![]() |
Basloopje/gitaarriffje oefenen
Welk basloopje of gitaarrifje probeer jij op het moment onder de knie te krijgen?
Ik: het basloopje van Tool - Schism (y) |
opeth-lepper affinity begin op gitaar
|
radiohead - street spirit
ik kan 'm al, maar ik blijf oefenen... |
Ik zeg Joe gedag met mn gitaartje :)
|
momenteel niks bijzonders.....wat blaat oefeningen en solotjes, doublebass oefeningen. Ik moet nog een keer dat ritmetje van Digital Bath uitschrijven van de deftones, die is wel lollig.
|
Digital Bath kon ik oooooooit spelen, niet moeilijk\
Op het moment niks bijzonders bezig..... Druk bezig met me bandje eigen nummers te maken |
Afgelopen dagen speel ik tussendoor heel irritant Queens of the Stone Age-No one knows...of hoe dat nummer ook heet.....maar onder de knie krijgen? Nah...M;n eigen shit speel ik...
|
Citaat:
|
Choking Victim - 5 Finger Discount
zelf uitgezocht, nu nog perfectioniseren en: RHCP - Around the World want ik ben een amateurslapper |
night's blood, where dead angels lie en hoop andere zooj
|
Citaat:
|
Citaat:
En na een halfjaartje vloeide Axiom er makkelijk uit. Ohja, ook the Exploited (vooral de cd Punk's Not Dead), vind je vast wel leuk, is best geinig om zelf uit te zoeken. |
Ben nu bezig met White Cluster van Opeth.
|
Eigen nummer
|
Kiss - Deuce
& Kiss - Detroit Rock City Alive III versie natuurlijk. En ze willen niet aaaargh! |
Slayer - Angel of Death
Slayer - Disciple Sepultura - Territory Sepultura - Biotech is godzilla en onze eigen nummers |
uhm...de nummers waark nu meej bezig ben zijn:
millencolin - punkrockrebel (tog best lastig!:D) Filter - Welcome to the Fold (lekker simpel maar wel leuk!) Muse - In your world (beetje hammer ons oefenuh!) Me first and the gimmie gimmies - up town girl (gewoon leuk! :D) en ben nog steeds bezig met Die die my Darling van Misfists |
Ik probeer Let It Be een beetje vloeiend te laten klinken op elektrisch orgel.
*zucht* ik en toetsen :( |
Gister Kane geoefend :o
SCHAAM JE! vondet wel leukig :p |
Citaat:
KANE?????? |
Ben bezig met RHCP - Higher Ground
(op bas ja) |
Citaat:
|
Citaat:
en een van Krezip :P zal ik ophouden? |
Citaat:
|
Citaat:
nee, k denk dak voor de rest nog vrij normaal ben... |
Krezip is heel oke. :)
|
Citaat:
|
Ach man ik heb 'n cd van POD
|
Citaat:
|
magnificent 7 van the clash. Ik kan 'm al, maar ik speel 'm vaak omdat 't gewoon lekker klinkt.
|
dj boozy woozy - one more try
|
Geen riffje of loopje, maar de solo van wasted years van Iron Maiden
|
euh...eigenlijk alleen maar eigen werk. Af en toe wil ik nog wel eens poging doen om de solo van Hammer Revelation van Zyklon te spelen maar die arpeggio's gaan nog niet zo lekker.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:48. |