Summersmile |
28-03-2003 14:59 |
The Sims: installatiedrama's!!!
Ik zit met een nogal groot probleem betreffende mijn Sims installatiepakketten. ik zal het even uitleggen:
een tijdje geleden had ik 'The Sims' gekocht, later 'The Sims: Living Large', vervolgens 'The Sims: House Party'. Daar was niets mee aan de hand; ik installeerde het origineel + de twee uitbreidingspakketten en ik kon mijn Sims lekker laten vreemd- en doodgaan, nieuwe banen en kinderen laten krijgen, dag en nacht feesten laten geven enzovoorts. Totdat ik het derde uitbreidingspakket installeerde...
Met 'The Sims: Hot Date' ging het namelijk mis; eenmaal in het spel aangekomen om aus te checken hoe het stadsdeel eruit zag, bleek dat ik daar niet in kon komen. Na doorbladeren van de gebruiksaanwijzing ging ik maar deinstalleren en vervolgens installeren. Wat ik misschien niet had moeten doen...Met 'The Sims' en 'The Sims: Livin Large' ging het goed, met 'The Sims: House Party' niet echt. Na het opstartmenu drukte ik op 'installeren', toen wachtte hij even en toen verscheen er een schermpje waarop stond: 'You have already installed version 1.3 Aborting installation'
N :confused: :confused: :confused: :confused: :mad: :( :eek: (n) Wat moet ik hier nou mee??! Het gevolg was dat ik tot nu toe 'The Sims: House Party' niet kon installeren, ook niet na installatie van 'The Sims: Hot Date'. Ik snap er echt niets meer van!! Kan iemand me zeggen hoe ik het wel kan installeren, heeft iemand dezelfde problemen ondervonden??
|