![]() |
Langste relatie
Hoe lang is/was jouw langste relatie?
de vraag spreekt voor zich. |
Hij was 3 maanden maar nu heb ik hem verbroken met 8 maanden! (y)
|
19 maanden en veeeeel te vroeg beeindigd (door haar dus.) :(
|
Die ik nu heb, 19 maanden
|
die ik nu heb... 1 jaar en 7 maanden.
19 maanden dus |
van groep 1 tot klas 1 dat is dus 9 jaar... (langste relatie OOIT dus, voor mij) maar dit ga ik nog verbreken hoor.. let maar op.. ;)
|
hmz...
19 maanden is dus een cruciaal punt. Bij mij liep het na die 19 ook op te klippen. :( |
2 jaar! ehm.. over 4 dagen 2 jaar.. maar alsnog :D
|
Ik heb al bijna 21 jaar een moeder/zoon relatie en een vader/zoon relatie met mijn ouders.....
|
Ik heb nu bijna 3 jaar een relatie met mijn vriend, is nog niet verbroken :)
|
euhhh...huidige relatie :D:D:D
bijna 14 maand... |
Citaat:
|
Bijna een jaar :)
|
Ik heb nog nooit een 'relatie' gehad. Wel verkeringen, waarvan de langste zo'n twee maanden heeft geduurd, daarna hadden we het wel weer bekeken.
|
ongeveer 5 maanden. Dat is nou al 2x gebeurd.. jongens schijnen het niet langer met me vol te houden ofzo. :o
|
Citaat:
|
1 jaar en 2 maanden.
|
Ik noem het ook geen relatie, maar een verkering. En die duurde zes maanden.
|
die ik nu heb, die duurt inmiddels 10 maanden en ik hoop dat t nog lang door gaat :)
|
die van nu: 2 jaar en 8 maanden ! *jeej* :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die ik nu heb, 14 maanden bijna
|
die ik nu heb:p
13 maanden en 7 dagen, als het vandaag 28 maart is :o :p ;) |
Citaat:
|
Op dit moment 1 jaar, 2 maanden en 24 dagen.
Gelukkig duurt deze relatie nog steeds voort. |
Citaat:
Heb je dan helemaal niks leuks aan een 'verkering' overgehouden ? Je klinkt zo teleurgesteld. |
2 maanden:)
Hopende dat met mijn huidige relatie (11 dagen;) te verbeteren! |
da was 14 maanden...
|
2 jaar. (nou ja, bijna dan. t ging vlak voordat we 2 jaar samen waren uit...)
|
Citaat:
Als ik gewoon mezelf ben, komt het altijd neer op een grote-broer-effect. Ik ben te aardig, te begrijpend, snap blijkbaar altijd teveel van haar zodat het spannende weg is. En dan is een relatie voorafgegaan door verliefdheid (de normale manier) uitgesloten. |
20 maanden...
te lang en te vroeg... :o |
anderhalf jaar
en nu ben ik ook bijna anderhalf jaar samen met meneer de vriend en ikga m'n vorig record kloppen.. |
13 maanden.
|
Op het moment 8 maanden, 2 weken en 6 dagen... En nog lang niet van plan om te stoppen...
Trouwens, eerste vriendje op de basisschool, van groep drie tot groep 7 (hij ging er van door met een ander...Jaja, op die leeftijd al :p ) |
1 jaar en 10 maanden
|
ik heb nu bijna 2 en een halve maand en aangezien mijn record op 3 weken lag (dit is pas mijn eerste échte (naja, iig serieus.. naja, of wij serieus zijn... :o ach, laat ik maar ophouden. ik ijl weer :P) relatie) heb ik dat dus verbroken. op mijn verjaardag (18 april) hebben we 3 maanden.. das wel leuk.
en ga t nog heel lang volhouden hoop ik. ben wel beetje jaloers op die giga records van jullie, maar ik ga er voor.. hihi |
uhm.. die ik nu met mijn huidige vriend heb.. 10 maanden en 2 weken
|
Mijn langste relatie tot nu toe is 2 maanden en een beetje, maar ik ben nu 'bezig' om dat te verbreken ;) Zit volgende week in ieder geval op 2 maanden, en ik hoop dat daar nog veel bij gaat komen :o *zwijmel*
|
Citaat:
|
helaas eindigde het met 3 mn :)
|
die ik nu heb, morgen 4 maanden
|
Op dit moment 9 maanden en 17 dagen..en daar mogen nog heel veel nachtjes slapen bijkomen :)
|
Hihi, bijna 2,5 jaar en het gaat nog steeds fantastisch :D
|
het langste tot nu toe is van mij 4 maanden, maar met mijn vriend nu ga ik dat es ff lekker verbeteren:D
|
1,5 jaar...
|
0 seconde, en dat wens ik zo te houden ook.
|
Citaat:
Wat zijn wij meiden toch eigenlijk een stel bitches he... :o (plaatsvervangend) Nou loopt er een goeie jongen rond, eentje die níet een male chauvinist pig is, en dan is-ie weer niet spannend genoeg. |
Geen.
Whahahahhahahahahhahahahha Sorry :D |
Volgens mij sla ik alles hier.
3 jaar, en bijna 3 maand. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:48. |