![]() |
Wat eten jullie als je op school bent?
Zeg het maar..
Brood van thuis meegenomen? met een pakje taksi erbij? :) Of plunder je de kantine elke dag leeg. Zelf: 1e pauze meestal 1 of 2 spritsen en een halve liter spa (:cool: ), en 2e pauze wat roggebrood van thuis. |
Nix ... alleen drinken en dan heb ik of een vruchtensapje mee of gewoon water.
|
Brood van thuis 3 boterhammen meestal en uhm koek ofzo, soms uit het marsauromaat, soms patat bij de snackbar vlakbij. en meestal water of cola.
|
neem meestal 2 boterhammen met beleg mee, en een flesje water. koop regelmatig een blikje cola en soms ook nog een belegd broodje als ik niks mee heb genomen.
|
Ik neem brood mee van huis en koop thee op school. Soms koop ik een tosti, als ik vergeten ben brood mee te nemen.
|
Redelijk Gezond: broodje ham oid en 2x Fruitsalade.
Met wat Spa Blauw en/of Sinaasappelsap |
Als ik gewoon de hele dag les heb en dus 2 pauzes. Meestal 2 bruine boterhammen met hartig beleg en 2 appels. En een halve liter siroop.
Soms als ik nog meer trek heb koop ik wel eens een kaassouflé of broodje kroket ofzo bij de kantine. |
Weinig. Koffie ;)
Met mijn lesrooster hoef ik in ieder geval geen honger te lijden... twee dagen les, waarvan één dag slechts twee uur duurt. |
in de kleine pauze wat crackers of koek-iets, in de grote pauze 2 boterhammen. En als ik honger heb koop ik soms nog iets. En ik drink er altijd water bij.
|
3 boterhammen en water, soms neem ik ook nog een pakje sultana´s mee of koop ik iets op school.
|
niks
|
ik neem (bijna) altijd hetzelfde mee: pakje fristi, liga appel, flesje water/lessini, 2 boterhammen met smeerworst, ach het moet..
|
euuu brood enm pakjes en eet niks op en koop een snoep
|
kleine pauze: crackers, brood van thuis of niks, drink wel een flesje water leeg. (ik drink ook water tijdens lessen)
heb maar 1 grote pauze in de week, dan ga we meestal naar de super, broodjes halen. Btw in onze 'kantine' (zo zou ik t niet eens noemen) kan je niks halen.. |
6 brodjes met worst, kaas en pindakaas en een blikje fanta
|
Ik neem soms een boterham van thuis mee, en ik plunder in de grote pauze de kantine leeg :P
|
In de 2e pauze eet ik mijn 2 van huis meegenomen boterhammen en mij (spa) water.
Ik koop bijna nooit wat in de kantine, in de winter soms koffie of thee... |
Ik ben de beheerder van de schoolkantine :D
|
2 appels, 2 pakjes crackers en een halve liter water
|
Ik neem 3 broodjes mee van thuis en drink water....
Soms delen vriendinnen wel wat als die wat lekkers bij zich hebben zoals een stukkie chocola of wat chips..... |
Mijn van thuis meegenomen brood. Hoeveelheid verschilt, meestal 4 boterhammen of 3 bolletjes. En dan nog wat ontbijtkoek oid voor in de kleine pauze 's ochtends. Maar omdat ik mezelf nooit de tijd gun om te ontbijten, heb ik de rest van mijn brood 's ochtends vaak ook al op, en koop ik in de grote pauze broodjes in de supermarkt (Italiaanse bollen bijvoorbeeld)
|
Meestel 4 van thuis meegenomen boterhammen met jam. Soms een appel en soms iets anders. Soms koop in het 'restaurant' op school (ja, ze noemen dat ding een restaurant) een broodje of een appel ofzo, ligt aan de honger die ik heb en aan wat ik van thuis heb meegenomen.
|
Voor de kleine pauze een Sultana Start, Voor de grote pauze 2 boterhammen met wisselend beleg, soms nog een appel of rijstwafels ofzo en dan nog een fles water.
