![]() |
Gaat er iemand naar 3 Doors Down zondag?
:) I do!
|
Ik niet. tenzij ze Josh Freese meenemen. maar dan denkik nog steeds niet.
|
ik...niet......niet...boeiend.......totaal...niet...boeiend...stop.... ..
|
Hee! Mavie!
Ik was fan van jou. |
neej ik nie.... saai, stom, vervelend, dom, niet boeiend, boring, kut, klote, bagger..........
|
wist niet eens dat ze in nederland kwamen... nou ja, ach, anders had ik hoogstwaarschijnlijk toch weer niemand mee kunnen krijgen... [SIZE=0.5]begin zo langzamerhand verbitterd te raken[/SIZE]
dus tja. maar kga dus niet, alhoewel ik 3dd wel leuk vind..:) |
ik ben woensdag al in tilburg geweest :)
Ik vond bij de weg het voorprogramma leuker dan 3 doors down zelf, maarja dat zal wel weer aan mij liggen :D |
Oh, hoe vaak ik 'be like that' niet heb geluisterd in het vliegtuig van Washington D.C. naar NYC...
Daar zat ik dan, met 16 lotgenoten, een piloot, en een stewardess die eigenlijk geen gangpad had om door te lopen. Mijn stoel trilde bijna de bodem uit, mijn oren werden verdoofd door het ijskoude, piepende stroompje wind dat door een kiertje in die veel te kleine Jetstream 41 kwam... En ja, die vlucht was heerlijk... Geweldig. Jammer dat ik niet eerder wist dat ze kwamen, dan had ik geld +tijd vrij kunnen maken/houden... |
Nee..Wat is het voorprogramma dan?
Ik vind sommige nummers erg mooi, maar de meeste nummers zijn zo standaard. Loser is wel een geweldig nummer. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13. |