![]() |
lentegeuren
seringen geuren door de straten
en vrolijk lacht de zon haar stralen nu de kou van de sneeuw vervaagt en de lente de winter verslaat ach, ik had de lente bij me jou ogen spraken als de zon toch zijn lentegeuren echter dan jij ooit immiteren kon dus gooi ik nu mijn longen open open ik alle ramen en deuren zodat ik drie maanden kan genieten van de bitterzoete lentegeuren |
mooi mooi mooi
lees hem vanavond nog een keer :D |
Citaat:
dank je (k) |
mooi, ja.
hij loopt goed, mooie woorden gevonden. |
mOooi ! .. die kleurtjes passsen er ook sow gezellig bij :D
|
ik ben er ondersteboven van :rollin: hihi
nee ff serieus, leest lekker, en loopt lekker |
Ik vind het een erg mooi gedicht!!!....
heel goed verwoord meis!!!:) en een mooie dichtstijl:) liefs, mariamne |
:) dank jullie wel
*heeft nog steeds lente in haar hoofd* xxxies *nieuwe sig* |
kvind dit echt waar een van de beste gedichten die ik heb gelezen... :eek: wowie hijs echt supermooi!!!
|
Weeeeeeeeeh
Vet :cool: Ik kan hier echt helemaal vrolijk van worden.:) Ik ben echt zo blij dat het eindelijk lekker weer is. Overal begint alles te bloeien. Ik ben de hele winter land depressief geweest en nu begin ik weer vrolijk te worden. De lente is echt... :) |
Leuk, vrolijk gedichtje! Ik ga toch ook wel ff een beetje kritiek geven, if you don't mind ;) Ten eerste: Jou ogen moeten Jouw ogen zijn. Ik neem aan gewoon een slordigheidsfoutje;) Verderzz vinnik in het laatste stukje de eerste 2 regels niet zo lopen in het welbekende rijmschema. Maar goed, dat is allemaal gezeik, want het gedichtje vinnik heel erg leuk en vrolijk (zoals ik al zei) Fijn om te lezen, krijg je meteen een smile van om je mond :p
|
:) <-- zegt genoeg denk ik. heel leuk, lekker vrolijk, mooi gedicht
|
Citaat:
dank je :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:55. |