Behalve als we bolletjes uit nederland hebben, dan neem ik drie bolletjes mee. |
meestal neem ik niks mee alleen ene halve liter water (als ik dat ook niet vergeten ben) en soms koekjes, fruit, of boterhammen met philladelphia
|
appeltje, 4 boterhammen, en wat drinken...en soms een sultana ofzo.
|
Brood van thuis: drie boterhammen + liga evergo + halve liter water
|
nix. ik eet meestal als ik weer thuis ben. ongeveer 4 of 5 boterhammen. of 2 tosti's. áls ik honger heb dan he.
|
2 boterhammen en een halve liter groene limonade. verdeeld over 2 pauzes. soms een pakje crackers of een twix.
|
paar boterhammen en regelmatig een appel...
als ik tijd heb om iets klaar te maken :o anders nix... of een snickers uit de automaat ofzo als 't echt moet. |
Brood van thuis... en heb altijd wel flesje water bij me. (veel handiger dan die blikjes en pakjes die je dan in 1 keer moet opdrinken)
|
Meestal eet ik niet op school.. ik drink wel een flesje spa en meestal 2 blikjes cola light. Soms neem ik een appel mee maar ik ben nooit zo voorzichtig met mijn tas en ik háát beurse appels:o. En héél soms koop ik een daim of een koek in de kantine.
|
Ik neem altijd zo'n flesje AA ding mee, met water of iets anders wat we dan maar in huis hebben (geen prik, want dat lekt) (33cl)
Soms neem ik 1 of 2 boterhammen van thuis mee, maar ik heb 's ochtends nooit zin om te smeren, dus dat is niet zo vaak. Soms koop ik een iets van snoep Soms koop ik een droog kaiserbroodje bij de supermarkt Soms eet ik niks :) |
Ik neem altijd brood mee van thuis. Bij ons is de kantine ook hardstikke duur dus daar koop ik bijna nooit iets
|
ik eet meestal alleen veel chocolade.. en met dit warme weer soms nog 'ns een ijsje.. ik ben niet zo gezond :o.
|
mjah, ik neem wel fristi of chocomel mee van thuis, maar dat eet je niet..
|
boterhammetjes van thuis :D.
|
Ik neem nooit brood mee van thuis. Op school koop ik meestal 1 of 2 broodje(s) en een vifit. Daarnaast koop ik weleens iets lekkers zoals een chocolade cakeje.
|
Boterhammen
Liga Milkbreak Sultana's (of nep merken) muesli reep appel water dat neem ik meestal mee. |
omg..kleine en grote pauze..ik was alweer vergeten dat dat bestaat :o :o
Euhm ik koop meestal een broodje op school, of ik neem brood en/of sultana's mee. |
meestal smeer ik thuis 2 boterhammen + een blikje frisdrank. als ik daar geen tijd/zin in heb haal ik een broodje op school
|
pfoe...eeuum...tsjaa......
1ste pauze pakje sinaasappelsap 2e pauze koek en appel tussen vijfde en zesde uur mandarijn en multivruchtdrank :) als ik een lange dag heb nog twee boterhammetjes en meestal trakteert er wel iemand, anders koop ik meestal zelf wat lekkers :o |
een appel, een muslireep of koekreep, vijf boterhammen
soms een fantastische kaassouffle, die zijn nergens zo goed als bij ons in de schoolkantine:) |
meestal mee:
-leeg flesje (vul ik met water) -fruit -2 of 3 boterhammetjes -pakje sultana 3 jongens uit mijn klas gaan elke dag naar de febo in de pauze :eek: :eek: |
Ik neem altijd brood mee van thuis en een flesje water.
Soms koop ik ook wat op school |
Hing van m'n budget af.
Ging meestal naar de supermarkt, of naar de turk. |
Vier boterhammen, Roosvicee MultiVit ( :o )
|
hoihoihoi
ik eet meestal iets uit de kantine, want áls ik eet wil ik lekker eten alleen een beetje ongezond :o Meestal haal ik in de eerste pauze een saucijzebroodje en in de tweede pauze een broodje frikandel en cola neem ik lekker mee :D ik weet dat het ongezond is, daarom haal ik ook wel eens een broodje gezond :P |
vegetarisch warm smiddags
|
ik neem brood mee, behalve als ik het vergeet zoals vandaag :o
|
Ik neem vrijwel altijd 2 boterhammen en een flesje water van huis mee en soms nog een appel en/of manderijn. Ik heb altijd halverwege de schooldag alweer honger, maar op de één of andere manier hou ik niet zo van brood dat uit een broodtrommeltje komt. :D
Ik koop bijna nooit iets in de kantine, da's mij te duur om elke dag te doen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:16. |