![]() |
Hoe ruikt jou vaginaal vocht??
Gewoon een vraagje, heb namelijk wel eens gehoord dat dat vaak naar VIS:confused: ruikt............
(Gelukkig bij m'n vriendin niet.......... :)) |
he bah kijk als je het een maand niet wast met ongesteld en al erbij dan kan het volgens mijn weleens naar een in verre staat verotte vis ruiken.
maar nee heb nooit een klacht gehad en als je gewoon elke dag wast en niet met zeep dan moet je ook verder nergens last van hebben |
Ik vroeg mijn vriend dat laatst, hoe hij het vind rijken... volgens hem ruikt (en smaakt) het naar niets... Mijn voordeel :)
|
M'n vriendin heeft daar zeker een geurtje, verschilt trouwens per keer. Meestal is het niet sterk, en ruikt het best wel opwindend, maar als het te sterk is niet meer ;)
|
Ik heb geen idee waar het naar ruikt... naar vaginaal vocht, denk ik:) Mijn vriend vind 't opwindend ruiken:)
Mijn ongesteldheidsbloed ruikt overigens naar roest, dat vind ik dan wel weer apart:P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D :D |
Citaat:
hahaha ow man! |
Ik ruik nauwelijks ergens naar, maar hormonale schommelingen bepalen wel de soort geur en ook hoe sterk. Rondom de ovulatie ruikt het wat sterker. Er zit een luchtje aan, maar dat is net zo moeilijk te omschrijven als de lucht van sperma. Niet vies, in ieder geval.
|
'k kan het niet beschrijven.
Menstruatie bloed ruikt anders wat weeig vind ik. :confused: |
Mijn vriend vond dat van mij ook opwindend ruiken.:) Ik kan het niet uitleggen eigenlijk..
Zelf ben ik er iig niet zo kapot van. |
Het ruikt niet naar vis maar lekker is anders.
|
ruikt wel beetje.. maar moeilijk te beschrijven waarnaar eigenlijk :)
tis niet vies ofzow :) |
Het ruikt naar vis...... :eek:
vrijdag visdag! Snow :cool: |
Citaat:
Volgens mij verzorgd je vriendin zich dan niet goed hoor! Ik heb nog nooit meegemaakt da da naar vis rook! :eek: :eek: |
Nou ik bedoelde het zo. Een paar hier roepen dat het naar vis ruikt. Ik schrok er een beetje van. Dus reageer ik met: Het ruikt naar vis..... :eek:
Niet dat het bij mijn ex naar vis rook ofzo. :D Snow :cool: (die wel van vis houd, maar niet tijdens sex) |
Iemand zei wel es tegen me dat t naar kippensoep rook...
Nou, fijn... |
Er zijn zelfs t-shirts in de handel met als tekst:
"your fish smells like pussy!" |
Citaat:
|
bij mij verschilt het ook volgens mij.. soms vind me vriend het stinke en soms hoor ik er niets over.. dusja
|
Citaat:
Kun je de link op dit forum zetten als je hem gevonden hebt? |
Citaat:
Maar je kan alleen met creditcards betalen :( (17 $ per t-shirt + verzendkosten) |
dat van mij ruikt naar Sigarette peuken nougoed??? pffff
|
Citaat:
|
*Ruikt gauw*
Zoetig :) Haha nee ik weet niet hoe je die geur moet omschrijven :P |
Haha, wat een chef-koks hier :D.
|
Citaat:
|
Mijn vriend vindt t heel lekker, opwindend ruiken, ik vind t stinken. Niet naar rotte vis ofzo, je kan t nie echt ergens mee vergelijken vind ik. Maar wel bah.
|
Citaat:
|
Citaat:
hahaha een corrosie doos! nee ik zou niet weten waar het naar ruikt... ik vind het een beetje naar chips ruiken... maar misschien is mijn neus wel gehandicapt... |
Lekker.. :p
|
Ik lust geen vis.. maar het stekelbaarsje van m'n vriendin gaat erin als warme broodjes
|
Citaat:
|
Een vleugje chanel :D
Volgens bart stink ik niet, en ik heb er nooit iemand over gehoord, dus wat dat betreft maak ik me geen zorgen. Lijkt me trouwens vreselijk als iemand je slipje uittrekt en vervolgens een sprint naar de badkamer trekt om hartstochtelijk over z'n nek te gaan omdat de groene walm van tussen jouw benen op z'n kokhalsreflex werkt :D |
Citaat:
Offtopic: BertBart?? :eek: |
Bij mij ruikt het naar makreel.
Nee, serieus ruikt het tsja naar vaginaal vocht. Niet echt vergelijkbaar met iets anders eigenlijk. |
volgens mij ruikt het nergens naar! volgens mn vriendje ook niet :D Ik weet alleen wel dat als je je vagina niet wast dat het wel gaat ruiken, ik vind t belangrijk dat ik het goed was. :) en tis ook nie leuk voor je vriendje as t vies is hahahha :)
|
Naja, alleen de eerste hap proef je nog, daarna is de smaak eraf en kan je gewoon ongestoord je werk doen. :D
Snow :cool: (die wel van een smaakje houdt) |
Teneerste houd ik niet van Vis en ruik ik nooit aan vissen. Maar t ruikt nergens naar. Tenminste bij m'n ex niet.
Voor jullie kan ik natuurlijk niet spreken :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:36. |