![]() |
U.s.a. vs islam
is deze oorlog u.s.a vs islam of u.s.a. vs saddam de gek
|
dit is een oorlog van de vs tegen de rest van de wereld. Dat er nou alleen moslims wonen in gebieden waar de vs 'belang' bij heeft zal hem een worst wezen.
maar hoe vaak bush ook zegt dat hij nix tegen moslims heb, ik geloof het niet zo. kijk maar in deze topic waarin je duidelijk de anti-islam houding van de vs ziet. maar je kan niet zo fftjes kiezen uit twee opties. |
het is een oorlog van bush en blair tegen het regiem van Saddam en het heeft helemaal niks mee te maken dat daar moslims wonen, zoals iedereen denkt,.
Het gaat erom om de dictator Saddam weg te krijgen en niet om alle moslims uit te moorden. nogmaals: het is geen oorlog tegen de islam maar tegen Saddam. Als de mensen daar allemaal boeddhistisch waren, was de oorlog er ook gekomen. |
Het is gewoon een oorlog; who cares. Een Irakees gaat net zo hard dood als een Aboriginal, hoor.
Heheh... Ik sla hier zó de plank mis |
Als er iets is wat Bush / Blair etc niet willen is het wel dat deze oorlog als een oorlog tegen de islam gezien zou worden.
|
Het is het allemaal.
In ieder geval zal de winner van de oorlog slechts gelijk hebben uiteindelijk (was dat niet Hitler die dat zei?). |
Dit is eigenlijk een oorlog tegen Saddam Houssein, maarrrr...
Veel moslims zien dit als oorlog tegen de Islam wat niet zo is maar ik denk dat veel amerikanen het ook wel een beetje zo zien. Het vervelende van een oorlog is dat het nooit volgens plan verloopt en daarom was het een hele domme zet om d'r aan te beginnen. Door propaganda van beide fronten hebben veel mensen een vertekend beel, en weten mensen niet meer wat e moeten denken daar raak je gefrustreerd van en als je gefrustreerd bent ga je vaak rare dingen doen. Ach ik kan hier nog wel veel langer op in gaan maar daar word het nog niet duidelijker van. Het word pas duidelijk als we vertrouwlijke informatie kunnen verkrijgen. Het is dus in ieder geval geen oorlog tegen de Islam en laten we hopen dat het dat ook niet word want dan krijg je een jihad zoals moslim extremisten dat zien. De jihad is namelijk opich geen slecht iets het schrijft gewoon voor dat je je geloof moet gebruiken maar er staat ook in de koran dat je geen geweld moet gebruiken. |
de islam is de oorzaak van al het verderf en ongeluk op de wereld! dus uitroeien die zooi!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
eigenlijk is het ironisch... de VS helpt saddam aan de macht door hem in het verleden wapens te leveren, en nu ze in de tijd van de strijd tegen terrorisme hem met alle geweld willen afzetten gaan ze hier alleen nog maar meer terrorisme mee uitlokken |
Citaat:
|
Volgens mij is het een oorlog van de VS en Groot-Brittannië tegen Saddam Hussein en zijn regime. Mogelijke redenen zijn het hebben van verboden wapens, de daar gevestigde dictatuur, de oliebronnen, het schrik aanjagen van terroristen.
Ik hoop van ganser harte dat de islam niet in dit rijtje thuishoort; dat zou nog wel eens veel meer terrorisme, door moslims in dit geval, tot gevolg kunnen hebben. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:38. |