 HAVO en 5VWO klas. Spannend dus..
|
scheikunde lijkt me simpel.
het examen van vorig jaar, dat we aaan het oefenen zijn, stelt nie zo veel voor :) |
Citaat:
WB1 lijkt (is) trouwens het makkelijkst... |
Biologie en Nederlands :cool::)
|
Wiskunde A en M&O
|
Ik vond Wiskunde B1,2 het makkelijkst... (y)
Maar das al weer een jaartje geleden :p |
NL en EN (FA ook wel)
|
Wiskunde B 1
|
Nederlands en Engels, met aardrijkskunde zal het ook nog wel meevallen :)
|
Geen flauw idee eigenlijk.
Soms zit het mee, soms zit het tegen :p |
Engels, gewoon een beetje tektverklaren en je hebt het wel weer gehad. Ik zie op tegen biologie. Niet dat het moeilijk is, maar het is zo veel!!! :(
|
Frans, das t enige vak waarbij ik tekstverklaren niet moeilijk vind!!
|
Eeeeehhhh...... o_O Ik denk toch Nederlands of Engels
|
Maatschappijleer en Nederlands...
dat zijn m'n beste vakken:) |
geschiedenis, heb juist mijn examens van geschiedenis afgelegd :D ging lekker goe :D
|
Economie en M & O.
|
alles is wel makkelijk, heb nooit iets geleerd voor een examen.
|
Citaat:
Maar als je iid denkt niet te hoeven leren (y) :D |
Engels vond ik vorig jaar het makkelijkst (8 op eindlijst), had er ook nix meer aan gedaan voor het examen.
Dit jaar doe ik 2 certificaten, nm. sk en na, waarvan sk toch zeker wel het makkelijkst is. Het scheelt wel dat ik nu ook HBO doe + daarbij nog 2 certificaten, aangezien ik nu veel overlap heb van zowel schei- als natuurkunde. Maar we zullen zien. |
Ik denk geschiedenis en economie.......
|
Aaardrijkskunde en Nederlands.
|
Toen ik examen deed in een ver verleden vond ik Duits (had ik een 8,5 (0,2 punten te weinig :mad: ) voor (voor m'n her had ik een 7,6, had ik dus nog weinig aan, maar goed)) en wiskunde A (had ik een 9 voor :)).
|
Scheikunde.
|
wiskunde a12
|
Engels, dat is toch alleen een paar teksten :)
|
Citaat:
met die meerkeuzevragen gok ik altijd fout :o met open vragen kun je nog wel wat verzinnen. |
Engels, dat was veels te makkelijk. (vorig jaar)
|
Economie en Engels
|
Engels, dat is het lezen van een paar teksten en het beantwoorden van (doorgaans) niet al te moeilijke vragen.
Zul je net zien: is het examen van dit jaar abnormaal moeilijk ;) |
vorig jaar leek Frans me 't makkelijktst en scheikunde 't minst, had ik ook een flinke hekel aan, maar uiteindelijk was m'n scheikunde 't hoogst van allemaal en Frans was juist m'n laagste cijfer, 't kan raar lopen:D
|
Vorig jaar vond ik natuurkunde het makkelijkst (en het minst vervelend, ook). Op wat dommigheidjes na heb ik daar nauwelijks fouten in gemaakt. Leve binas :)
|
Citaat:
|
Grieks, dat is echt ontzettend makkelijk.
Verder moet Nederlands en Engels ook niet moeilijk worden. |
Maatschappijleer
|
Maatschappijleer, Wiskunde en Engels. Ow ja, en nederlands...Laten dat nou de enige vakken zijn waar ik examen in doe... :D :p
|
Citaat:
|
Nederlands en Engels gaat me zeker makkelijk lukken (bv. NL het examen van vorig jaar gemaakt, waren toen allemaal dikke onvoldoendes en ik had er nu een 7 voor) en Frans zie ik ook niet tegenop.
|
wiskunde (y)
|
Wiskunde, dat kan ik gelukkig nou eenmaal :)
|
economie en engels...
|
Nederlands
|
Engels en Aardrijkskunde.. sta ik al tijden een 8 of 9 voor..
|
Makkelijkste: Biologie :D (y)
Moeilijkste: Engels :confused: :( Hierboven lees ik dat veel van jullie engels makkelijk vinden, ik niet. Weet je hoe erg teksten lezen is. Want ik begrijp niet echt wat ik precies lees. :confused: Biologie is volgens mij echt heel makkelijk, dat zijn tenminste nog plaatjes. Plaatjes zijn makkelijker te onthouden dan woorden. |
Alleen geschiedenis lijkt me het makkelijkst, voor de rest sta ik allemaal onvoldoende :(
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:30. |